נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איזה סגנון עיצוב עובד בשנת 2022?

חדר מודרני

עיצוב הבית יכול להיעשות בסגנונות שונים כמו עיצוב כפרי, אקלקטי, הייטקיסטי, מודרני, קלאסי וכד'. מדובר על פריטים המהווים השלמה לאחידות או לקונטרסט בהתאם לעיצוב אותו בוחרים. המאמר יעסוק בסגנון העיצוב הפופולרי לשנת 2022.

 

איזה סגנון ועיצוב יעבדו בשנת 2022?

בין אם בחרתם לשפץ את הבית או לשדרג אותו ובין אם אתם עובדים לדירה חדשה, שימו לב לסגנון העיצובי אותו אתם בוחרים. כיום הסגנון הפופולרי יותר הוא הסגנון המודרני. לסגנון זה יש מאפיינים של קו נקי, אחיד, פשוט ומינימליסטי. כלומר, כל אלמנט שתכניסו לבית צריך להיות מותאם לעיצוב המודרני הכולל. מדובר על אלמנטים כמו: שילוט לדלת החזיתית של הבית, המזוזות, הסף בכניסה או על אלמנטים עיצוביים כמו פריטים משלימים. לדוגמה, מגשים, קערות, תמונות, חנוכיות, אגרטלים, גופי תאורה ועוד. תוכלו למצוא רעיונות עיצוב מודרני באתר דריה.

 

הכל מתחיל בחומרי הגלם

חומרי הגלם המאפיינים את העיצוב המודרני הם מתכת וזכוכית. בשנת 2022 נכנס גם האלמנט של בטון, חומר מסיבי שניתן לעצב בצורות, צבעים וגדלים שונים. הפריטים אותם מעצבים בבטון משלבים עבודת יד וטכנולוגית חיתוך מדויקת על פי התאמה אישית ומשתלבים נהדר עם הסגנון המודרני. למשל שלט לדלת הכניסה העשוי מבטון ומשלב אותיות מגולפות מעץ יהווה קונטרסט מושלם לחזות הבית שלכם.

 

עיצוב גופי תאורה מודרניים

אחד האלמנטים העיצובים והפרקטיים הם גופי התאורה. הם לא רק נבחרים על פי פרופורציה, צבע או צורה, אלא משמשים לתאורה נסתרת או בולטת על מנת להאיר את הבית. כלומר, הם צריכים להיות מותאמים לחלל הספציפי אותו מעצבים על פי חומר, סוג וגודל והמטרה אותה רוצים להשיג – עמימות או הארה. יחד עם זאת חשוב לשלב עם גופי התאורה את התאורה הטבעית בהתאם למספר החלונות וכמות האור הטבעי הנכנסת לבית ולשחק עם העיצוב לפי פרמטר זה.

 

עיצוב חדר אמבטיה מודרני

עיצוב חדר אמבטיה מודרני צריך לשמור על אחידות, ניקיון ונוחות. כלומר, חשוב להכניס לחדר אלמנטים להם אנו זקוקים כדי שנוכל להתקלח בנוחות ומצד שני לשמור על סגנון אחיד ומעוצב. למשל, פריטים כמו מתלים, מברשת אסלה, כוס למברשות השיניים, מכלי אחסון לשמפו וסבונים, מגשים, אגרטלים וכד' יוסיפו לממד העיצובי אך גם יהיו שימושיים. מומלץ גם במקרה זה להקפיד על חומרי הגלם המותאמים לסגנון המודרני ולקבל מראה אלגנטי ויוקרתי.

 

העיצוב המושלם לסלון

הסלון הוא החלל אותו יראה כל מי שיכנס לבית שלכם ולכן העיצוב שלו צריך להיות מושלם. זהו המקום בו צריך לתת דגש יותר לטאץ' ולסטייל האישי שלכם אך גם להתאים את הפריטים לסגנון המודרני. בין אם תבחרו באגרטל או עציץ דקורטיבי ובין אם בשעון מעוצב על הקיר, הפריטים צריכים להיות בולטים על מנת שימשכו תשומת לב ויעניקו לחלל משמעות.

חדר רחצה מודרני

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עיצוב
חדר שינה
מה ילדים צריכים בחדר שלהם?

בתור הורים אתם בוודאי נמצאים במצב בלבול גדול. מבין כל החיתולים, האוברולים, המשחות והתרופות שאתם צריכים להצטייד בהם, מציפות

תמונה מעוצבת
ללמוד עיצוב גרפי לבד

אתה חושב על עיצוב גרפי בתור מקצוע לחיים אך לא לגמרי ברור לך האם זה משהו שיכול להתאים? תוהה

חלל חוץ
איך לעצב מטבח חוץ

אין ספק שמטבח חוץ הוא פתרון מעולה לאנשים שאוהבים לבשל; בין אם זה טיגון או בישול ארוך, כל העבודה