נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

בשנה הבאה נשב על המרפסת ואענוד תכשיט חדש

תכשיט חדש

תכשיטים ליווי את בני האדם אלפי שנים וכיום הם מהווים חלק מאוד עיקרי בחיינו, בין אם הם מסמלים משהו סנטימנטלי עבורנו או עוזרים לנו לציין אירוע חשוב. תכשיט יכול לגרום לאישה להרגיש טוב עם עצמה ולהביע את הסגנון האישי שלה. השפע הקיים בתכשיטים הוא כל כך גדול, ישנם המון סוגי תכשיטים והמון עיצובים שמאפשרים לנו לבחור את התכשיט המתאים לאירוע המתאים או אפילו ליום יום, במאמר זה נלמד כיצד לבחור את התכשיט המתאים לנו.

 

מה אנחנו יודעים על שרשראות?

אחד התכשיטים הפופולריים היום היא השרשרת ולא בכדי, השרשרת בולטת על הצוואר ועוזרת להדגיש את תווי הפנים. כמובן כמו כל תכשיט גם לשרשרת יש מגוון עיצובים וסגנונות העשויים מחומרים שונים, חלקן משובצות אבנים ויהלומים, חלקן מורכבות ופנינים וכמובן יש שרשראות חלקות עשויות זהב בסוגיו השונים, כסף וציפויים כאלו ואחרים. שרשראות יכולות להיות עם נוכחות כה גדולה שלא תצטרכי שום תכשיט אחר שילווה אותך ויכולות לייצר מראה כה מיוחד שיהיה קשה לשכוח.

 

צמידים, תופתעו לגלות עד כמה הם מרשימים

צמידים יכולים להוות קונטרה לא קטנה לשרשראות, אומנם הנוכחות שלהם על הגוף נבלעת אל מול שרשרת גדולה אך תופתעו לגלות עד כמה הם יכולים לשדרג את המראה שלנו כאשר מתאימים את התצמיד הנכון. קחו לדוגמא את צמידי טניס, מדובר בצמיד פופולרי מאוד שמעניק מראה קלאסי ואלגנטי ויכול לעבוד עם כל סגנון לבוש ואירוע ואפילו יכול להתאים למראה יומיומי. גם את צמידי הטניס ניתן למצוא במגוון של שיבוצי אבנים או יהלומים בגדלים שונים או צמיד העשוי מזהב או כסף, כמובן שלנו יש המלצת על צמידי טניס יפיפייה.

 

עגילים, לא מה שחשבתם

קשה להתעלם מזוג עגילים יפה, והם יידעו למשוך את תשומת הלב לתווי הפנים של האדם שעונד אותם, יש מבחר אינסופי של עיצובי עגילים, צמודי תנוך, ארוכים ונשפכים, חישוקים, בכל הצבעים והגדלים. גם את העגילים נתאים לפי סוג האירוע שנלך אליו או אם נרצה לענוד אותם ביום יום, חשוב לזכור כי ברגע שאנו עונדים עגילים עם נוכחות לעתים התאמה של שרשרת למראה יכולה להעניק מראה כבד קצת ועמוס, לכן כדאי להתאים את העגילים לצמיד מיוחד להשלמת המראה.

 

טבעת?  I DO

כמו הצמידים, גם הטבעות נועדו לקשט את היד שלנו כאשר השילוב המושלם הוא בין צמיד וטבעת תואמים. הטבעת אומנם תכשיט קטן יחסית אבל היא יכולה להיות נוכחת מאוד במראה שלה במידה ומדובר בטבעת עם אבן או צורה מיוחדת.

לסיכום, תכשיטים יכולים להתאים למגוון סגנונות, אנשים ועיצובים, ישנו מבחר עצום של תכשיטים שיכולים להתאים לכל אופי וסטייל, התאימו את התכשיטים לאישיות שלכם והביעו את סגנונכם הייחודי בעזרתם, תהיו בטוחים שמחמאות על המראה המשודרג יתקבלו במהרה.

תכשיט חדש

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תכשיטים
גורמת
ההבדל בין כסף 925 לכסף 835

תמיד תהיתם מה זה המספרים על תכשיטים ומתכות שונים ולא הבנתם מה המשמעות שלהם? אולי זה ברקוד? מספר מזל?