נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך למצוא את חבילות הנופש שלך לאיחוד האמירויות?

מלון

הסכמי השלום והנורמליזציה בין מדינת ישראל לבין איחוד האמירויות, הובילו ללא מעט בשורות טובות, אחת מהן, היא פתיחת שעריה של איחוד האמירויות

לתיירים ישראלים.

איך למצוא את חבילות הנופש שלך לאיחוד האמירויות? ריכזנו עבורכם מספר דרכים. קדימה, בואו נתחיל.

 

מבוא

שעריה של איחוד האמירויות נפתחו בפני התיירים הישראלים, ובמהרה, הפכה איחוד האמירויות ליעד מבוקש בקרב רבים.

היעדים המבוקשים ביותר הן הנסיכויות דובאי ואבו דאבי, אך רבים גם סוגרים טיול ליתר הנסיכויות, הן ראס אל ח'ימה, עג'מאן, אום אל קיוין, פוג'רייה ואל שארג'ה, המספקות גם הן, מגוון רחב של טיולים ואטרקציות מיוחדות, המתאימות לכל המשפחה.

 

יוקרה ופאר לצד אותנטיות ומסורת

איחוד האמירויות מספקת חוויה והצצה לחיים יוקרתיים ומפוארים, וללא ספק, ראוותניים ויוצאי דופן. לצד היוקרה והעושר, המתבטאים במלונות מרהיבים, גורדי שחקים מטריפים, קניונים גדולים, חיי לילה תוססים ומגוון רחב של אטרקציות וטיולים, ניתן למצוא באיחוד האמירויות גם אתרים דתיים, מסגדים, שווקים, מוזיאונים ושמירה על התרבות הערבית המסורתית.

 

טיול לאיחוד האמירויות

המרחק האווירי ממדינת ישראל לאיחוד האמירויות אומנם קצר, אך כרגע לא קיימות טיסות ישירות. אם אתם מתכננים את החופשה הבאה שלכם, מומלץ להתייעץ עם סוכנות נסיעות ולסגור חבילות נופש, אשר יחסכו לכם זמן, כאב ראש וכסף רב.

סוכנות נסיעות אומנם גובה עמלת תיווך, אך מספקת שירות מקצועי ואמין, ולוקחת את כלל האחריות לארגון הנסיעה לידה. כמו כן, סוכני נסיעות יוכלו לסייע לכם במציאת טיול מאורגן.

 

לא רק סוכני נסיעות – חיפוש במנועי חיפוש

בעידן הטכנולוגי של היום, תוכלו להסתדר גם בכוחות עצמכם, ולהשתמש במנועי החיפוש השונים על מנת למצוא חבילות נופש לאיחוד האמירויות. מנועי חיפוש רבים אומנם גובים גם הם עמלה, אך מדובר בעמלה נמוכה יותר, מזו התשלמו בסוכנות נסיעות.

 

טיסה לדובאי

היעד הבולט ביותר באיחוד האמירויות היא הנסיכות דובאי, אשר מושכת אליה מספר רב של תיירים ומבקרים. בדובאי שיאי גינס אדריכליים, ביניהם הבורג' ח'ליפה, הנחשב למגדל הגבוה ביותר בעולם, ויעד חובה לביקור.

 

טיסה לאבו דאבי

עיר הבירה הרשמית של איחוד האמירויות היא אבו דאבי. באבו דאבי נמצא נמל התעופה הגדול ביותר של איחוד האמירויות, כך שתוכלו להגיע בטיסה גם לשם. אבו דאבי בדומה לחברתה דובאי, מציעה חוויה יוקרתית ומפוארת, בעלת ארמונות, מוזיאונים ומבנים מרשימים.

 

הגעה דרך הנסיכויות האחרות

מלבד ההגעה לאיחוד האמירויות דרך דובאי או אבו דאבי, ניתן להגיע גם דרך הנסיכויות האחרות בניהן, אל שארג'ה. אל שארג'ה ידועה כיעד המציע תרבות ואותנטיות, המציגה את המסורת הפרסית. כמו כן, באל שארג'ה ניתן למצוא מוזיאונים ויצירות אומנות, וכן אתרים תרבותיים רבים.

המרחק בין אל שארג'ה לדובאי קצר מאוד, וניתן לעבור בין הנסיכויות באמצעות מונית.

מגדלים

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תיירות
לראות את נאפולי ולמות

לראות את נאפולי ולמות הוא משפט שכולנו מכירים, ואכן שום טיול לאיטליה לא יהיה מושלם אם לא הייתם בנאפולי

חדר שינה
קצת על מלונות בסיני

חושבים שסיני זה מקום עם חושות בסיסיות בלבד? נחשו שוב! עם עלייה נרחבת בכמות התיירים הפוקדים את סיני בשנים