נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

גברים ממאדים ונשים מונוס: איך בוחרים תכשיט מתנה לגבר?

צמיד

לגבר שלך יש יום הולדת ואת רוצה לשמח אותו במתנה מקורית? למה שלא תנסי שרשרת או צמיד? כיום גם גברים יכולים להשלים את ההופעה שלהם באמצעות תכשיטי זהב וכסף מקוריים למראה אלגנטי ומושך, ואת המתנה הזו הוא לא ירצה להסיר. במאמר זה נבחן איך בוחרים תכשיט במתנה לגבר קוסמי במיוחד.

 

תכשיטים לגברים

כיום גם גברים יכולים להתהדר בטבעות חותם, צמידי זהב ושרשראות ייחודיות. התכשיט המעוצב משלים את ההופעה האלגנטית או הנון שלנטית בקלות רבה ומעניקה לגבר שלך מראה חתיכי במיוחד. אולם איך תבחרי את תכשיט מתנה לגבר שלך?

 

גברים ממאדים אוהבים צמידים

בתרבות היוונית כוכב הלכת מאדים נקרא גם מארס, אל המלחמה, והצבע האדמדם שלו מקושר עם הדם והברזל שבגופנו. אנשי מאדים הינם אנשים חמים ונדיבים שאינם חוששים ממאבקי החיים וטורפים אותם בהנאה גלויה. אם הגבר שלך הוא לוחם טבעי מלידה, העניקי לו במתנה צמיד צ׳ירו רוז גולד שצבעו האדמדם הולם את אופיו של מארס.

 

גבר מצדק יגיד רק תליון מגן דוד

בתרבות היוונית כוכב הלכת צדק הינו יופיטר, אבי האלים השולט בכיפת השמיים. הצבע המאפיין אותו הוא כחול ואופיו שקט ורוגע עד שמסעירים אותו. הוא מלכותי ואני, ויש לו טעם יוקרתי. בשבילו הוא רוצה רק הטוב ביותר ועובדה שהוא בחר בך להיות לו לאשה מכל הנשים. רכשי עבורו צמיד אנדלוסי מזהב לבן להוסיף למראה האצילי שלו עוד נופך של פאר והדר.

 

גבר משבתאי יאהב טבעות מסיבות מובנות

בתרבות היוונית שבתאי נקרא גם סטורן, אל הזמן. הוא חי על פי השעון, מתכנן דברים זמן רב מראש ושולחן העבודה שלו תמיד נקי ומסודר. שבתאי הינו כוכב לכת המוקף טבעות, לכן זה רק טבעי שאם הגבר שלך משבתאי הוא יעדיף טבעת אוניקס למראה קלאסי ומושלם.

 

האישה מונוס הטבעת מחביב

קנית עבור הגבר שלך את התכשיט המושלם ועכשיו גם לך מגיע להתחדש ולהתפנק בשפע של שרשאות, צמידים, עגילים וטבעות זהב. במיוחד בשבילך אספנו את התליונים המקוריים ביותר כדי להעניק לך מראה של אלה.

 

קצת עלינו

בשנות השבעים עלה ניסים חביב ז״ל, צורף אומן מטוניסיה, ופתח בבאר שבע חנות לממכר תכשיטים. בנו ראובן ונכדו מאור שהינו יהלומן מוסמך, ממשיכים את המסורת המשפחתית זה כבר חמישים שנה. כל התכשיטים מיוצרים בארץ מחומרי הגלם הטובים ביותר וניתנים גם להתאמה אישית על פי בקשה. נשמח לראותכם בחנות הותיקה שלנו בבאר שבע או דרך המסך בחנות האינטרנטית שלנו.

 

לסיכום

בחירת תכשיט לגבר צריכה להתחשב באופיו ובטעמו של הגבר שלך, את מכירה אותו הכי טוב מכולם ויודעת מה הוא אוהב. העניקי לו מתנה משמיים, כה יפה שלא ירצה להסיר לעולם.

שי

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תכשיטים
גורמת
ההבדל בין כסף 925 לכסף 835

תמיד תהיתם מה זה המספרים על תכשיטים ומתכות שונים ולא הבנתם מה המשמעות שלהם? אולי זה ברקוד? מספר מזל?