נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מאיפה עדיף לשתות? מים שטהרתם בעצמכם או מבקבוקים?

מכונת מים

ידוע כי ישנן תחלואות בריאותיות שונות ומגוונות, הקשורות בשתיית מים לא מטוהרים. אין ספק, שתיית מים מסוננים מצביעה על איכות חיים ברמה גבוהה, חיים בריאים יותר. אם עד היום הקפדתם להרתיח מים ולקררם, יש סיכוי שכדאי כבר עכשיו להתקין מסנן מים לדירה.

 

שעוד שישנם לא מעט אנשים אשר עד היום עדיין מעדיפים להרתיח מים ואחר כך לקרר אותם במקרר, אנחנו כאן כדי לציין דבר חשוב. שימו לב, הרתחה של מים לא בהכרח מסייעת בקטילת מרבית החיידקים והבקטריות, שלא לדבר על אלמנטים אחרים המצויים במים שלנו, כמו למשל אבנית. בעוד שהרתחה יכולה לסנן חלק מהחיידקים והבקטריות, מטהר מים לבית בדרך כלל יעשה עבודה הרבה יותר טובה של טיהור המים. יחד עם זאת, חשוב לזכור גם להחליף סנן מים כל תקופה מוגדרת על ידי המשווק.

 

חידוש ועיצוב הבית תוך הקפדה על בריאות

נכון, כולנו רוצים לחיות בבתים נעימים וכיפיים, כאלו שכיף להגיע אליהם לאחר יום עבודה ארוך. חידוש ועיצוב הבית תוך כדי שאתם מקפידים על איכות חיים גבוהה? קודם כל, אם מדברים על עיצוב וחידוש המטבח, רכשו מסנן מים לבית שיוודא עבורכם מים טהורים.

לאחר מכן, "שיפוץ בריא" יכלול גם רכישה של רהיטים עשויי חומרי גלם איכותיים, כאלו שאינם מושכים מזיקים עם השנים. למה הכוונה? נסביר. לא פעם, אנשים אוספים רהיטים מהרחוב, מה שעלול להיות מאוד בעייתי ומסוכן אפילו! שימו לב, רהיטים ישנים וסדוקים (במיוחד מעץ), עלולים למשוך אליהם מזיקים ותולעים שמקננים בתוך בדקי העץ. אספתם פריט עיצובי מהרחוב שהתאהבתם בו? מומלץ להעביר אותו בדיקה מקיפה הכוללת תאורה חזרה אל תוך סדקים, חיפוש אחר תולעים וכדומה.

 

מה לגבי מים שעברו הרתחה כפולה? מומלץ לשתייה?

רגע לפני שאתם רוכשים ארונות הזזה במבצע או משפצים את  הבית, חשוב לוודא כי הבית מספק מים איכותיים. בית יכול להיות מעוצב ונעים, אך שתיית מים שאינם איכותיים, לעולם לא תבוא בחשבון. גם אם אתם מרתיחים פעמיים את המים, רוב הסיכויים שהאבנית תישאר בתחתית הבקבוק.

כמובן שאם אתם מרתיחים את המים, חשוב לשפוך אותם לבקבוק הזכוכית רק לאחר שהם התקררו כבר. במקרה בו תשפכו מים רותחים לבקבוק זכוכית, אתם מסתכנים בניפוץ הבקבוק. זהירות. לא פעם, אנשים גם בוחרים בהתקנת ברי מים, מה שעשוי לחייב התקנה שלפעמים מתגלה כמורכבת.

 

בשורה התחתונה – טיהור מים לדירה

בין אם אתם בוחרים בהתקנת בר מים או בהתקנת מטהר מים לדירה, אתם עושים נכון בכל מקרה. הדבר האחרון שמומלץ לעשות, זה לשתות מים שאינם רתוחים או מים שלא עברו תהליך טיהור כזה או אחר.

גם אם מדובר בבניין חדש לגמרי, יכול להיות שמים בצנרת יגררו איתם כל מיני לכלוכים. לפעמים, זה קורה בעקבות תשתיות חדשות שצברו אבק ולכלוך בזמן תהליך הבנייה.

כוס עם מים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
פנים של ילדה
יובש בעיניים

יובש בעיניים זוהי תופעה ממנה סובלים אנשים רבים ואשר הופכת לנפוצה יותר ויותר עם השנים. הסיבות שגורמות לתופעה הן