נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

יתרונות וחסרונות בהזמנת חשמלאי הביתה

לוח חשמל

מכירים את זה שאתם בדיוק באמצע צפייה בסרט מותח/אפיית עוגה/מקלחת ופתאום יש הפסקת חשמל. אין ספק שהפסקת חשמל ברגע לא מתאים היא אחד הדברים המבאסים ביותר, במיוחד משום שלא ניתן לצפות אותה. אם הפסקת החשמל היא כללית אז זה קצת פחות נורא, שכן צרת רבים היא חצי נחמה. אבל, אם הפסקת החשמל היא פרטית, ונוגעת אך ורק לדירה שלכם (וזה לא ממש גורם לכם להרגיש VIP), כדאי שתזמינו חשמלאי.

 

מה תפקידו של החשמלאי?

חשמלאים עוסקים במגוון עבודות הקשורות לתחום החשמל – בין אם מדובר בבעיה גדולה יחסית כמו קצר, מה שיכול לגרום להפסקת חשמל, ובין אם מדובר בצורך קטן יותר כמו הוספת נקודות חשמל. כך או כך, מדובר בעבודות מסוכנות שבשום פנים ואופן אסור להתעסק איתן באופן עצמאי. ניסיון שכזה עלול להוביל להתחשמלות, ולסכנת חיים ממשית.

 

האם חשמלאים עוברים הסמכה?

על פי החוק, כל חשמלאי חייב לעבור הסמכה ייעודית. דבר זה הכרחי, שכן זהו מקצוע הכולל סיכונים רבים. אך הסיכונים לא רלוונטיים רק לבעל המקצוע – אלא גם לכם כלקוחות. חשמלאי שלא עבר הסמכה עלול לסכן את חייכם באופן ממשי על ידי ביצוע עבודות בצורה לקויה. על כן, היינו ממליצים לבקש מבעל המקצוע רישיון חשמלאי – רישיון שמקבל כל חשמלאי שסיים את ההכשרה. בנוסף, תוכלו להיכנס לאתר של משרד העבודה והרווחה 'שאילתה לעוסקים בביצוע עבודות חשמל', להזין מספר רישיון, ולוודא שבעל המקצוע שלכם אכן מורשה.

 

יתרונות מול חסרונות

הזמנת חשמלאי, במקרים רבים, היא הפתרון המתבקש. עם זאת, ישנם לא מעט אנשים שחוששים מכך. אם אתם שואלים את עצמכם למה, ברכותינו! התברכתם בניסיון מוצלח עם חשמלאים. אך לא מעט מכם בוודאי מכירים את החשש הזה, מחשמלאי שלא עושה את עבודתו כראוי, או מחשמלאי שבכלל לא היה מוסמך ועשה לכם יותר נזק מאשר תועלת (מזל שקראתם את הכתבה הזאת, ועכשיו אתם יודעים קצת יותר על הסמכת חשמלאים!).

הזמנה של איש מקצוע, ושל חשמלאי בפרט, היא בהחלט עסק רגיש. על כן היינו ממליצים לכם כמובן לבדוק האם החשמלאי אכן מוסמך לעסוק בבעיה הרלוונטית, אך גם היינו ממליצים לבדוק המלצות. המלצות הן, בדרך כלל, אסמכתא נוספת לכך שהחשמלאי שבחרתם אכן מכיר את עבודתו. כך גם תוכלו לדעת האם יהיה נעים לעבוד איתו, דבר חשוב למדי כשמדובר בעבודה מתמשכת.

חיסרון נוסף הוא מחיר. ישנם לא מעט חשמלאים שעשויים לנצל את חוסר ההבנה של הלקוח שעומד מולם, ולגבות מחירים מופקעים בעבור טיפול פשוט יחסית. אך גם לכך יש לנו פתרון. במידה ואתם מחפשים חשמלאי באשקלון למשל, היינו ממליצים להיכנס לאתר האינטרנט ולבדוק מי בעלי המקצוע, האם יש מחירון וכמובן – האם יש לו רישיון חשמלאי ומה אומרות ההמלצות.

 

איש שרות

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
קלף בשרוול
אמן חושים בנהריה

אתם מחפשים פעילות שתוכל להיות מוצלח עבור האירוע הקרוב שאתם עושים בנהריה? חשבתם לארגן לעובדים שלכם יום גיבוש או