נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אילו היבטים בטיחותיים יש לבטון מוחלק

מדרגות

בשנים האחרונות, תופעת העיצוב של הבטון המוחלק הפכה לפופולרית בקרב מעצבי פנים ונעשים שימושים רבים ויצירתיים יותר של בטון המחולק גם בעיצוב הבתים הפרטיים, המשרד ואפילו חצר הבית שמקבלת שדרוג קטן שהופך את חוויית השהייה בחוץ לנעימה עוד יותר. בעבר מעצבי פנים רבים היו נזהרים ונרתעים מהשימוש בבטון בגלל צבעו האפרורי, אך כיום התופעה היא אחרת לגמרי.

כיום מראה הבטון הפך לפופולרי מאוד, עד כדי כך שחברות הצבע הגדולות ייצרו גווני בטון מיוחדים המאפשרים להעניק לחלל מראה של בטון, גם כשאין בטון. עבור מי שכן בוחר להשתמש בעיצוב הבית שלו בבטון, יכול ליהנות גם מבטון המוחלק – המשדרג את עיצוב הבית ונחשב לבטיחותי.

 

מה זה בטון מוחלק?

בטון מוחלק הוא בטון אשר השכבה העליונה ביותר שלו עוברת תהליך של החלקה אחידה ודחיסה שוב ושוב באמצעות מכשירים תעשייתיים מיוחדים, אשר בכל שלב שהשכבה עוברת החלקה נוספת, השכבה העליונה הופכת לדקה יותר ופחות גסה, מה שמעניק לה מראש חלק.

לאחר סיום ההחלקה, כאשר מתקבלת שכבה אחידה וחלקה של הבטון, ניתן לבחור אופציה לגימור הריצפה כמו איטום באמצעות סילר, ליטוש או כל שיטה אחרת המתאימה לעיצוב הבית שלכם.

בטון מוחלק מעניק מצד אחד מראש פשוט ומצד שני מראה יוקרתי ומשמש כמשלים לעיצוב החלל שלכם. בטון מוחלק הוא פתרון לשימושים הדורשים עמידות ותנועתיות רבה בתוך החלל כמו מחסנים, אולמות אירועים, מפעלים, מוסכים ועוד.

הבטון המוחלק מתאים גם למבנים פרטים כמו וילות, בתי קרקע ואפילו מבנים ציבוריים או מסחריים. אחד היתרונות של הבטון המוחלק הוא שהוא מאפשר ניקיון יסודי ללא מאמץ רב, כך שניתן לחסוך בעלויות הניקיון והתחזוקה ללא התפשרות על המראה והאיכות. מלבד יתרון זה, יש לבטון המוחלק יתרונות נוספים בהיבט הבטיחותיים:

  1. חומר חזק – בטון מוחלק הוא חומר חזק המתאים למגוון רחב של חללים וביניהם גם חללים כמו מוסכים, מפעלי תעשייה, אולמות, מחסנים או כל מקום אחר שבו עוברים כלי רכב כבדים, כמות גדולה של אנשים, מכונות כבודת ועוד. לקבלת פרטים נוספים ניתן להכנס לאתר https://bton.co.il
  2. מונע החלקה – בחדרים בהם יש סיכון גבוה להחלקה, כמו חדר האמבטיה, נכון יהיה לשלב ריצפה העשויה בטון מוחלק. הבטון המוחלק מונע החלקה בגלל הדחיסות שבו והחומר ממנו הוא עשוי, כך שגם בשילוב הוא מים הוא לא יאפשר איבוד חיכוך עם הריצפה.
    בנוסף, הבטון המוחלק עמיד במים גם לאחר שימוש ארוך שנים ולאחר חשיפה של רטיבות בתדירות גבוה, כך שניתן ליהנות ממוצר איכותי, בטיחותי ועמיד לאורך שנים רבות.
  3. אינו מתחמם – חללים הנוטים להתחמם מהר, כמו מפעל תעשייתי או משטח הנמצא תחת קרני השמש צריכים ריצפה המונעת התחממות יתר. בטון מוחלק אינו נוטה להתחמם בקלות ומאפשר עבודה רציפה ללא צורך בקירור פני השטח.

קיר מבטון

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
קלף בשרוול
אמן חושים בנהריה

אתם מחפשים פעילות שתוכל להיות מוצלח עבור האירוע הקרוב שאתם עושים בנהריה? חשבתם לארגן לעובדים שלכם יום גיבוש או