נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה עדיף לקנות אייפד חדש או לתקן את הישן

איש משחק

חברת "אפל" היא אחת החברות המובילות בשוק המכשירים הסלולריים, הטאבלטים והמחשבים הניידים. כשמדברים על טאבלטים, רבים נושאים עיניהם אל האייפד של אפל, ונוטים להעניק לו את הציון הגבוה ביותר, בין השאר – גם עקב איכות החומרה הבלתי מתפשרת. על אף האיכות הבלתי מוטלת בספק של האייפדים, גם הם חווים תקלות כאלו ואחרות, ובמידה וזה קורה – נרצה להבטיח טיפול נאות במכשיר האייפד שלנו.

אייפד – מכשיר מנצח

אין ספק שחברת אפל עושה משהו נכון. מכשיר האייפד של אפל הוא הנמכר ביותר מבין הטאבלטים בעולם, והסיבות לכך הן רבות ומוצדקות. אפל חרטה על דגלה היעדר פשרות בכל מה שנוגע לאיכות, ואת זה כולם יודעים. החומרה של אפל מסמלת את האיכות הגבוהה ביותר שקיימת בשוק, וגורמת למכשירים שלה לתת למשתמשים חוויה יוקרתית מאין כמוה.
מעבדים חזקים, מיליוני פיקסלים במסכים, רגישות מגע מדהימה, סאונד ותאורה, הם רק חלק מהאלמנטים המעולים המאפיינים את מכשירי אפל, וביניהם גם את האייפד המוכר והידוע.
מי מאיתנו שזוכר את מעמד הצגתו של האייפד הראשון ע"י סטיב ג'ובס, בוודאי זוכר את סערת המכירות שבה הוא פרץ אל השוק. אין ספק שבחברת אפל, יצקו בקפידה לתוך האייפד את כל הפיצ'רים והתכונות הטובות שמזוהות עם החברה בשנים האחרונות.

מכישר דיגיטלי

לתקן או לקנות?

שאלת מיליון הדולר כשמשהו קורה לאייפד שלנו – האם אנחנו מעונייניםבתהליך של תיקון אייפד, או בשדרוג לאחד חדש? אין ספק שיש משהו שמאוד קוסם לנו ברכישת מכשיר חדש ונוצץ, ורק המחשבה שחולפת בראשנו, פעמים רבות עושה את רוב עבודת השיווק עבור החברות השונות. עם זאת – תמיד ישנו שיקול התקציב, ומומלץ לספור עד עשר לפני שרצים לקנות אייפד חדש. ההמלצה היא לעשות בירור שיעזור לנו להבין בראש ובראשונה – כמה הולך לעלות התיקון של הנזק המדובר? במידה וניגש לבית עסק מקצועי הנותן שירות למוצרי אפל, כמו תיקון אייפון או אייפד, שירות למחשבים ניידים של אפל וכו', סביר להניח ששם יוכלו לסייע לנו להבין את גודל ההוצאה הצפויה.
אם הגענו למסקנה, שעלות התיקון זולה בהרבה מאשר עלות רכישת מכשיר חדש, והתיקון צפוי לתת לנו עוד תקופה ארוכה יחסית של הנאה מהמכשיר, כמובן שמומלץ לתקן, ולאו דווקא לרכוש אייפד חדש.

מכשיר האייפד הוא אחד ממכשירי הדגל של חברת אפל, והוא בהחלט עומד ברף הגבוה שהחברה הציבה לעצמה, וכן ברף שהמשתמשים הציבו לה עם השנים. כשהאייפד שלנו ניזוק מסיבה כלשהי, בין אם מדובר בנזק פיזי עקב נפילה או רטיבות, ובין אם מדובר בנזק הקשור לתוכנה או למערכת ההפעלה – תמיד נרצה לבצע את השיקול הנכון. בעוד רכישת מכשיר חדש לעתים קורצת לנו יותר מתיקונו של הישן, אין זו תמיד האופציה הנכונה, ומומלץ לקבל החלטה לאחר התייעצות עם איש מקצוע אמין.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא טכנולוגיה
איך מחליפים כרטיס מסך?
איך מחליפים כרטיס מסך?

כרטיסי מסך היו בעבר חלקים במחשב שלא עניינו כמעט אף אחד למעט משוגעים לגיימינג או לגרפיקה. בשנים האחרונות ההתפתחות