נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אמן חושים ליום הולדת 60

כובע ומקל

לכל אורך השנה אנו עובדים כל כך קשה ואין לנו רגע לעצמנו. כך יוצא כי אנשים רבים נשחקים מהעומס של החיים ומתקשים לשרוד ללא הפוגה.

ומתי הכי טוב לעשות את ההפוגה הזאת מלחץ החיים? התשובה היא שאנו צריכים לנצל את ימי ההולדת שלנו בשביל לנוח ובשביל לצבור חוויות חיוביות.

זה נכון כאשר אנו מגיעים לגיל שלושים וזה בטח ובטח נכון כאשר אנו מגיעים אל גיל 60.

אם ההורים שלכם מגיעים לגיל שישים אתם חייבים לערוך להם מסיבת יום הולדת בלתי נשכחת וזאת מכיוון שדבר כזה יגביר את האושר שלהם בכמה רמות.

אז כיצד אפשר לערוך מסיבת יום הולדת לגיל שישים בלתי נשכחת? התשובה היא שאנו צריכים להזמין אמן חושים אשר יגיע למסיבה ויערוך אירוע בלתי נשכח.

לכן אם אתם עורכים יום הולדת האופציה החכמה ביותר למסיבה בלתי נשכחת זה אמן חושים ועל כך אין עוררין.

 

מה ההבדל בין אמן חושים לקוסם?

יש אנשים אשר חושבים כי אמן חושים הוא קוסם, אך האמת רחוקה מכך מאוד ואמני חושים הם לא קוסמים. אמני חושים מסתמכים על החושים שלהם בכדי ליצור דברים מדהימים ואילו קוסמים מסתמכים על טריקים ותעתועים. המופע של אמן חושים יהיה הרבה יותר מעניין מאשר מופע של קוסם ולכן אם אתם עורכים אירוע אל תתפשרו ופנו אל אמן חושים ולא אל קוסם. אי אפשר להשוות בין המופע של אמן חושים למופע של קוסם כאשר ברור כי הראשון (קרי אמן חושים) עולה על הקוסם בכמה רמות וזה לא דבר שנתון במחלוקת.

 

האם יש אמנים שהם טלפתיים?

אחת השאלות המעניינות ביותר היא האם אמן חושים הוא טלפתי, כאשר אנשים רבים רוצים לדעת כיצד האמן הצליח לבצע את הקסם שלו? אם כן יש לציין כי אמני חושים הם לא טלפתיים אך יש להם חושים מאוד מחודדים המאפשרים להם להגיע לדברים מדהימים שלא נראים הגיוניים. החושים של אמן החושים, כמו חוש השמיעה, חוש המישוש, חוש הראייה וחוש הריח כולם נמצאים ברמת ריכוז מאוד גבוהה וזה מאפשר לאמן החושים לבצע דברים שלא נראים הגיוניים לאדם מן היישוב. לכן אפילו שהאמן הוא לא טלפתי זה נראה פעמים רבות כאילו הוא כן וזאת עקב העובדה כי הוא עושה דברים שלא נראים סבירים לאדם מן היישוב.

 

האם העלות של האמן שווה את ההשקעה?

אם תיכנסו לאתר https://admagic.co.il אתם תגלו עוד דברים רבים על עולם אמני החושים. על רקע זה אנו חייבים לציין כי העלות של אמן חושים שווה את ההשקעה וזאת עקב המופע הבלתי נשכח אל אמן החושים. לכן כל כך כדאי להזמין אמן חושים לאירוע שלכם ואנו מבטיחים לכם כי אתם תהיו בשוק מן המופע הזה ולא תשכחו אותו שנים רבות.

 

ציוד של קוסם

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים
קוסם עם קלפים
4 הפעלות בימי הולדת

כל הורה מכיר את הרגע המלחיץ הזה, שבו הוא צריך להחליט מה תהיה ההפעלה של יום ההולדת של הילד

ערכת קסמים
קוסם לפורים

פורים הינו חג שלם של ניסים וקסמים. לפי האגדות והסיפורים של פורים ובמיוחד לפי המסורת הדתית, חג פורים הינו