נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אתרי העיסוי המומלצים בתאילנד

חדר טיפולים

תאילנד היא המקום המושלם לחופשה. המדינה מכילה כמות אדירה של אוצרות שטח ביחס לשטחה המצומצם.

ניתן לעבור בה בין ג'ונגלים עבותים לחופי ים לבנים ואיים בתוליים.

התרבות התאילנדית היא מגנט אמיתי לתיירים, האוכל התאילנדי הנהדר, האופי המנומס והנוח של התושבים, וכמובן המסאז' התאילנדי המפורסם.

במאמר זה נפרט על השוני באתרי העיסוי השונים בתאילנד.

 

מכוני העיסוי על הרחוב הראשי בקוואסאן

העיר בנגקוק היא אחת מהערים הפופולאריות ביותר בקרב תיירים. היא מכילה הכול, החל מאזורים חדשניים ומתקדמים, מסעדות יוקרה, ועד שכונות עוני, מקדשים בודהיסטים ואזורים תיירותיים. בדיוק באמצע בין כל האזורים הללו, נמצא רחוב הקוואסאן. מדובר ברחוב הפופולארי ביותר בקרב התיירים הישראלים. הוא נמצא קרוב מאוד לכמה מהמקדשים הגדולים בעיר, ומכיל כמות מכובדת של סוכנויות טיולים, חנויות ופאבים מקומיים. מכוני העיסוי על הרחוב הראשי בקוואסן, מציעים מסאז' תאילנדי באיכות משתנה. חשוב מאוד לבדוק שהמכון אליו אתם נכנסים מציע את השירות אליו אתם מכוונים. אם אתם מחפשים מכון אשר מעניק טיפול רקמות מקצועי, בדקו זאת בטריפ אדווייזר. אם אתם מחפשים חוויה חושנית יותר ממסאז' סטנדרטי, ודאו שהמקום פועל באופן חוקי, ושיש ברשותכם אמצעי הגנה. אם אתם מתקשים לתפקד עם אמצעי הגנה, אל תוותרו עליהם בשום אופן, פשוט היכנסו לאתר https://kamagrapharm.com.

 

מכונים בקו סמוי

האי קו סמוי הוא אחד מהאיים האהובים ביותר בקרב ישראלים בתאילנד. מדובר באחד מהאיים הגדולים והפופולאריים ביותר בקרב מטיילים בצדה המזרחי של תאילנד. האי מציע שפע אטרקציות, מגלישת גלים, עד צלילות במים הצלולים ושוניות האלמוגים, ועד חיי לילה תוססים כאשר המוקד העיקרי שלהם הוא המועדון GREEN MANGO.  אחרי יום ארוך של גלישת גלים, טיול, או שייט בין צוקי האיים הבולטים מהים, אין כמו מסאז' רקמות עמוק כדי להירגע, ולחזור לעצמכם. יש שפע של מכוני מסאז'ים בקו סמוי. חלק מהמכונים נמצאים על קו החוף, במקביל לאזורי הלינה של התיירים. אם אתם מעוניינים במסאז' איכותי במיוחד, כדאי מאוד שתבררו עם מנהלי המקום בו אתם שוהים. הם יוכלו להמליץ לכם על מכונים מובילים ומקצועיים, ואפילו לקבוע עבורכם תור, או להזמין מסאז' ישירות אליכם, כך שתוכלו לעבור את הטיפול כאשר אתם שוכבים בנוחות על חוף הים.

 

מכוני עיסוי המציעים שירותים מעבר למסאז'

תאילנד מושכת תיירים לא רק בגלל התרבות העשירה שלה או הנופים עוצרי הנשימה, אלא גם בגלל שירותי זנות וליווי ענפים. אם אתם נכנסים למכון עיסוי, חשוב מאוד לוודא מראש למה אתם נרשמים, ובשום אופן לא לתת יד או לשדל את נותנות השירות במקום לזנות. מכוני המסאז' בתאילנד מציעים חוויה מפנקת ונעימה מאוד גם בגלל המסאז' לבדו. אין טעם להרוס טיול מוצלח בגלל רצון בהרפתקה מינית לא חוקית אשר עשויה לסכן אתכם במאסר.

 

טיפול בגב

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תיירות
לראות את נאפולי ולמות

לראות את נאפולי ולמות הוא משפט שכולנו מכירים, ואכן שום טיול לאיטליה לא יהיה מושלם אם לא הייתם בנאפולי

חדר שינה
קצת על מלונות בסיני

חושבים שסיני זה מקום עם חושות בסיסיות בלבד? נחשו שוב! עם עלייה נרחבת בכמות התיירים הפוקדים את סיני בשנים