נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך להתקין אמבטיה בחדר הרחצה

חלל מעוצב

האמבטיה היא  פריט נפוץ בחדרי רחצה רבים, והיא מעניקה את האפשרות לנוח ולהירגע בתוך המים, לעתים עם בני הזוג שלנו או עם כוס יין ומוזיקה. עבור רובנו האמבטיה פשוט נמצאת שם, ואנו לא חושבים על תהליך ההתקנה שלה ושל הכלים הסניטריים הנלווים לה. במאמר זה, נשפוך מעט אור על נושא התקנת האמבטיה בחדר הרחצה שלנו.

 

על מה אנו צריכים לחשוב לקראת התקנת אמבטיה?

בעת שאנו מעוניינים להתקין אמבטיה בחדר הרחצה שלנו, חשוב לתכנן מראש כיצד זה הולך להיראות, ואף להתייעץ בבעלי מקצוע במידת הצורך. כך למשל, אנשים רבים מעוניינים להוסיף לאמבטיה שלהם אמבטיון – שהוא אחד מהכלים הסניטריים הפופולאריים ביותר בימינו. האמבטיון מחליף את ווילון האמבטיה של פעם, ומעניק מראה אלגנטי ונוחות רחצה ברמה גבוהה במיוחד! למידע נוסף היכנסו לאתר של זגגות השרון.

פריטים נוספים שאנו צריכים לחשוב עליהם הם שפופרת דוש, ברזים, מחזיקי סבון ושמפו ועוד.

 

איך להתקין אמבטיה בחדר הרחצה

אמבטיה היא אחד מהכלים הסניטריים האהובים על בני האדם, והיא מאפשרת לנו בילוי ממושך במים, הירגעות והנאה. איך להתקין אמבטיה בחדר הרחצה שלנו?

 

הובלת האמבטיה אל הבית

האמבטיה עשויה לרוב מפיברגלס או חומרים אקריליים, והיא מגיעה בצורות שונות ומגוונות. האמבטיה מגיעה למקום ההתקנה כמו שהיא, ומומלץ להוביל אותה כשהיא עטופה ומרופדת.

 

התקנת המסגרת.

את האמבטיה אנו מניחים על מסגרת ברזל ייעודית, המאפשרת להגביה אותה מספר סנטימטרים מעל הקרקע. מסגרת זו מחוזקת אל הקיר והרצפה, ומקבעת את האמבטיה במקומה.

 

חיבור הצנרת

חיבור הצנרת הוא השלב הבא, וברוב המקרים הוא ידרוש פירוק של הריצוף. מומלץ לבצע זאת בעזרת בעל מקצוע מוסמך.

 

גימור האמבטיה

בשלב האחרון מניחים מסביב לדפנות האמבטיה פנלים של קלקר מחוזק או חומר אחר, ומצפים אותם בעזרת קצף פוליאוריטני או חומרים אחרים העמידים בפני חדירת רטיבות.

 

הוספת כלים סניטריים

לאחר שסיימנו את התקנת האמבטיה, זה הזמן להוסיף את כל הכלים הסניטריים הדרושים. יש להתקין שפופרת דוש, מדפים לסבון ושמפו, אמבטיון ועוד.

 

התקנת אמבטיה – שאלות ותשובות

 

כמה זמן לוקחת התקנת אמבטיה?

לרוב התקנת אמבטיה כוללת גם פירוק של הריצוף, בניית מערכת אינסטלציה חדשה, מילוי חול ועוד. לכן התקנת אמבטיה יכולה לקחת בין מספר ימים בודדים ועד עשרה ימים – כתלות בקצב העבודה ומספר העובדים.

 

כמה עולה התקנת אמבטיה?

ניתן לומר בהערכה גסה, שהתקנת אמבטיה תעלה בין 1200 – 2000 ₪. כמובן שהמחירים משתנים בין המתקינים השונים, ובהתאם לתוספות ולדרישות הלקוח.

 

מהו אמבטיון?

האמבטיון הוא מעין מקלחון, העשוי דלתות זכוכית נפתחות הסוגרות את שטח האמבטיה. לאמבטיון יש יתרון בכך שהוא מונע התזת מים החוצה, ומאפשר לנו גם להתקלח בעמידה באמבטיה, מבלי להשפריץ מים החוצה ולהרטיב את הרצפה, השטיח והבגדים.

חדר רחצה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה