נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לעצב מטבח חוץ

חלל חוץ

אין ספק שמטבח חוץ הוא פתרון מעולה לאנשים שאוהבים לבשל; בין אם זה טיגון או בישול ארוך, כל העבודה תיעשה מחוץ לבית מבלי להשאיר ריח דומיננטי למספר שעות. אז אם גם אתם אוהבי מטבח גדולים וחשוב לכם שמטבח החוץ שלכם יהיה מעוצב ומדוגם בדיוק כמו המטבח שנמצא לכם בתוך הבית, הנה לכם כמה אופציות נהדרות לעיצובים חכמים, ייחודיים או פשוטים ויפים

אם יש לכם את המקום המתאים בשטח שלכם למטבח חוץ ואת האפשרות הכספית להשקיע בהוצאה הלא זניחה הזאת, בין אם אתם מעוניינים בעמדת גריל מאובזרת ללילות של על האש, משפחה וחברים או מטבח רציני עם עמדות שונות, מקרר וכו' – יש היום הרבה אופציות יפיפיות לעיצוב וניצול המקום שלכם מחוץ לבית תוך הפיכתו למתחם אטרקטיבי, מעוצב ובעיקר נוח לשימוש. במידה ואתם מחפשים את האופציה הנכונה ביותר בשבילכם, אם זה הזולה ביותר או אם זאת הקולעת יותר לטעמכם, הנה לכם כמה אופציות שיעשו לכם סדר בבלאגן מפי מיטב חברות העיצוב בשוק המומחיות בעיצוב מטבחי ומתחמי חוץ.

מטבח יוקרתי
מטבח יוקרתי

OUTOPIA – Outdoor kitchen

מדובר על מותג של עיצובי מטבח חיצוניים המשלב סגנון ייחודי וטכנולוגיה בלתי מתפשרת כך שהמטבח שלכם לא יהיה רק היפה ביותר אלא גם אחד המשוכללים בשוק היום. אוטופיה ידאגו לייצר לכם מתחם ייחודי של עיצוב שיאפשר לכם בילוי ואירוח ברמות הסטנדרט הגבוהות ביותר. אוטופיה מציעה עיצוב בהתאמה אישית עם מיטב המעצבים בשוק כך שאתם תבנו את מטבח החלומות שלך ולא תבחרו רק מטבח אסוציאטיבי מקטלוג מוכן מראש. דבר חשוב נוסף הוא שמטבחי החוץ של אוטופיה מציעים מטבחים שהם לא רק באיכות גבוהה, אלא כאלו העומדים בתנאי אקלים שונים – דבר החשוב מאוד בתנאי האקלים המאוד לא יציבים של מדינת ישראל. השלב הקריטי ביותר של רבים מאיתנו מסתכם במחיר והמחירים של אוטופיה מתחילים מ-45,000 אלף שקלים למטבח מעוצב אישית, מדוגם ומאובזר.

OASIS

עוד חברה מצליחה וייחודית שמתעסקת בעיצוב של מטבחי חוץ אטרקטיביים היא חברת אואזיס המציעה סוגי גרילים שונים, בין אם זה ארובה, גז או פחמים, טאבון, אבזורים שונים למטבח וגלריה הנותנת לכם אפשרות להציץ במגוון המטבחים המעוצבים והמסוגננים שהם מציעים לכם. אואזיס מציעים לבנות לכם מטבח חוץ ייחודי במרפסת או בחצר הבית מבלי להתפשר על חומרים אמידים לאורך זמן שיידרשו ממך התעסקות מינימלית ודורשים מינימום תחזוקה. מדוברת על חברה אשר משלבת אסתטיקה, יצירתיות ופרקטיות – כך שיהיה מוצע לכם המטבח המתאים ביותר לכם. החברה מציעה יעוץ ללקוח, שמתחיל באופציות רלוונטיות והצעות מחיר, ועד הצגת תכניות, ביצוען בין אם מדובר בשילוב תאורה, בהתאמת המטבח לאביזרים הקיימים שלכם או בחירה של אביזרים חדשים שיחמיאו למטבח שלכם בצורה הטובה ביותר.

GRILL TOWN

במידה והחלטתם ללכת על מטבח חוץ שהעיצוב הוא מוכן מראש וכל מה שתצטרכו הוא לבחור, כנראה שגריל טאון היא החברה המתאימה לכם. מדובר על חברה פרטית שהיא המובילה והוותיקה בארץ ליצוא, יבוא ותכנון מטבחי חוץ בהתאמה אישית אשר יותר מ-30 מטבחים בעיצובה מוצעים לכם לצפייה במתחם התצוגה שלהם בראשון לציון. מדובר על עיצובים כמו עיצוב טכני יותר, אלגנטי ומודרני, כפרי או של במתווה של מותגים מובחרים מהשוק כמו קולמן, בראון ג'ורדן או גינוקס. אחד הדברים הטובים, בעיצובי המטבח שלהם, הוא מגוון הדגמים הרחב המאפשר לכם באותה הזדמנות בחירה ממנעד מחירים כך שכל לקוח יכול למצוא את מקומו לפי כמות הכסף שהוא רוצה להשקיע במטבח החוץ שלו למשל, תוכלו למצוא קטגוריות כמו מטבחי חוץ עד 10,000 שקלים או מטבחי חוץ עד 15,000 שקלים, וכמובן שתוכלו למצוא מטבחים יקרים יותר – הכל בהתאם לכיסכם.

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עיצוב
חדר שינה
מה ילדים צריכים בחדר שלהם?

בתור הורים אתם בוודאי נמצאים במצב בלבול גדול. מבין כל החיתולים, האוברולים, המשחות והתרופות שאתם צריכים להצטייד בהם, מציפות

תמונה מעוצבת
ללמוד עיצוב גרפי לבד

אתה חושב על עיצוב גרפי בתור מקצוע לחיים אך לא לגמרי ברור לך האם זה משהו שיכול להתאים? תוהה