נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לארגן מסיבת יום הולדת

ילדת יומולדת

אין ספק שארגון מסיבת יום הולדת יכולה להיות כאב ראש ענקי; האוכל, התפאורה, האטרקציות, הפעילויות, האורחים שמגיעים, הבידור והרשימה לא נגמרת. אם גם אתם עומדים לארח מסיבת יום הולדת, לכל גיל שהוא, ורוצים לוודא שעשיתם כל מה שצריך או סתם מנסים לראות רעיונות חדשים ומעניינים לחגיגות הקרבות ובאות – הנה לכם כמה נקודות חשובות שאותן רצוי שלא תשכחו

הנה הוטלה בידיכם המטלה לארגן מסיבת יום הולדת לחברה/בת הזוג/ קרוב משפחה/ או לילדים שלכם, ואתם תוהים לעצמכם מאיפה להתחיל? הרשימה לא נגמרת, צריך לדאוג להכול ובזמן, לסגור עם האנשים הנכונים שיעשו את מסיבת יום ההולדת שלכם לטובה ביותר וכמובן, איך לגרום לכולם לצאת מרוצים? אם גם אתם חוששים שלא דאגתם להכל מא' עד ת', או ששכחתם איזה דבר חשוב בדרך, ריכזנו כאן כמה מהדברים החשובים ביותר שכל מסיבת יום הולדת טובה צריכה שיהיו בה, כך שאתם תהיו רגועים ומסודרים.

בואו נתחיל בשלב הראשון – תכנון המסיבה והפרטים החשובים

אם ככה, היום הגדול עומד להגיע בעוד כמה שבועות (אנו מקווים שלא חיכיתם לרגע האחרון, כי אז פשוט תאלתרו את הכל ואנו בטוחים שתופתעו גם אתם), ואתם צריכים לחשוב על כמה דברים חשובים כמו: מיקום מסיבת יום ההולדת, יום, שעה, עיצוב ההזמנות, נושא המסיבה, התקציב שאתם רוצים להקציב למסיבה, כמות מוזמנים וסוג המוזמנים (במידה ומדובר במסיבת יום הולדת לילדים – האם גם ההורים של הילדים מוזמנים, אם כן, גם האוכל, לדוגמא, ישתנה לכם בהתאם).

גימבורי
גימבורי

השלב הבא – איך ניתן לצמצם עלויות


בטוחה שהמחשבה הזאת עברה בראש של כולנו, בעיקר כי כל דבר בעולם הזה בערך הולך ומתייקר, ואנחנו לא מדברים על המפעילים רק, אלא על כל המסביב. אתם תצטרכו לדאוג לשתייה מספקת לכולם, לאוכל גם לילדים הקטנים וגם להורים, אז בואו נתחיל במקומות שכן ניתן לחסוך בהם עלויות: קונספט המסיבה למשל. במידה ובחרתם נושא למסיבה, כל שתצטרכו לעשות הוא לגושש במשך שעה באלי אקספרס, אי ביי או כל אתר זול אחר שבו תוכלו למצוא עיצובים שונים וגאדג'טים כיפיים למסיבה שיוכלו להכניס הרבה צבע וחיים – בעלות זולה משמעותית (!!) מהעלות המוצעת בארץ. אם אתם פחות בעניין של להזמין מחו"ל ורוצים לראות את הפריטים מולכם, גם מקס סטוק יכולה להציע מגוון אפשרויות טובות לא פחות במחירים הוגנים בהחלט. באשר לאוכל למשל, אם אתם מחפשים לחסוך בעלויות, תוכלו תמיד להכין מראש אתם את כל מה שצריך מבלי להסתמך על מישהו חיצוני, אך חשוב לזכור כי מגשי פיצות הם תמיד להיט.  בנוגע לבידור, אם אתם רוצים כמה שעות של שקט ותעסוקה של הילדים אתם חייבים למצוא מפעיל כיפי בדוגמת ליצן, קוסם או כל דבר מקורי אחר – שווה לעשות בדיקת מחירים לפני ולמצוא את  האחד שגם יתאים לתקציב שלכם וגם חושבים שיקלע לטעמכם.

ג'ימבורי ומתנפחים להשכרה

במידה ואתם עושים את מסיבת יום ההולדת שלכם בחצר או מחוץ לבית, אין דבר שמעסיק את הילדים יותר ממתנפחים ואתם כבר תשמעו את הצחוק המהדהד שלהם בלי הפסקה. הנה לכם כמה הצעות מהטובות שמצאנו: מתנפחים – תוכלו למצוא באתר האינטרנט "רז – השכרת ציוד לאירועים" ,מגוון חבילות יום הולדת, בין אם זה בפארק או בחצר ביתכם, בצורת טירה או בשילוב מגלשה מים וקצף בקיץ, והמחירים נעים מ800 ₪ ועד 2000, כולל ביטוח. אם אתם רוצים להרכיב את המתנפחים שלכם לפי בחירת כל מתנפח, תוכלו למצוא זאת באתר "כיפלנד" ולהרכיב את המתנפחים שאתם רוצים שיהיו באירוע. תוכלו למצוא מתנפחים במחירים מ150 ₪ ועד 250 שח" לגדולים יותר. אם בג'ימבורי עסקינן, בחברת Gimbory4u תוכלו למצוא חבילות ג'ימבורי של 7 מתקנים ובריכת כדורים ב250 ₪ לדוגמא, או מגוון מתנפחים בגדלים שונים החל מ350 ₪. בנוסף, באתר RENTLINE אירועים, תוכלו למצוא חבילות ג'ימבורי שונות, מ250 ₪ לחבילה הפשוטה ביותר ועד 1500 ש"ל לזו המפנקת ביותר, שמהן תוכלו לבחור את החבילה הנכונה, או לשלב ולבחור בצורה עצמאית משלל מתקני הג'ימבורי שיש לאתר להציע, כך שיתאים לקונספט, לכמות הילדים וכמובן לגילאים שלהם.

כדאי שלא לשכוח…

אם מדובר במסיבת יום הולדת לילדים, כדאי לקנות פרסים שונים או מתנות קטנות שילוו אותם לכל אורך הערב, בנוסף לאלו שהמפעיל יביא איתו, ותוכלו למצוא הרבה כאלה ובזול במגוון חנויות בארץ או בהזמנה מאתרים מחו"ל. אל תשכחו גם להקצות שולחנות וכיסאות לאירוע, למלא את האירוע בבלונים, קישוטים מקיר לקיר, להניח לילדים שטיח או מחצלת בזמן הפעילות. כמובן אל תשכחו את גולת הכותרת – העוגה, ותדאגו לעיצוב שבעל השמחה יאהב או יתאים לקונספט של האירוע. וכמובן, אל תשכחו לשים סוף לאירוע: במקרה של ילדים קטנים – תדאגו לכך שההורים ידעו את זמן ההגעה וזמן העזיבה כך שיום ההולדת לא יגלוש ליותר משעתיים וייוצר תוהו ובוהו בביתכם מחוסר המעש של הילדים. בהצלחה!

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים
קוסם עם קלפים
4 הפעלות בימי הולדת

כל הורה מכיר את הרגע המלחיץ הזה, שבו הוא צריך להחליט מה תהיה ההפעלה של יום ההולדת של הילד

ערכת קסמים
קוסם לפורים

פורים הינו חג שלם של ניסים וקסמים. לפי האגדות והסיפורים של פורים ובמיוחד לפי המסורת הדתית, חג פורים הינו