נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

צ'ק ליסט ליום הולדת 70 לסבתא

קלסר ועיפרון

בעוד שבועיים נערכות החגיגות שנערכתם אליהן במשך חודשים רבים. האישה שכולכם אוהבים, סבתא, חוגגת 70! הפעם החלטתם להרים הפקה שלא נראתה עוד כמוה, ואתם לא מתכוונים לפספס שום פרט בחגיגות החשובות. אז איך תדעו שלא שכחתם כלום? קבלו רשימת צ'ק ליסט ליום הולדת 70 לסבתא שתדאג שכל מה שצריך להיות במסיבה אכן יהיה, בשביל לחגוג ולשמוח ביחד בחגיגה המושלמת ביותר.

 

מי מביא מה?

כחלק מצ'ק ליסט ליום הולדת 70 לסבתא ערכתם רשימה ארוכה של מוצרי מזון ושתייה שיהפכו את האירוע לטעים במיוחד. על סלט הכרוב של סימה אף אחד לא יכול לוותר, לזניית הבשר של תמר גורמת לכולם לרייר וכמובן שאי אפשר בלי המרק של דוד מוטי.

חשוב מאוד לחלק את הרשימה בצורה הגיונית כדי שכל אחד ידע מה הוא יביא ויוכל להיערך לכך בזמן. אל תשכחו להוסיף לרשימה סכו"ם (ואם אפשר סכו"ם רב פעמי – אפילו עדיף), כוסות, שולחן פלסטיק נפתח להגשת האוכל ומפה. אלו הדברים הקטנים שיהפכו את האירוע ממאורגן ומסודר לבלאגן אחד גדול.

 

צ'ק ליסט ליום הולדת 70 לסבתא

מסיבת יום ההולדת 70 לסבתא עלולה להפוך מהר מאוד למשעממת אם לא תכינו כמה פעילויות מראש או תזמינו מפעיל. אם לא בא לכם על הוצאות נוספות, הכינו פעילויות גיבוש וחברה בעצמכם כמו שאלון על סבתא, 10 עובדות שלא ידעתם על סבתא, תחרות מי מכיר הכי טוב את סבתא ועוד.

בנוסף, הכינו בידורית עם פלייליסט נעים כדי שתוכלו להנות מהביחד המשפחתי שלכם בליווי שירים שעושים מצב רוח, ואם בא לכם לצרף גם מיקרופון – בכלל מעולה!

 

עוגת יום הולדת

 

איפה העוגה?

אין אין אין חגיגה, בלי בלי בלי בלי עוגה! השיר שהפך לסמל לחגיגות יום ההולדת מדבר כולו על טהרת העוגה, ולא סתם. העוגה היא משהו שכולם מצפים לו והוא לגמרי חלק בלתי נפרד מתוך צ'ק ליסט ליום הולדת 70 של סבתא. בין אם זו עוגת שוקולד עם סוכריות צבעוניות ובין אם זו עוגה מעוצבת עם בצק סוכר, תדאגו שתהיה עוגה מפנקת וטעימה שסבתא תוכל לכבות עליה את הנרות.

 

מאיפה משיגים את הכל?

בין כל הדברים שתצטרכו לדאוג להם, בוודאי קיים גם ציוד שאין ברשותכם. כדי להשיג את כל הציוד כמו שולחנות, כסאות, ציליות ועוד תוכלו לפנות לחברת השכרת ציוד לאירועים שתוכל לספק לכם את כל הציוד בזריזות ובאיכות מעולה.

אחת מהחברות המובילות במדינה להשכרת ציוד לאירועים היא חברת עידנ'ס, שמציעה מגוון ענק של מוצרים לאירועים, כולל כל מה שתזדקקו לו ליום ההולדת של סבתא ואפילו יותר. חברת עידנ'ס מציעה שירות אדיב במחירים נוחים, ואתם יכולים ליצור איתה קשר בטלפון 052-5602602. תהנו וכמובן מזל טוב לסבתא!

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים
קוסם עם קלפים
4 הפעלות בימי הולדת

כל הורה מכיר את הרגע המלחיץ הזה, שבו הוא צריך להחליט מה תהיה ההפעלה של יום ההולדת של הילד

ערכת קסמים
קוסם לפורים

פורים הינו חג שלם של ניסים וקסמים. לפי האגדות והסיפורים של פורים ובמיוחד לפי המסורת הדתית, חג פורים הינו