נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

פרסום באונליין לעומת פרסום באופליין

פרסום מקוון מול פרסום לא מקוון

מומחים בתחום הפרסום נוהגים לחלק את ערוצי השיווק ל – 2 קטגוריות: שיווק אונליין ושיווק אופליין. כותבי מדריך זה יצאו להכיר בהן מקרוב, כדי לבדוק מה ההבדל ביניהן. הישארו כאן ותגלו מהם 4 ההבדלים שנמצאו? מה חשוב לדעת אודותיהם? ומהו הפרסום המתאים ביותר לעסק שלכם?

 

פרסום אונליין ואופליין – ההגדרה

אי אפשר לעסוק בשני סוגי הפרסומים שלשמם התכנסנו, מבלי להציג את ההגדרות שלהם בקצרה. נציין תחילה את ההגדרה של פרסום האופליין שנחשב למיושן. זה מתבצע באמצעות פרסום של מודעות בעיתונים, פרסומות טלוויזיה ושלטי פרסום. פרסום האונליין, לעומת זאת, נחשב למתקדם והוא בא לידי ביטוי באמצעים דיגיטליים, לדוגמא:

  • קידום אתרים (אורגני וממומן)
  • פרסום ממומן ברשתות חברתיות
  • שליחת ניוזלטר במייל ועוד

 

פרסום באינטרנט

 

ההבדלים בין הפרסומים

כאמור, ישנם 4 הבדלים שבאים לידי ביטוי בין שני סוגי הפרסומים שהוצגו לעיל:

  1. אופטימיזציה: אפשר לבצע שינויים בקמפיינים שעולים לפרסום באונליין, בעוד קמפיינים באופליין נותרים באשר הם ואין אפשרות לתקן שגיאות או עיצוב
  2. אפשרות מעקב: ניתן לבדוק מיהו הקהל שצפה בפרסומי האונליין. תרחיש זה לא יכול לבוא לידי ביטוי באופליין
  3. פרסום ללא תשלום: יש כל מיני אפשריות פרסום חינמיות ברשת, אך אלה לא קיימות בפרסומי האופליין
  4. פנייה לקהל יעד מסוים: רמת הפילוח באופליין היא אפסית, בעוד אפשרויות הפילוח ברשת הן אינסופיות

 

בירור שערכנו בנושא העלה שגולשים רבים בוחרים לפרסם את העסק שלהם תוך הסתייעות מצד המומחים של אינסייט מרקטינג שעוסקים בפרסומי אונליין.

 

מהי הפלטפורמה המתאימה לכם?

בירור שערכנו בנושא העלה שפרסום באונליין נחשב למומלץ בהשוואה לפרסום באופליין. שכן, האינטרנט מאפשר להגיע לקהל יעד ספציפי, בעוד שיווק האונליין פונה לקהל יעד רחב. לצד זאת, התהודה של שיווק אופליין נחשבת לנמוכה ביחד לאונליין, משום שהשיטות המיושנות שהוצגו לעיל נחשבות לפחות אפקטיביות בעידן הנוכחי שכולל שימוש על בסיס יומי במכשירים שמחוברים לרשת. המתעניינים בפרסום אופליין, צריכים לפנות למערכת של עיתון מוכר שפונה לקהל היעד. מי שרוצים לפנות לתחום האונליין, צריכים להכיר מקרוב את החברה שנחשבת לשם דבר בתחום. שכן, זו תקדם את העסק במקצועיות.

פרסום לא מקוון

 

כך תגיעו לחברת שיווק מומלצת

סביר להניח שמרבית הקוראים יפנו בסופו של דבר לפרסום המקוון שמאפשר ליהנות מיתרונות רבים. תרחיש זה מחייב בירור מעמיק אודות טיבן של החברות השונות שקיימות בשוק. שכן, יש חברות למומחיות בתחום, בעוד אחרות עדיין לא התייצבו מבחינה מקצועית. נציע להסתייע בחוכמת ההמונים ולקרוא חוות דעת שפורסמו ברחבי הרשת. שכן, אלה יובילו אתכם לחברות הטובות ביותר שיובילו לתוצאות הרצויות.

 

לסיכום

מדריך זה ריכז את המידע הרלוונטי על פרסום אונליין ואופליין. בשלב זה אתם יודעים שפרסום האופליין מתאים לבעלי עסקים שנתקעו בעבר, בימים שבהם לא היה אינטרנט. שכן, היום נהוג לפרסם באונליין, כדי לבצע אופטימיזציה, מעקב ולהגיע בסופו של דבר לקהל יעד המתאים.

פלטפורמה נכונה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי