נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לשלב כריות נוי בבית בסטייל

כריות אדומות

הבית שלכם הוא המקום שבו אתם הכי אוהבים להיות – הוא נעים, הוא מעוצב בדיוק כמו שאתם אוהבים, הוא חמים, ובתוכו גרים איתכם

האנשים שאתם הכי אוהבים בעולם.

כן, אין על הבית שלכם, אבל כדי שהוא יוכל להוות את המקום המושלם עבורכם לטווח הארוך אתם צריכים לחשוב קצת יותר על חפצי

הנוי שאתם משלבים בתוכו. בין חפצי הנוי הרבים ניתן למצוא תמונות, עציצים וכל מיני מדפים יפים, וכמובן גם כריות נוי שיתנו טוויסט

מלא חיים, צבעוניות ושמחה לעניין.

היום נספר לכם איך לשלב כריות נוי בבית בסטייל, כדי שתוכלו להנות מהבית שלכם בכל פעם מחדש.

 

כריות נוי בבית – אל תוותרו עליהן

עוד לפני שנדבר על איך לעשות את זה, חשוב לנו שתבינו ששילוב של כריות נוי בבית הוא שילוב ממש הכרחי. גם אם הבית שלכם הכי מעוצב בעולם, הכריות עדיין יתנו איזשהו נפח שיוסיף לכל ספה או פינת ישיבה את היופי הראוי להן, ולכן ממש לא כדאי לוותר עליהן. אז איך עושים את זה בפועל? הנה כמה רעיונות מעניינים.

 

לא רק בתוך הבית, אלא גם מחוצה לו

גרים בבית שיש לו גינה? הרווחתם פעמיים! כריות נוי לבית ולגינה יכולות להוסיף יופי אלגנטי ונעים לפינות הישיבה שבתוך הבית וגם לאלו שנמצאות מחוצה לו. אם אתם קצת יותר נועזים ואמיצים, תוכלו גם לבחור בכריות נוי מהממות עם צבעים קצת יותר חזקים ועיצובים קצת יותר מגוונים.

 

איך לשלב כריות נוי בבית בסטייל ובחכמה?

העיקרון שצריך להנחות אתכם כשאתם מנסים לשלב כריות נוי בבית בסטייל הוא עיקרון פשוט – התאמה. כריות נוי תפקידן או להשתלב בצורה מושלמת עם העיצוב הקיים בבית שלכם, או לשבור את העיצוב הקיים ולגוון אותו עם נועזות אחרת ומראה קצת שונה מהנוף הרגיל.

לצורך הדוגמה, בית ששם דגש על אלמנטים לבנים ושחורים ושומר על מראה קלאסי ושמרני, יוכל להנות בקלות או מכריות נוי בצבעים נועזים כמו אדום, צהוב או כחול, או לשמור על מראה קלאסי ושמרני גם בכל הנוגע לכריות, עם כריות שחורות, אפורות או לבנות. להבדיל, בית ששומר על צבעוניות גבוהה, עם קירות צבעוניים, ספה צבעונית והמון תמונות על הקירות, יוכל להמשיך את המראה הזה עם כריות נוי צבעוניות, או דווקא לשבור אותו עם כריות נוי קצת יותר עדינות בצבען, במקרמן ובצורתן.

 

איפה קונים כריות נוי?

הדבר החשוב ביותר להקפיד עליו הוא לקנות כריות נוי במקומות איכותיים, כך שתוכלו לצאת עם כריות שישמשו אתכם למשך שנים רבות מבלי להיפרם, להתפרק או להיקרע. לכן, רגע לפני שאתם שולפים את כרטיס האשראי ומשלמים, כדאי לבחור במקום איכותי ובעל שם ידוע שיוכל לספק לכם כריות נהדרות.

זהו, עכשיו אתם מוכנים לצאת לדרך! רכשו כריות נוי מהממות וגוונו את מראה הבית שלכם עם סטייל צבעוני ויפהפה עוד היום.

ספה

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה