נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך תעשו מטבח כמו של מעצבים

מטבח כפרי

תהליך עיצוב מטבח החלומות שלכם כולל בחירות רבות של סגנונות, אלמנטים שונים וחומרים. מהם הטרנדים החמים ביותר כרגע לעיצוב מטבחים?

 

סגנונות עיצוב

לפני שבכלל ניגשים לתכנון ועיצוב המטבח, יש להחליט על סגנון העיצוב בו אתם מעוניינים. סגנון העיצוב יהווה את הקו לפיו יבחרו החומרים והצבעים במטבח, ויקבע את הטון שהמטבח שלכם ישדר.

 

מטבח כפרי

כיום נהוג בעיקר לעצב מטבחים בסגנון כפרי, הכולל שימוש בחומרי עץ וברזל, ארונות מטבח מעוטרים וויטרינות שקופות, וצבעים רכים ובהירים. כולם יחד יוצרים אווירה של תוצר מעט גס ולא מדויק, אבל המשרה חמימות ואווירה מזמינה.

 

מטבח מודרני

סגנון עיצוב נוסף בו מרבים להשתמש בשנים האחרונות, בעיקר במטבחים, הוא סגנון העיצוב המודרני. בסגנון עיצוב זה תקבלו מטבח פונקציונלי, סימטרי ומדויק מאוד, בו נעשה שימוש בחומרים עדינים וישרים, ובעיקר בצבעים כהים ודרמטיים. התמונה המתקבלת מעיצוב מטבח בסגנון המודרני, היא תחושה נקייה ולא עמוסה.

 

מטבח כפרי – מודרני

בשנים האחרונות נהוג לעצב מטבחים השואבים השראה מסגנונות שונים. סגנון עיצוב זה מתאים לאלו המתקשים להחליט לאילו סגנון הם מתחברים, או לזוגות שאינם אוהבים את אותו הסגנון. בעזרת שילוב חומרים ואלמנטים מכל סגנון עיצוב מתקבל מטבח המשרה אווירה כפרית ונעימה, אך עם רמת הדיוק והפונקציונליות בה מתאפיין המטבח המודרני.

 

משטחי עבודה

משטחי עבודה הם בעצם מה שכולנו מכירים כשיש, על אף שבשנים האחרונות רוב משטחי העבודה שנתקלתם בהם כלל לא עשויים משיש טבעי. תוכלו למצוא מגוון משטחי עבודה סינתטיים העשויים ממינרלים טבעיים וחומרים נוספים, אשר עוברים תהליך הדומה לתהליך שעוברת אבן השיש הטבעית בבטן האדמה. משטחי העבודה הנפוצים ביותר הם גרניט פורצלן וקוורץ, אותם ניתן למצוא במחירים הוגנים. אולם מאחר וקיים מבחר גדול למדי של משטחי עבודה, אשר רובם איכותיים ועמידים בפני חום ושריטות, מומלץ שתראו ותרגישו את סוגי המשטחים השונים לפני שתקבלו החלטה.

 

תכנון מטבחים

עיצוב מטבח דורש ניסיון, כדי לדעת איך להתאים את תכנון המטבח לצרכים הספציפיים והייחודיים שלכם. אם אתם זקוקים ליותר מקומות אחסון מהרגיל, או משטחי עבודה גדולים במיוחד, מתכנן טוב יוכל לייעץ לכם אם הדבר אפשרי ויעזור לכם לתעדף את הצרכים שלכם בהתאם למקום ולתקציב שלכם. לכן אם אתם רוצים מטבח כמו של מעצבים, הפתרון הכי פשוט הוא לפנות למתכנן מטבחים מקצועי.

 

לסיכום

אם אתם מבלים הרבה שעות במטבח, כמו רוב האנשים, אתם זקוקים למטבח של מעצבים – גם יפה וגם שימושי ומתוכנן נכון. ראשית עליכם לבחור את סגנון העיצוב אליו אתם מתחברים, ולהחליט איזה מטבח אתם רוצים. האם אתם מתחברים לסגנון המיושן והפסטורלי, או יותר לסגנון המונוכרומטי והמודרני? סגנון העיצוב יעזור לכם לבחור את ארונות המטבח, את משטחי העבודה, ואת הצבעים בהם תשתמשו. אם אתם רוצים מטבח מעוצב באופן הטוב ביותר, כדאי לפנות אל מעצב מטבחים, שיתכנן לכם את המטבח המושלם.

 

חלל מרכזי

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא מטבחים