נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך יודעים לבחור את האחסון הטוב בעבור האתר שלכם

אחסון לאתר שלך

אחסון אתרים הוא כלי לחיסכון בזמן, אנרגיה ומשאבים. בתור בעלי עסק שמעוניינים לייעל תהליכים ולהפיק את המיטב ממשאביו, חשוב שתכירו את פונקציית אחסון האתרים. איך משתמשים בשירות והיכן ניתן למצוא אותו? כל זאת ועוד במאמר שלפניכם.

 

סוגי האחסון הקיימים

כדי לבחור את סוג האחסון הטוב ביותר עבורכם, חשוב שתכירו את כל האופציות הקיימות. אצל הוסט סנטר, תוכלו למצוא אחסון אתרים ברמה הגבוהה ביותר ולבחור מבין האופציות המוצלחות ביותר בשוק. אז אילו סוגים קיימים?

אחסון לאתר שלך

אחסון אתרים וורדפרס

העסק שלכם מצריך שימוש יומיומי שגרתי בוורדפרס? אין שום בעיה. בתור מערכת ניהול התוכן מהפופולאריות בעולם, וורדפרס היא בחירתם של עסקים רבים.

הוסט סנטר יאפשרו לכם להתקין את מערכות וורדפרס לכל הארגון שלכם באופן יעיל, מהיר ואיכותי, לקבל את כל ההרחבות הנדרשות לתפקודה התקין של התוכנה (חומת אש, אנטי וירוס, שרת חזק במיוחד ועוד) וליהנות משימוש חלק, אפקטיבי ופשוט בתוכנה. ההתקנה הסתיימה ונתקלתם בבעיה כלשהי? אל דאגה, המומחים של הוסט סנטר כאן עבורכם, ויענו על כל שאלה.

 

דואר אלקטרוני

אופי העסק שלכם מצריך התעסקות יומיומית עם דואר אלקטרוני? העסק שלכם מקבל אליו מאות מיילים, ואתם חייבים פתרון אחסון לכל הפעילות שבשגרה, ובנוסף מקום בו תוכלו לתחזק תיבת דוא״ל? הוסט סנטר יעניקו לכם שירות בו יתאפשר לכם לבחור חבילת ניהול ותפעול תיבות Exchange  או POP3, לשפר מוניטין שרת דואר בעזרת SPF, DMRC, DKIM ועוד, ולנהל שרתי דואר אלקטרוני מכל סוג.

אחסון לאתר שלך

שרת מסוג VPS

אחרי בדיקה מעמיקה של העסק שלכם, הבנתם כי יש צורך בסביבת עבודה וירטואלית שתהיה נוחה ופשוטה לכלל העובדים, אבל אין לכם את המשאבים או הרצון לתחזק צוות מחשוב וחוות מחשבים ושרתים משלכם במשרדי החברה? אין בעיה. הוסט סנטר מציעה אפשרות בחירה בשרת וירטואלי מסוג VPS, שיעניק לעסק שלכם את כל היתרונות של שרת רגיל.

יהיו בו שטחי אחסון עצומים, זיכרון, מערכת הפעלה עצמאית לגמרי וידמה שרת עצמאי רגיל, מבלי הצורך לתחזק חוות שרתים משלכם, כך תחסכו עלויות רבות ותוכלו להיות רגועים שהחומרים שלכם מגובים ומאובטחים על ידי ענן.

 

אירוח אתרי חוץ

הוסט סנטר מאפשרת אירוח מספר אתרים בו זמנית על גבי שרת שיתופי. זה כולל שימוש בטכנולוגיית LITESPEED, שרתי SSD איכותיים, המאובטחים באופן קבוע ושומרים על מהירות גבוהה.

השרתים בשימושכם יגובו באופן אוטומטי, תקבלו מערכת הגנה מתקדמת (FIREWALL), רוחב פס של 1000MB\SEC, ובנוסף לכל הטוב הזה – תמיכה שוטפת על ידי המומחים של הוסט סנטר, על כל צרה שלא תבוא.

 

נסכם

שירות אחסון אתרים הוא פתרון פופולארי של חברות רבות. כשניגשים לבחור את החברה שתעניק שירותי אחסון אתרים באופן איכותי ומהימן, חשוב לשקול את כל הפרמטרים ולהבין מה יהיה הכי נכון עבור העסק שלכם.

אחסון לאתר שלך

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי