נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך תעצבו סלון מחוץ לקופסא

חלל מעוצב

בין אם אתם עכשיו מעצבים לעצמכם סלון חדש מאפס ובין אם אתם מעצבים מחדש סלון שאתם משתמשים בו כבר שנים – אחד הדברים המשמעותיים שאתם רוצים שיהיו בעיצוב הוא יציאה מהקופסא.

הסלון הוא אחד מהחדרים המשמעותיים בבית, הוא מרכז העניינים, כל אורח שמגיע רואה אותו והרבה מהפעילות בבית מתנקזת בו – לכן אתם רוצים לעצב חלל יפה, מחוץ לקופסא, ופונקציונאלי ונוח עבורכם.

על מנת לעשות זאת, יש צורך בשילוב רהיטים ופריטים שכולם מכירים (בעיקר המוצרים השימושיים במיוחד) לצד פריטים ייחודיים יותר שיהפכו את הסלון שלכם למיוחד ולשונה משאר חדרי הסלון.

הרבה אנשים חושבים שבחירת הרהיטים מחייבת אותם להיות יחסית קונבנציונאליים – הכונניות, השולחנות, המדפים והמעמדים. לכאורה מדובר בפריטים הרגילים שלא מייחדים את החלל. במאמר הזה אסביר איך ניתן לעצב סלון מחוץ לקופסא – גם באמצעות הפריטים הללו.

 

שולחנות וכונניות

בחירה של שולחנות וכונניות היא בחירה שיש לה היבט פרקטי חזק – צריך לאחסן ולהשתמש בשולחן. זה לא אומר שהרהיטים לא יכולים להיות מיוחדים – ולהיפך – ככל שהם יהיו מיוחדים יותר, כך היכולת שלכם לעצב סלון שונה גבוהה יותר.

כאשר בוחרים שולחנות וכונניות, צריך לשים לב קודם כל לצרכים שלכם – האם אתם מעוניינים בחלל אחסון גדול, מה בדיוק יהיה השימוש בשולחן ועוד. ככל שאתם יודעים בדיוק מה אתם צריכים, אפשר להתחיל בכיף האמיתי – בחירה וסינון של הפריטים עם הלוק המיוחד והשונה.

הייחודיות של הפריטים יכולה להתבטא בשילוב בין האלמנטים השונים – המתכת, העץ והצבעים והיא יכולה להתבטא באופן שבו משתמשים בהם, למשל דלתות מיוחדות בכונניות.

 

מדפים ומעמדים

לכאורה, כאשר בוחרים מדפים, מדובר ברכישה רגילה לחלוטין לרהיט פרקטי לחלוטין – עוד מקומות לאחסן בהם מוצרים. כאן חברים, אתם טועים. מדפים מעוצבים יכולים להיות פרטי מאלף שיגרום לסלון שלהם להיזכר על ידי כל האורחים שמגיעים.

מדפים מעוצבים יכולים להיות בצבעים ייחודים, ובעיקר בעלי עיצוב שונה. הסגנונות השונים שיש הם עצומים – סטייל מודרני, סטייל נורבגי, בצורות שונות ואפילו המדפים ה'קלאסיים' יכולים להיות עשויים ברמת גימור גבוהה ובכך לייצר סלון מרשים.

בחירה מדויקת של מדפים יכולה להעיד על ירידה לפרטים הקטנים, על הנכונות להשקיע וללכת עד הסוף עם הרעיון לפיו בית וסלון מושלמים כוללים את כל הפרטים ברמה הגבוהה ביותר.

 

ארט דקור

כאשר בוחרים ארט דקור – תמונות, פסלים או כל דבר אחר שמוסיף ייחודיות אומנותית עיצובית לבית חשוב לשים לב בדיוק איפה מעוניינים למקם אותו. זוהי אפשרות נוספת לייצר מראה מיוחד מאוד, לכן, כאשר אתם בוחרים פריטים כאלו – תשתגעו, אל תלכו על האפשרויות הרגילות, ישנם פריטים מדהימים בשוק.

יתרון גדול נוסף בארט דקור הוא שהזזה שלהם יכולה לשנות את החלל במהירות ככה שאם תקנו סט של פסלים שאם תשימו כל אחד במקום אחר – זכיתם בכמה עיצובים ברכישה אחת.

 

חלל מרכזי

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עיצוב
חדר שינה
מה ילדים צריכים בחדר שלהם?

בתור הורים אתם בוודאי נמצאים במצב בלבול גדול. מבין כל החיתולים, האוברולים, המשחות והתרופות שאתם צריכים להצטייד בהם, מציפות

תמונה מעוצבת
ללמוד עיצוב גרפי לבד

אתה חושב על עיצוב גרפי בתור מקצוע לחיים אך לא לגמרי ברור לך האם זה משהו שיכול להתאים? תוהה

חלל חוץ
איך לעצב מטבח חוץ

אין ספק שמטבח חוץ הוא פתרון מעולה לאנשים שאוהבים לבשל; בין אם זה טיגון או בישול ארוך, כל העבודה