נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לשפר את יחסי המין

גבר

בין אם אתם נמצאים בקשר ארוך טווח או קשר טרי יותר, אין ספק שהשאלה איך אני יכול לשפר את יחסי המין שלי עלתה לכם לראש פעם או פעמיים. בין אם מערכת היחסים שלכם דורשת פלפול ושדרוג בחדר המידות, או בין אם אתם מנסים להרשים ורוצים לשפר את הביצועים שלכם –  הגעתם למקום הנכון

אין ספק שענייני המיטות הם חלק אינטגרלי וחשוב ביותר במערכת יחסים, הם לא רק עוזרים לשמר את התשוקה בין בני הזוג, אלא תורמים לאינטימיות ביניהם. הגיוני ואף טבעי לחשוב, אפילו יותר מפעם אחת, איך אנו יכולים לשרד את עצמנו במובן הזה ולהפוך את החוויה ליותר תשוקתית, כיפית, קשובה לפרטנרים שלנו וכמובן למספקת יותר גם עבורנו. במידה והשאלה הזאת עלתה לכם לראש ואתם מחפשים כמה הצעות מעניינות או טיפים שיכולים לעזור לכל אחד לשרדג את הביצועים או להפוך את החוויה למהנה יותר, הנה כמה נקודות חשובות שאולי שווה לכם לנסות.

זוג
זוג

מחשבות יוצרות מציאות

האדם, מעצם היותו בן אנוש, הוא יצור מאוד סקרן שמתעניין בנושאים רבים, במקרה של יחסי מין הדבר אינו שונה; הסקרנות בנוגע לתנוחות מאתגרות וחדשות, לפנטזיות מיניות שמעולם לא הגשמתם, לפעילויות מיניות שרציתם לקיים עם בני הזוג אבל מעולם לא העזתם להציע – זה בדיוק המקום להכניס את הצד ה"שובב" יותר לחדר מיטות ולהפוך אותו לכיפי יותר וכמובן לפתוח יותר. למה לא לשאול, או אם מביך להעלות את הדברים על הדף, ולראות איזה פנטזיות או תשוקות מיניות כל אחת מבני הזוג היו רוצים להגשים וכך לאתגר האחד את השני שוב ואף להכניס יותר התלהבות, כיף, סקרנות וכמובן חשק ועניין ליחסי המין.

אם אין אני לי – מי לי?

אם פעם חשבו על אוננות ועינוג עצמי כמן דבר שעושים רק אם לא מקיימים יחסי מין ויש חשק גדול, זה ממש לא המצב. מי מכיר אותנו ואת גופינו יותר טוב מאיתנו? כנראה שאף אחד. כך המצב גם לגבי מה שאנחנו אוהבים, מה עושה לנו את זה וכמובן הנקודות הרגישות ביותר שגורמות לנו לעונג הגדול ביותר. אם כך, עינוג עצמי ואוננות הם ממש לא בושה – זאת הדרך שלנו לדעת בדיוק מה גורם לנו לעונג מירבי ובכך גם יחסי המין יכולים להשתפר דרך הידיעה הזאת, של שני בני הזוג. ההכוונה של בן הזוג למה שעושה לכם טובים, בדיוק כמו שאנו עושים זאת מחוץ לחבר המיטות ומדברים על כך בחיי היומיום שלנו, יכול גם לספק אותנו בייחוד בקיום יחסי מין ולגרום הנאה גדולה ומשותפת בצורה רבה יותר מדויקת לצרכים ולרצונות של כל אחד (וכמובן יתרום להיכרות האינטימית).

מה עם קצת מוזיקה?

מוזיקה היא אחת מהנאות החיים וכזאת שמכניסה הרבה כיף ליומיום שלנו בין אם זה במכונית, ברחבי הבית, באוזניות בדרך למקומות או בעשיית ספורט למשל, אז למה גם לא בחדר השינה? תמיד יש את השיר הזה שאתם אוהבים במיוחד ומכניס אתכם למצב הרוח המתאים, למה לא לנסות לפלפל את העניין גם באזור הזה ואפילו להציע להשמיע מוזיקה או לפני קיום יחסי המין או בעת האקט? מחקרים רבים מראים שמוזיקה מעוררת מאוד את המוח ויוצרת ריגוש, נראה שזה בדיוק מה שצריכים לקראת ובעת הדבר שעומד להגיע.

תדברו על זה

נושא המיטות לא חייב להישאר רק בחדר המיטות, אפשר לדבר עליו, כמו על כל נושא בין בני זוג, וכך לדעת מה עושים יותר טוב, מה יותר כיף לכל אחד, לבנות ציפייה ואף להלהיב ולהלהיט את העניינים קצת לפני או פשוט לראות איך אפשר להגיע למצב שכולם יצאו מרוצים. כנות היא מילת המפתח ואין ספק שאין דבר כנה וחשוף יותר מקיום יחסי מין. אם אתם מחפשים להגיע לרמת חשיפה מקסימלית מול בן הזוג, בצורה של ויתור על מחסומים ובאמת לפתוח את מה שעל הלב, אתם יכולים להגיע למצב של הבנה טוטאלית וכמובן – מקסום יחסי המין שלכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא למבוגרים
שמן
מה הן קפסולות CBD?

כולנו שמענו על יתרונות שמן הקנביס CBD כמקל על חרדות וכאבים אך רבים עדיין תוהים עד כמה המוצר בטוח

ויאגרה טבעית
סודות המיטה שלא מכירים

מיניות ומה שמתרחש בחדר המיטות הוא לרוב אפוף מיסתורין וסודיות, ביישנות ולעיתים מבוכה – מה שמביא לכך שלעיתים נוטים

כדורים
ויאגרה גנרית – מה זה אומר?

לפי המילון העברי, "גנרי" משמע "כללי". בעולם התרופות, אפשר גם להגיד שתרופות גנריות הן תרופות שאינן בעלות השם המסחרי