ייעוץ שיווקי – 5 התובנות שיגדילו את רווחיותו של כל עסק

ייעוץ שיווקי איכותי מסייע לבעלי עסקים למקד את מאמצי השיווק, להשתמש בכלים מתקדמים לשיווק אפקטיבי, הכוללים גם ניתוח של התוצאות לצורך שיפור תמידי, ומסיעים לעסקים לצמוח בעזרת שיווק מתאים.

אנשי שיווק הם אנשי מקצוע, או מומחים בתחום השיווק שיכולים לבצע עבורכם עבודה חיונית מאין כמוה להתפתחות תקינה של העסק, לחסוך לכם זמן ולבסוף לחסוך לכם גם הרבה כסף.

קבלו 5 רעיונות מרכזיים בשיווק, שיכולים להגדיל את הרווחיות, גם בעסק שלכם.

 

אסטרטגיה

ייעוץ שיווקי אפקטיבי וקביעת אסטרטגיה שיווקית מתאימה לעסק שלכם, הם המפתח לתכנון של המהלכים הנכונים. בהתאם לניתוח מצב השוק, קהל היעד והמתחרים, אפשר לקבוע את הדרכים המתאימות ביותר לשיווק העסק הספציפי שלכם.

 

מיתוג ובידול

אין מה לעשות. אמנם מדובר על מושג שחוק ומשומש, אבל הוא חיוני והוא עובד. מיתוג ובידול מאפשרים לעסק שלכם להתבלט מעל המתחרים, לפנות לקהל יעד מדויק ולמכור יותר.

תהליכים אלה ניתן לבצע על ידי חשיבה ממוקדת על הערך המוסף שיש לעסק שלכם להציע בהשוואה לעסקים דומים ובאמצעות זיהוי של קהל יעד ספציפי לעסק.

אם למשל העסק שלכם פונה לאימהות, אתם יכולים ליצור בידול ולמקד לקהל יעד ספציפי, כמו אימהות באזור מסוים בארץ, אימהות לילדים בגילאים ספציפיים, אמהות בטווח גילאים ספציפי, רקע סוציו אקונומי וכן הלאה.

 

שיווק דיגיטלי, או מסורתי

שיווק מסורתי מתמקד במאמצי שיווק מסורתיים, כמו חלוקת פליירים, פרסום ברדיו, טלוויזיה, עיתונים, שיווק מדלת לדלת (כמו שנהוג עדיין בתחום הנדל"ן למשל) ועוד.

שיווק דיגיטלי לעומת זאת, מתמקד ברשתות חברתיות, ניוזלטרים, פרסום בגוגל וכל מה שנמצא ברחבי האינטרנט.

חשוב למצוא את השיטה המתאימה לקהל היעד הספציפי שלכם וכן את האמצעים המתאימים להם ביותר בתוך הפלטפורמה שבחרתם.

 

שפה שיווקית

לאחר שזיהיתם את קהל היעד העיקרי והמועדף שלכם, חשוב שתיצרו שפה משותפת איתו ותדברו איתו בסמלים, צבעים ומילים מותאמים אליו, כמו גם בפלטפורמות הרלוונטיות.

לדוגמה, אם קהל היעד שלכם הוא ילדים, תפרסמו את המוצרים שלכם בצבעים נאיביים, סמלים ילדותיים ותתלו שלטים בגני ילדים.

 

התמדה

כמו בתחומים רבים אחרים בחיים, גם המפתח להצלחה בשיווק הוא התמדה.

גם אם נראה לכם שאין התקדמות משמעותית, שיווק העסק לעולם אינו נגמר, כי תמיד צריך לשמור על קשר עם הלקוחות, לחדש להם ולעניין אותם כדי שימשיכו להיות לקוחות שלכם.

 

לסיכום

שיווק הוא תחום חיוני להצלחה של כל עסק.

אם אתם מצליחים ליישם בכוחות עצמכם את מאמצי השיווק הרלוונטיים לעסק שלכם – כל הכבוד, תמשיכו ככה.

אם אתם מתקשים, כמו הרבה בעלי עסקים אחרים בהנעת השיווק והתמדה בפעולות שיווק קבועות, ייתכן שאתם זקוקים לעזרה – קחו יועץ שיווק איכותי, שיעזור לכם לתת לעסק את מה שהוא צריך.

 

איש ייעוץ

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram