נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לבחור מתנה לפסח בלתי נשכחת

עיצוב מיוחד

אביב הגיע, פסח בא, ואיתם מגיעה גם ההתרגשות מהחג ושמחת החיים שאופפת אותו. פסח הוא ללא ספק חג מרכזי בחגי ישראל, אולי אפילו העיקרי שבהם. ליל הסדר הוא הערב החגיגי ביותר בשנה, וכל עם ישראל מתכונן ומחכה לקראתו. ארוחת החג המפוארת, המפגש של המשפחה המורחבת, החופש הארוך, האביב שבפתח, וכמובן – המתנות!

אין מה לעשות, כגודל החג כך גודל המתנה.

אין ספק שמתנה לפסח צריכה להיות יפה, מושקעת וכזו שתשאיר חותם. הבעיה היא שרובנו נופלים למתנות בנאליות כי הן הכי נגישות, זולות (לפחות ממבט ראשון) ופונות למכנה הרחב.

אך אם אתם רוצים להביא מתנה ראויה לחג, כזו שתרשים את כל מי שיקבל אותה, עליכם לעשות טוויסט בראש.

או במילים אחרות – איך לבחור מתנה בלתי נשכחת לפסח?

 

מתנות לבית ולמטבח

אמנם מתנה לבית הייתה מאז ומתמיד המתנה הקלאסית לפסח, אך אין זה אומר שאתם צריכים להתייחס למארחת שלכם כאילו היא עקרת בית שרק כמהה לסט סכו״ם. יש אינספור מתנות לבית ולמטבח שהן שימושיות, מקוריות וכמובן בלתי נשכחות. תוסיפו לכך את הטכנולוגיה של ימינו וקיבלתם גאדג׳טים סופר מגניבים ושימושיים למטבח. למשל, לחובבי הטחינה שבינינו ניתן לקנות טחינה שייקר – כלי שמכין טחינה ביתית בקלות (על ידי שקשוק) ושניתן למזוג ממנה על כל מה שרק אפשר. למי שדוגל באוכל בריא ונוהג לאכול סלט מתובל מדי יום – מסחטת לימונים תהיה מתנה שנותנת פתרון לכל הלימונים שסחטנו לסלט ביד.

 

מתנות בעיצוב בלתי נשכח

מתנות לפסח לא חייבות להיות תמיד שימושיות, לפעמים מה שכובש בהן זה הנראות והעיצוב. ברחבי הרשת תוכלו למצוא מתנות יפות שמעוצבות בטוב וטעם ובאופן מיוחד ומקורי שבוודאי יותיר רושם על מקבל המתנה. למשל, מי אמר שצריך תמיד לחתוך רק על קרש עץ או פלסטיק ללא שום אמירה? באתרי האינטרנט תוכלו לרכוש משטח חיתוך זכוכית בעיצוב שטיח פרסי. עוד תוכלו למצוא –  מעמדים יפים ליין, מחזיקי ביצים בצורת פינגווינים, פותחן בקבוקי יין בעיצוב עניבה, סינר לתינוק בעיצוב מצה (!), מעמד מעוצב לבננות ועוד מגוון מוצרים מעוצבים באופן הומוריסטי.

 

מתנות מפנקות

ולפעמים פשוט אין יותר כיף מלקבל מתנה מפנקת. מתנה שאף אחד לא יקנה לעצמו, כזו שתיתן הרגשה טובה. למשל, מכשיר עיסוי לכפות הרגליים יהיה מתנה מופלאה למי שביום יום חי בסביבה מאוד לחוצה וירצה לשחרר את הרגליים. גם מושב עיסוי עונה להגדרה של מתנה שנועדה להרגיע ולפנק, במיוחד אנשים שבחיי הים-יום שלהם לא מוצאים זמן להירגע ולנשום. תתפלאו כמה שהמתנות האלו נפוצות, כך שניתן למצוא גם מכשיר עיסוי לשיאצו ואפילו כיסא עיסוי לרכב. אין ספק שלקבל משהו שיקל על החיים וייתן הרגשה טובה בסוף יום עבודה, זו מתנה בלתי נשכחת.

 

מארז סגור

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עיצוב
חדר שינה
מה ילדים צריכים בחדר שלהם?

בתור הורים אתם בוודאי נמצאים במצב בלבול גדול. מבין כל החיתולים, האוברולים, המשחות והתרופות שאתם צריכים להצטייד בהם, מציפות

תמונה מעוצבת
ללמוד עיצוב גרפי לבד

אתה חושב על עיצוב גרפי בתור מקצוע לחיים אך לא לגמרי ברור לך האם זה משהו שיכול להתאים? תוהה

חלל חוץ
איך לעצב מטבח חוץ

אין ספק שמטבח חוץ הוא פתרון מעולה לאנשים שאוהבים לבשל; בין אם זה טיגון או בישול ארוך, כל העבודה