נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ממונה בטיחות בענף הבנייה – איך מגייסים

איש מקצוע

ענף הבנייה סובל בשנים האחרונות משם רע, כתוצאה משורה ארוכה של תקלות בטיחות ואף אובדן בנפש כתוצאה מתאונות. על מנת שתוכלו למנוע זאת יש לגייס ממונה בטיחות בעל ניסיון. במאמר זה נסביר כיצד תוכלו לאתר חברה אשר מתמחה בהשמה של ממונה בטיחות בעבור ענף הבנייה.

 

כיצד לגייס ממונה בטיחות?

על מנת שתוכלו לגייס ממונה בטיחות בענף הבנייה עליכם ראשית כל לבחון האם הוא עבר קורס ממונה בטיחות מטעם משרד העבודה, וכן קיבל הסכמה לעסוק בתחום מטעם מפקח עבודה ראשי אשר הוא אמון על התחום. מדובר בתפקיד חיוני ובעל ספקטרום רחב של תחומי אחריות, ולכן יש לוודא כי מדובר בממונה בטיחות מיומן אשר מכיר את התחום לעומק כמו גם מודע לגודל האחראיות אשר מוטלת על כתפיו, כאחראי על בטיחות העובדים ובעל סמכות אשר מונע פציעות ותאונות עבודה, בייחוד בענף אשר ידוע בהיותו פרוץ, ובעיקר בשל העלייה המדאיגה במספר הנפגעים וההרוגים אשר מצאו את מותם באתרי בנייה בישראל.

 

ממונה בטיחות בענף הבנייה: לא בגדר המלצה

ע"פ חוק, בכל ארגון בו עובדים מעל ל 50 עובדים ישנה חובה להצבה של ממונה בטיחות. אולם, בענף הנדל"ן ניתן לומר כי החוק אינו ממומש במלואו ולמעשה באתרים רבים אין ממונה בטיחות אשר תפקידו הוא להעלות את רמת הבטיחות של העובדים באמצעות הדרכות, בדיקות וכן ביקורות תכופות אשר נועדו להבטיח כי תהליכי העבודה יתבצעו באופן תקין ועם שימת דגש על רמת בטיחות נאותה. גיוס ממונה בטיחות לאתרי בנייה הוא גורם מכריע ובלתי נפרד מהארגון שלכם, ולכן חשוב ולהקפיד לגייס את הממונה עוד בשלבים הראשונים של הפרויקט.

 

הכשרה מקיפה לצורך עמידה בסטנדרטים מקצועיים בענף

ממונה בטיחות צריך לעבור תהליך הכשרה מקיף מטעם משרד העבודה, וזאת בכדי להבטיח כי ימלא את תפקידו כראוי וע"פ חוק. מדי שנה מעביר המשרד השתלמויות אשר נועדו להבטיח כי בעלי התפקיד מכירים ומתעדכנים בנהלים, לצורך שמירה על ביטחונם ושלומם של העובדים אשר מועסקים באתרי הבנייה, חלקם עובדים זרים אשר לא עברו הכשרה בנהלי בטיחות כאשר הגיעו לעסוק בענף הבנייה. ממונה הבטיחות הוא בעל ספקטרום רחב של תחומי אחריות: שמירה על בריאותם של העובדים, בדיקות בטיחות רלוונטיות בעבור כל מחלקה ארגון בהתאם לנוהלי בטיחות וכן תפקיד חשוב מאוד אשר כולל תחקיר מעמיק  יתרה מכך, גיוס של ממונה בטיחות דרך חברה מקצועית לא רק יבטיח כי תוכלו לנהל את החברה שלכם באופן נאות אלא גם ע"פ חוק, וזאת בכדי לנהל את אתרי הבנייה על הצד הטוב ביותר. לגיוס ממונה בטיחות מקצועי ומיומן אנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם חברת נתיב בטוח אשר מתמחה בגיוס והשמה של ממונה בטיחות לענף הנדל"ן.

איש ביטחון

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
קלף בשרוול
אמן חושים בנהריה

אתם מחפשים פעילות שתוכל להיות מוצלח עבור האירוע הקרוב שאתם עושים בנהריה? חשבתם לארגן לעובדים שלכם יום גיבוש או