נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

גורמים אפשריים לדוד חשמל לא מחמם

V ו- X

הייתה לכם דילמה משמעותית ביותר בין התקנת דוד שמש ובין דוד חשמל? בסופו של דבר בחרתם בדוד חשמל אבל לאחרונה אתם רואים שהוא "מזייף"? הוא לא עובד כמו שצריך ואתם לא יכולים להיות בטוחים, בכל פעם כשאתם רוצים להתקלח, שבאמת יהיו לכם מים חמים? אם כך, ברור מדוע תרצו לדעת למה זה קורה ומהם הגורמים האפשריים לתקלות השונות.

 

מה באמת ישפיע על הפעילות של דוד החשמל שלכם?

אם רציתם לדעת איזה גורמים אפשריים מובילים לכך שדוד החשמל לא עובד, כדאי שתדעו שמדובר על כמה וכמה סיבות שונות ומגוונות. למשל, אם מדובר על דוד שיש לו גם פונקציית שמש, בהחלט יכול להיות שהקולט מקולקל או פשוט מאוד מלוכלך. מנגד, אם מדובר על דוד חשמל, יכול להיות שפשוט גוף החימום שלו נהרס.

מסיבה כזו או אחרת. לא פעם הבעיה היא בתרמוסטט של הדוד או אפילו במערכת החשמל של הבית כולו, כך שכל מקרה בסופו של דבר צריך להיבדק לגופו. מה שכן, חשוב לדעת שהרבה פעמים כאשר דוד לא מחמם, זה לא אומר שצריך לקנות חדש, כי פעמים רבות ניתן לתקן אותו.

 

איך נדע אם כדאי לתקן את הדוד או לקנות חדש?

ראשית, כל מי שכבר התעסק בעבר בקניית דוד חשמל או שמש, יודע לומר שלא מדובר על הוצאה כלכלית של מה בכך. לכן ברור מדוע, כל עוד זה אפשרי, נעדיף להימנע מהחלפת הדוד, כי מי ירצה ככה סתם להיכנס להוצאה כלכלית שאינה הכרחית? שנית, כמובן שאתם לא נדרשים לקבל את ההחלטה החשובה הזאת לבד, כי כאן בדיוק נכנסים לתמונה המומחים.

במילים אחרות, אפילו אם אתם בטוחים שאתם יודעים מה הבעיה ומדוע הדוד שלכם לא עובד, זה עדיין לא אומר שתוכלו להחליט לבד האם עדיף לתקן אותו או לקנות חדש. למעשה, איש מקצוע מומחה וישר יוכל להמליץ לכם בצורה נכונה בהתאם למצב הדוד שלכם, כך שתמיד יהיה לכם על מי לסמוך.

 

איך תבחרו דוד חדש?

בכל זאת אין ברירה ואתם צריכים לקנות דוד חשמל חדש? לא ברור לכם איך לבחור את הטוב ביותר? הדבר היחיד שאתם יודעים זה שלא תרצו יותר להתעסק בעניין הזה בשנים הקרובות? כמובן שאפשר להבין ללבכם. לכן אנחנו מציעים לכם לבדוק כמה שיותר נתונים אודות כל דוד חשמל חדש שתרצו לרכוש.

למשל, כמה ליטרים הוא מכיל והאם הוא יוכל להתאים לחיי המשפחה שלכם? מי עומד מאחורי הייצור שלו? והאם הוא נחשב לדוד חשמלי מאוד מומלץ? כמה שנים תוכלו לקבל עליו אחריות? והאם המחיר שלו, כולל מחיר ההתקנה, נראה לכם סביר? יש היום דודי חשמל שיכולים להחזיק ולשמש אתכם הרבה מאוד שנים, כך שברור מדוע שווה להשקיע במוצר איכותי ועמיד.

שעון

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה