נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

בחירת אורנית לחדר שינה ב4  שלבים

חדר שינה

יש מי שסבורים שעיצוב הבית הוא עניין שצריך להיעשות אך ורק על ידי מומחים בתחום. אנחנו מאמינים שכל אחד (גם מי שלא בקיא בתחום העיצוב) יכול לעצב את הבית אם הוא רק יקבל את ההנחיות המדויקות לכך. אם אתם נמנים עם אלו שיודעים לעצב וגם אם לא, כדאי שתדעו שהחלטנו לכתוב מדריך מקוצר שיאפשר לכם לבחור ארונית לחדר השינה ב-4 שלבים מהירים. הנה השלבים שאתם צריכים להכיר וליישם:

 

השלב הראשון – בדיקת צבע דומיננטי

אי אפשר לעסוק בנושא העיצוב ולא להגיד מילה על הצבע הדומיננטי של החדר, זה כלל בסיס. לכן, בשלב הראשון, אתם צריכים להסתכל על חדר השינה שלכם ולבדוק מהו הצבע ששולט בחדר. אנחנו ממליצים לכם להסתכל מסביב על הפריטים הבאים:

  • צבעי הסדינים שלכם
  • צבע המסגרת של המיטה
  • צבעי הווילונות אם יש לכם כאלו
  • צבע הקיר
  • צבע הדלתות
  • צבע השטיח אם קיים

לאחר שתגלו מהו הצבע הדומיננטי (או הצבעים הדומיננטיים) תצטרכו לבחור צבע אחר שמשתלב אתו.

 

השלב השני – מדידות

כמו בכל קנייה של רהיטים, אתם צריכים לערוך מדידות. רגע לפני שתצאו לבחור ארוניות לחדר שינה  אתם צריכים לגשת לאזור שבו אתם מתכוונים להציב אותן ולמדוד אורך ורוחב של האזור. אתם הרי לא רוצים לגלות שקניתם את הארוניות שתמיד חלמתם עליהן, אבל, אופס, הן לא נכנסות ברווח שבין הקיר לבין המיטה שלכם. לכן, תערכו מדידות ואל תעשו לנו ולכם בושות. שימו לב, אם אתם מעדיפים שלא לערוך את המדידות בעצמכם, תמיד אפשר להסתייע באדם קרוב.

 

השלב השלישי – חיפוש ארונית מתאימה

עכשיו יש לכם שני דברים חשובים מאוד:

  1. צבע (או צבעים) שמתאימים לצבעים הדומיננטיים של החדר
  2. מידות שיתאימו לגודל הארונית

בשלב זה, אתם צריכים לגלוש ברחבי הרשת ולמצוא אתר מומלץ שיש בו היצע רחב של ארוניות לחדר השינה. כדי להקל עליכם בחיפוש, אתם יכולים ללחוץ על "סינון" ולציין את הצבעים המתאימים לכם. הדבר יאפשר לכם רק לבחור את הארונית עם העיצוב המתאים לכם ביותר שתואמת במידות שלה לחדר שלכם.

 

השלב הרביעי – התייעצות ורכישה

הגעתם לשלב החוויתי ביותר שבהליך. בשלב זה אתם כנראה מתלבטים בין 2 ארוניות או יותר. אתם יכולים לפנות אל אנשי מקצוע, חברים, בן או בת הזוג ולשאול אותם מה דעתם על הארונית הנבחרת. לאחר שתתייעצו ותחליטו לגבי הארונית המתאימה ביותר, תצטרכו לבצע את הרכישה ולבחור באפשרות של הובלה עד הבית או משלוח לנקודת איסוף במידה ויש אפשרות כזו.

 

כמה מילים לסיום

עשיתם את זה! הגעתם לסוף המדריך שלנו לבחירת ארונית לחדר השינה. עכשיו אתם יכולים להיות בטוחים שאתם בדרך הנכונה לרכישת הארונית הבאה שלכם. אנו מאחלים לכם שתהיה קנייה מהנה ונכונה. תיהנו מהארונית החדשה!

חדר שינה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא רהיטים
כמה עולה מיטה יהודית
כמה עולה מיטה יהודית?

מיטה יהודית היא לא מיטה רגילה, היא בנויה לפי עיצוב ייחודי, המאפשר הפרדה וחיבור מחדש של שני צדדי המיטה.

ארון פתיחה
4 יתרונות של ארון פתיחה

ארון פתיחה נחשב לאחד הארונות הנפוצים ביותר שקיימים בבתי אב, בתי מלון ובתים מסוגים שונים אחרים. המומחים בתחום הריהוט