נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כיצד חללי עבודה משותפים יראו ב-2020?

חלל עבודה משרדי

בעשור האחרון ראינו את ההתפשטות המהירה של טרנד חדש ואמיץ, והפופולריות שלו ממשיכה לצמוח באופן אקספוננציאלי. מדוע תופעה חללי עבודה משותפים הולכת וגדלה יותר עם פרילנסרים, יזמים ועסקים בכל שנה?

מעניין לציין שחללי העבודה המשותפים משפיעים על מושג העבודה באופן כללי, עוברת מהשיטה הכפויה של ישיבה ליד שולחן העבודה כל היום לגישה גמישה יותר, בה אנשים יכולים לעבוד וגם להתרועע עם עמיתים לעבודה. הסיבה לכך היא שחללי עבודה שיתופיים נותנים מענה לצרכים של עובדים ואנשי מקצוע כעצמאים שיש להם דחף לחדשנות, רוצים לצמוח את עסקיהם ולמצוא הזדמנויות רשת חדשות לשיתוף פעולה עתידי.

בעולם העבודה של ימינו, הסביבה בה אנשים עובדים חשובה לא פחות מהעבודה עצמה. מיקום, אנשים, אווירה – כל הגורמים הללו ממלאים תפקיד משמעותי מבחינת הגברת התפוקה. כאשר הופעתם של חללי העבודה השיתופיים ממשיכה לשגשג, עולה השאלה איך חללי העבודה המשותפים יראו ב-2020?

 

מודל הקהילתי מגוון יותר

חללי עבודה שיתופיים הולכים להיות מועדפים לא רק בקרב חברות סטארט-אפ שזה עתה נולדו, פרילנסרים ויזמים, אלא גם בקרב חברות גדולות יותר. הסיבה לכך היא שרבים מהתאגידים הגדולים מכירים ביתרונות השימוש במשרדים משותפים, כגון עבודה עם מגוון צוותים קטנים יותר זה לצד זה.

מטרת מודל זה היא לעודד את החשיבה היצירתית ולעורר את האווירה של שיתוף פעולה אמיתי, במטרה להגדיל את הפרודוקטיביות עבור כל העובדים. גישה מגוונת זו מסייעת לארגונים בכל הגדלים לבנות קהילת רשת חזקה, להרחיב אותה ברציפות, לסיעור מוחות רעיונות חדשים עם צוותים בעלי דעות שונות ולמצוא השראה נוספת.

 

האינטרנט של הדברים לשיפור ניהול סביבת העבודה

עם גדילת הביקוש לחללי עבודה יעילים ונוחים בשנת 2020, גדל גם הצורך בחללים להיות מצוידים בטכנולוגיות החדישות ביותר. עם פיתוח מכשירים אלחוטיים חדשים ושילוב תוכנה לניהול חלל, מה שמייצר תמיכה מקצועית יותר לעבודה בעבודה.

טכנולוגיות מתקדמות ישחקו תפקיד מפתח בכל הקשור לשליטה על סביבת מקום העבודה באמצעות ממשק יחיד, החל מלוחות שנה מסונכרנים ולוח תיאום ושליטה של המתחם. חידושים אלה במרחבי עמיתים יאפשרו שימוש חלק במשרד ושיפור מתמיד.

 

יותר אוטומציה, פחות הפרעות אנושיות

שנת 2020 עומדת לעסוק באוטומציה, שתוביל לתחושה ומבט חדש בסביבות עבודה משותפות. חללי עמיתים לעבודה יתחילו להיות מצוידים עוד יותר מבחינת האופן בו הם עונים על צרכיהם של עמיתים לעבודה מנוסים בטכנולוגיה. חללים רבים יתחילו להציע אלטרנטיבות חדשות למה שמשרדים מסורתיים לא יכולים לספק.

מכשירים חכמים וחיישני תנועה שונים יאפשרו ויסות מרחוק של תאורה או מעקב אחר בקרת האקלים (למשל על סמך תנועת אנשים). בעזרת טכנולוגיות אוטומטיות, כגון חיישני לחות, הטמפרטורות במשרד יוסדרו בצורה טובה יותר, וישמרו על איכות אוויר קבועה יותר בתוך חללי עבודה.

 

מדגות במשרד משותף

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עסקים