נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

השכרת ציוד לאירועים בכל הגדלים

אירוע

גם אם חשבתם באיזושהי נקודת זמן שתוכלו להתחמק מזה, הנה הגיע גם הזמן שלכם לסגור אירוע, גדול או קטן, ביתי, מצומצם ומשפחתי או למספר אנשים גדול יותר והחלטתם שאתם רוצים להעביר את המושכות לחברה שתארגן אותך מא' עד ת' בכל מה שקשור לציוד, עיצוב ובעיקר – אווירה. הנה לכם רשימה של כמה מהמומחים בתחום, כל אחד  ויתרונותיו…

אין ספק שלארגן אירוע זוהי משימה כלל לא פשוטה, בייחוד כשאנו מנסים לחשוב ולארגן מה כל אירוע כולל בתוכו ומה הדברים ההכרחיים והרשימה פשוט לא נגמרת… אם גם אתם מרגישים ככה, אל חשש – זהו מצב ברור ומובן לכל מתכנן אירועים. בין אם אתם חושבים על ארגון המקום או על הצד העיצובי והדקורטיבי יותר, או בין אם אתם חושבים על כל מיני פיצ'רים שאתם יכולים להוסיף על מנת לשדרג את האירוע ולהפוך אותו לטיפה יותר ייחודי וכיפי או בין אם אתם מחפשים את הבייסיק ורק משוועים לאנשים אחרים שיתעסקו בכל כאב הראש הזה ושכל מה שאתם תצטרכו לדאוג לו הוא להגיע למקום ושהכול יהיה כבר מסודר, מצאנו לכם כמה חברות מגוונות, המציעות שירותים שונים, במחירים שונים ובמקומות שונים בארץ. בהצלחה!

מיקרופון
מיקרופון

שירן אירועים

אם אתם חושבים לאבזר את מקום האירוע שלכם באוהלים מיוחדים ומחפשים חברה המציעה השכרת ציוד לכל אירוע, לכל גודל ולכל סגנון שרק תרצו באזור המרכז, כדאי לכם להכיר את שירן אירועים. מעבר לצד האדמיניסטרטיבי של ארגון המקום והדאגה לכך שכל האורחים שלכם יהיו ישובים ומרוצים, שירן אירועים לוקחים את עניין השכרת הציוד לאירועים צעד אחד קדימה ודואגים גם לעיצוב המקום ומציעים סידורי בלונים מרהיבים שיגנבו את ההצגה או מגשי פירות מפנקים שימתיקו כל אירוע. בין הציוד להשכרה שהם מציעים תוכלו למצוא: אוהלים, שולחנות, כיסאות, כלי אוכל, פופים, פינות זולה, מחצלות ומזרנים. אם אתם חוששים שתנאי מזג האוויר ישתלטו לכם על כל העסק, שירן אירועים מציעים גם פטריות חימום לימים קרים יותר או  מאוורים וצ'ילרים לימים חמים יותר, בנוסף להשכרת מקררים או לחילופין ארון חימום ומיחמים. על מנת להתרשם, תוכלו להיכנס לאתר הבית שלהם ועל הדרך גם לקהל הצעה אטרקטיבית.

DBO השכרת ציוד לאירועים

במידה ואתם מחפשים חברה שקרובה אליכם יותר גיאוגרפית, ולא נמצאת במרכז הארץ, אלא מגיעה לכל האזורים + זמינה לכם 24/7, אולי DBO היא החברה שמתאימה לכם יותר. לא רק שהחברה מציעה השכרות של שולחנות וכיסאות בדומה לחברות האחרות, אלא גם מציעה השכרות של גנרטורים, מערכות הגברה, ציוד תאורה, השכרת בידוריות, דוכני מזון, ציוד לקריוקי או מתנפחים  ואפילו השכרת ציוד נושאי של הצעות נישואין למשל. אצל DBO הרשימה עוד ארוכה ומשתדלת לכסות כמה שיותר שטחים על מנת לוודא שיהיה לכם אירוע מושלם ולא תצטרכו לדאוג לדבר, בין אם מדובר בציוד שהוא חיוני ובין אם מדובר בציוד שישדרג לכם את האירוע.

BEST RENT – משכירים לך

במידה ואתם עדיין לא השתכנתם משתי ההצעות הקודמות שלנו ורוצים לשמוע על עוד אחת נוספת, הנה לכם מקום להשכרת ציוד לאירועים שלוקח את הצד העיצובי צעד אחד קדימה ומתאים לכם בצורה ססגונית וסגנונית את הציוד לכל אירוע שתצטרכו; בין אם זה חתונה, בת מצווה, חינה או ימי הולדת, הן של מבוגרים והן של ילדים, כך שכל שתצטרכו לעשות הוא להקליק באתר שלהם על סוג האירוע שמתקרב וכל ההצעות העיצוביות כבר נכללות בפנים. מדובר על חברה בינלאומית שמשכירה ציוד הן בארץ והן בחו"ל,  שדואגת לך לציוד איכותי ללא פשרות באיסוף עצמי עוד הגעה עד ללקוח והתקנת הציוד במקום המבוקש. בסט רנט מציעים שירות בכלל חלקי הארץ.

הדס אירועים

הנה לכם החברה האחרונה להיום, חברת הדס אירועים – משכירים לך ציוד לכל אירוע, המציעה לכם ציוד שהוא קצת יותר עיצובי ואומנותי. באתר הבית שלהם תוכלו למצוא קטלוג של מיטב הדגמים , הריהוט, הכלים והציוד האלטרנטיבי שהחברה מציעה. מדובר על חברה בעלת 10 שנות ניסיון בתחום העיצוב ושרק מחכה לדאוג לכל הדרוש לאירוע שלכם על מנת שתוכלו להתרכז בדברים החשובים באמת – בהנאה שלכם ובאורחים. בין הרהיטים המעוצבים ויוצאי הדופן שלהם תוכלו למצוא רהיטים מעץ אמיתי, רהיטי ברזל בצבעים שונים וכלי חרסינה שעומדים בתקני כשרות שונים, במידה ואתם שומרים. בנוסף, אחד השירותים האטרקטיביים שהחברה מציעה היא הפקת האירוע איתכם, בהתחשבות עיצוב והשכרת הציוד, אך גם לדאגה לספקים איכותיים ואמינים שילוו אתכם לכל אורך האירוע וידאגו לכם לאוכל טעים, קינוחים מפנקים ולכל המסביב כדי שיהיה לכם אירוע מושלם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים
קוסם עם קלפים
4 הפעלות בימי הולדת

כל הורה מכיר את הרגע המלחיץ הזה, שבו הוא צריך להחליט מה תהיה ההפעלה של יום ההולדת של הילד

ערכת קסמים
קוסם לפורים

פורים הינו חג שלם של ניסים וקסמים. לפי האגדות והסיפורים של פורים ובמיוחד לפי המסורת הדתית, חג פורים הינו