נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך עובד מנגנון של מייבש שיער?

מייבש לשיער

מייבש שיער הוא הפן המוכר לנו, הוא משמש לעיצוב שיער וייבושו. מייבשי השיער כולם עובדים על אותו מנגנון ואם אתם אוהבים ידע טכנולוגי וחשוב לכם להבין איך עובד מייבש השיער שלכם, אז הנה לכם.

 

מה זה מייבש שיער?

מייבש שיער מכונה גם פן לשיער והוא מזרים אויר חם או קר  כדי לייבש שיער רטוב. באמצעות אוויר חם ניתן לעצב את השיער במגוון עיצובים שישמר ולאורך זמן רב יותר. כיום מחיר מייבש לשיער הוא לא יקר כל כך וכל אישה שחשוב לה מראה השיער שלה יכולה להרשות לעצמה לרכוש אחד כזה לעצמה, בשונה מבעבר.

מייבש לשיער

איך מייבש שיער עובד?

המנגנון של פן לשיער זהה למנגנון המאוורר. מדובר במאוורר המוציא אוויר העובר דרך גוף חימום וכך מתחמם. כדי להוליך טוב את החום, נעשים שימושים במגוון חומרים הידועים כמוליכי חימום יעילים. יש לא מעט גופי חימום קרמיים הנחשבים לחדישים יותר.

 

על מה חשוב להקפיד ברכישת מייבש לשיער?

בבחירת מייבש לשיער חשוב לשים לב למספר נקודות העשויות להיות חשובות בעיצוב השיער:

 

מוצר עם אחריות

אל תוותרו על רכישת מייבש שיער מבית טוב. קנו בחנות שתספק לכם אחריות על המוצר על פי החוק. כך אתם יודעים שאם המוצר שקניתם עושה בעיות, יש לכם אל מי לפנות. אחריות על המוצר יכולה לחסוך כסף רב ולא כדאי לוותר עליה. העדיפו לרכוש מייבש שיער מחברה אמינה ואיכותית.

יש לא מעט מייבשי שיער זולים מחברות פחות מוכרות לעומת מייבשי השיער המוכרים בזכות עצמם: מייבש השיער של איתמר, מייבש השיער של גדעון וכו'. יש מייבשי שיער ויש מייבשי שיער…

מייבש לשיער

מה גובה ההספק החשמלי

ככל שההספק החשמלי של מייבש השיער שלכם יהיה גבוה יותר (מה שמכונה וואט בשפה המקצועית), כך תהליך הייבוש יהיה גם הוא מהיר יותר. חשוב לציין כי שימוש בעוצמת החימום הגבוהה  ביותר היא לא מומלצת לכל שיער ויש לבחור את עוצמת החימום בהתאם למטרת השימוש.

תמיד ניתן לבחור לייבש את השיער בעוצמה נמוכה יחסית גם אם התהליך יארך זמן רב יותר. מעצבי שיער עושים שימוש בעוצמת חימום בינונית וגבוהה אך לפני השימוש הם דואגים למרוח על השיער חומר הזנה שימנע נזקי חום.

 

אבזור נלווה

מגוון מייבשי השיער הקיים בשוק הוא רחב. יש מוצרים זולים שלא מציעים ציוד נלווה. חשוב לרכוש מייבש לשיער בעל פיה צרה הניתנת לחיבור למייבש עצמו. בדקו מה אתם מקבלים לצד המייבש. אם אתם מעצבים בעיקר תלתלים תוכלו לרכוש דיפיוזר שקל מעליכם את העבודה ויהפוך אותה למהירה יותר.

 

לסיכום

מייבש שיער איכותי מקל על תהליך ייבוש ועיצוב השיער. מנגנון המייבש זהה במרבית המייבשים אך למרות זאת חשוב לבחור במוצר איכותי שיחזיק מעמד לאורך שנים רבות.

מייבש לשיער

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי