נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אלה הקורסים החמים ברשת!

קורסים מקוונים

בא לכם ללמוד משהו מעניין שירחיב לכם אופקים ויעזור לכם לנהל את הקריירה שלכם טוב יותר? במאמר זה נציג בפניכם ארבעה קורסים חמים ביותר שמומלץ לכל אחד ללמוד גם כדי לקדם את עצמו בעסקים וגם כדי לרכוש ידע ומומחיות בתחומים מגוונים להעשרה, לעניין והרחבת אופקים. 

 

הרחבת אופקים וכלים לחיים

נהוג לומר ובצדק שאין דבר כזה ידע שלא משתמשים בו. גם אם בחרנו במסלול מקצועי שונה לגמרי, החיים תמיד מספקים לנו הזדמנויות להשתמש בידע קודם שרכשנו, להטמיע אותו במקצוע החדש או להעזר בו כדי להרחיב את גבולות הידע שלנו. במאמר זה נסקור ארבעה קורסים חמים שיכולים לעזור לכם לפתח קריירה חדשה לגמרי או להעזר בידע שאתם  רוכשים כדי להעשיר את תחומי הידע שלכם. אז איך אתם מרגישים לגבי קורס להנחיית קבוצות, עיצוב פנים, קורס עיסוי שוודי הוליסטי או קורס קידום אתרים?

קורסים מקוונים

הקורסים הכי חמים ברשת

בחרנו עבורכם ארבעה קורסים שיכולים להעניק לכם כלים משמעותיים לחיים, לשיפור ביכולותיכם המקצועיות ולטיפוח הקריירה, להלן ארבעת הקורסים הכי חמים ברשת:

  1. מכללת גישות – מכללת גישות מציעה קורסים אונליין בכל הנוגע להדרכת קבוצות, ייעוץ ארגוני, פיתוח כישורי ניהול וניהול משאבי אנוש. הקורס הקצר והמקוון יקנה לכם כלים משמעותיים לשיפור היכולות המקצועיות שלכם ולפתוח אתכם לאפשרויות של ניהול והדרכה בתוך התחום שבו אתם נמצאים ולהתקדם בדרגות במקום העבודה שלכם.
  2. מירב הבית של הרפואה המשלימה – הקורס אמנם אינו מקנה תעודת הסמכה אבל באמצעות עשרה מפגשים מהנים תוכלו ללמוד את עקרונות המסאז' השוודי ההוליסטי כדי להעניק לכל מי שאתם אוהבים פינוק אמיתי וסיוע בשחרור שרירים תפוסים לאחר מאמץ או שרירים תפוסים הנגרמים מלחץ וסטרס, כדי שכולם לא יפסיקו להודות לכם.
  3. קורס קידום אתרים של עשהאל דרייר – באמצעות הקורס תוכלו לרכוש ידע בסיסי עם כלים משמעותיים ומעשיים לעבודה בתחום קידום האתרים האורגני. לאחר סיום הלימודים תקבלו תעודת הסמכה ואתר אותו תבנו בעצמכם שיהוו את הבסיס להתחלה. תוכלו לקדם את האתר העסקי שלכם בעצמכם, לנהל את חטיבת ה – SEO במקום עבודתכם, לעבוד כעצמאיים מכל מקום בעולם או להקים חברה למתן שירותי קידום אתרים.
  4. יונית רגב עיצוב פנים – יונית רגב מציעה קורס קצר בעיצוב פנים לכל מי שמעוניין לקבל כלים לסידור וארגון טוב יותר של הבית, הסטודיו או המשרד ברמה בסיסית. הקורס כולל גם סיור בחנויות ספקים שם ניתן לקנות אבזורים שונים לבית ולמשרד.

 

לסיכום

אין דבר כזה ידע שלא משתמשים בו, כל דבר שאנחנו לומדים בחיים ישמש אותנו בנאמנות כשנזדקק לו. הדרכת קבוצות וניהול משאבי אנוש, מסאז' הוליסטי, עיצוב פנים וקידום אתרים יכולים להפוך להיות הקריירה השניה שלנו או להטמע בתחום המקצועי העיקרי שלנו.

קורסים מקוונים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי