נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך להוריד רקע לתמונה בפוטושופ

תמונה מעוצבת

לא יודעים איך להסיר את הרקע של התמונה? באמצעות תוכנת פוטושופ תוכלו לעשות זאת בקלות. במדריך הבא נציג לכם את הדרך הקלה להסרה של רקע לתמונה, וכן נסביר כיצד תוכלו להפוך למומחים בתוכנה – באמצעות קורס פוטושופ מקצועי.

 

איך להוריד רקע לתמונה – שלב אחר שלב

על מנת להסיר רקע מתמונה ולהפוך אותה לשקופה, ישנם מספר שלבים. ראשית כל, עליכם להסיר את המנעול מהתמונה, לצורך ביצוע עריכה. לאחר מכן בחרו בסרגל הכלים את magic, ובאותו רגע תבחינו כי כל הרקע של התמונה יהיה מסומן. במידה ותרצו להסיר רקע במקומות נוספים בתוך התמונה, לחצו באמצעות העכבר על השטח וסמנו אותו, באמצעות כפתור shift. בסיום עליכם ללחוץ על Magnetic, בכדי לשמור את התוצר הסופי של התמונה שלכם, ללא רקע.

 

הסרת רקע בפוטושופ – מאפיין אחד מיני רבים אותם ניתן לבצע באמצעות תוכנת פוטושופ

תוכנת פוטושופ נחשבת כיום לכלי הטוב ביותר בעבור מעצבים, אדריכלים ומקצועות העיצוב. למעשה, מדובר בתוכנה מקיפה אשר מאפשרת לבצע שורה ארוכה של פעולות: עיצוב תמונות, שרטוטים, הדמיות תלת מימד, הקטנה או הגדלה של תמונות וכן מאפיינים נוספים אותם יש ללמוד באופן מקצועי, כל זאת בכדי שתוכלו לשלוט בתוכנה ולהבין לעומק את סרגל הכלים. מדובר בתוכנה אשר מתחדשת כל הזמן במאפיינים חדשים, ובהתאם לדרישות השוק ולכן השימוש בתוכנה חייב להתבצע רק לאחר ליווי מקצועי מצד סטודיו אשר מתמחה בתחום, זאת בכדי שתוכלו לשפר את היכולת ולהפוך למקצוענים ומשופשפים. קורס פוטושופ הוא קורס מקיף אשר באמצעותו ניתן ללמוד את הבסיס של התוכנה ולאחר מכן להתקדם למאפיינים מתקדמים יותר, ולכן הוא נחשב קורס חובה בעבור מעצבים ואדריכלים אשר משתמשים בתוכנת פוטושופ באופן יום יומי, כחלק בלתי נפרד מהעבודה השוטפת.

 

מעוניינים להירשם לקורס פוטושופ מקצועי? כעת יש לכם את הדרך

אם אתם מחפשים כעת קורס מקיף אשר יאפשר לכם ללמוד כיצד להסיר רקע מתמונה וכן להשתמש בפוטושופ באופן הטוב ביותר, אנו מזמינים אתכם לפנות כבר עכשיו לסטודיו המוביל בישראל – omriron. הסטודיו אשר ממוקם בלב העיר תל אביב מאפשר לכם להתמקצע בתוכנה וללמוד באופן מקיף את כל המאפיינים החשובים ביותר של התוכנה, כך שתוכלו להשתמש בתוכנה באופן פעיל ומקצועי, כחלק בלתי נפרד מיכולת העיצוב שלכם. מדובר בסטודיו אשר מאפשר לכם ללמוד בקצב שמתאים לכם, ובליווי מקצועי מצד טובי אנשי המקצוע בתחום. על מנת שתוכלו לתרגל בבית, תוכלו לצפות מכל מקום בשיעורים מצולמים וכן לקבל סיוע מצד צוות המרצים אשר זמין בעבורכם לכל שאלה, במסגרת סביבת לימודים יצירתית, מפרה וקריאטיבית. מעוניינים לקבל פרטים נוספים? כל שעליכם לעשות הוא להיכנס עכשיו לאתר הרשמי של הסטודיו, להשאיר פרטים מלאים ונציג ישוב אליכם תוך זמן קצר.

זוג

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עיצוב
חדר שינה
מה ילדים צריכים בחדר שלהם?

בתור הורים אתם בוודאי נמצאים במצב בלבול גדול. מבין כל החיתולים, האוברולים, המשחות והתרופות שאתם צריכים להצטייד בהם, מציפות

תמונה מעוצבת
ללמוד עיצוב גרפי לבד

אתה חושב על עיצוב גרפי בתור מקצוע לחיים אך לא לגמרי ברור לך האם זה משהו שיכול להתאים? תוהה

חלל חוץ
איך לעצב מטבח חוץ

אין ספק שמטבח חוץ הוא פתרון מעולה לאנשים שאוהבים לבשל; בין אם זה טיגון או בישול ארוך, כל העבודה