נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך למצוא אדם במספר שלבים בודדים

בלש מצויר

 חוקרים פרטיים מנוסים יכולים למצוא אנשים אותם אתם מחפשים, וכל זאת במספר צעדים בודדים.

אם אתם מחפשים אחר מי שאבד עימו הקשר או מישהו שחייב לכם כסף, ומעוניינים לאתר את הכתובת שלהם, החוקרים יעשו זאת בקלות.

המאמר ייתן דגש לעבודת החוקרים הפרטיים וכיצד ניתן להסתייע בהם.

 

חפש אותי!

איתור כתובות הוא שירות פופולרי אותו מעניק משרד החקירות. אנשים רבים מחפשים כתובות או אנשים נעדרים שאותם ניסו למצוא בדרכים קונבנציונאליות ולא הצליחו. בדרך כלל מחפשים כתובת או מספר טלפון בשירות בזק 144 או באמצעות האינטרנט והרשתות החברתיות. לא הצלחתם? – פנו לחוקר פרטי שימצא את האדם האובד תוך מספר שלבים בודדים. משרד החקירות לא רק מאתר כתובות של אנשים בארץ ובעולם, אלא אף את מקום עבודתם. איתור הכתובות נעשה במקרים אלו: איתור מקום עבודה במקרה של תביעת נזיקין, חיפוש אחר אנשים שעשו אתכם עסקה ונעלמו, מכרו לכם סלון חדש ולמחרת העסק נסגר ואין למצוא אותם – החוקר יאתר, איתור אנשים שיש להם חובות של הוצאה לפועל, אנשים שברחו ולא נתנו גט לבת זוגתם או שצריכים לשלם מזונות ונעלמו וכד'. השירות המבוקש ביותר של משרדי חקירות בתל אביב הוא חיפוש כתובות של אנשים עם חובות של הוצאה לפועל.

 

איך נעשה האיתור?

פונים למשרד חקירות המחזיק רישיון וקובעים פגישה. בפגישה החוקר הפרטי מקבל אינפורמציה מהלקוח באופן מפורט ומדויק. האינפורמציה נבדקת ונחקרת באופן יסודי ומקיף באמצעות שיטות טכנולוגיות וחדשניות. כל פעולה נעשית במיומנות ובמקצועיות עד לאיתור הכתובת או האדם אותו מחפשים. ישנם מקרים בהם האדם אותו מחפשים הוא בעל שם בדוי ולכן יש לנהוג בזהירות וביצירתיות כדי להביא את התוצאות הטובות ביותר. בחקירות מורכבות משרד החקירות לא רק צריך לאתר כתובות, אלא אף לערוך מעקב אחר האדם ולמצוא הוכחות אותן הלקוח שלו יביא לבית המשפט. כאשר מאתרים את הכתובת, החשיפה של האדם קלה יותר וניתן לבצע אחריו את המעקב ולהגיע לתוצאות חקירה מושלמות.

 

קבלת שירות מקצועי

ישנם משרדי חקירות רבים המתמחים באיתור כתובות ובשירותי מעקב שונים. בדרך כלל פונים למשרד חקירות עבור חקירות כמו: בגידה, מודיעין עסקי, מהימנות עובדים, חקירות סייבר ואבטחת מידע, סכסוכי שכנים, חקירות בעניינים פיננסיים, בדיקת שוכרי דירות, מעקב אחר בני נוער, איתור מספר טלפון חסום ואיתור כתובות שהוא הנפוץ ביותר. המשרד צריך להעסיק חוקרים אמינים השומרים על דיסקרטיות בתחומים שונים. משרד חקירות בעל מוניטין וניסיון מוביל את העסק ונמצא בכמה דרגות מעל המתחרים שלו. לפיכך, בחרו במשרד בעל שם שיש לו הצלחות מוכחות והמלצות מעולות. המשרד יעביר לכם דוח חקירה מפורט מתועד ומצולם ואף המלצות לעתיד. דוחות של משרדי חקירות הם קבילים בבית משפט ויכולים להוות חומר ראיות בשלב ההוכחות.

 

מציאת אנשים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא משפטי
הלוואה לטווח ארוך
המדריך המלא לדיני בנקאות

שירותי בנקאות הם שירותים חיוניים לכל אדם. רוב הכסף העולמי אינו נמצא במצב נזיל ככסף מזומן, אלא מאוחסן בשרתים

שעון ומגדל מטבעות
איך פותחים תביעה כספית

בעולם שמלא בחילוקי דעות ובאי הסכמות, פעמים רבות אנשים עומדים בפני תביעה כספית. במידה ונתקלתם בעצמכם במצב שבו אתם