נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ההבדל בין כסף 925 לכסף 835

גורמת

תמיד תהיתם מה זה המספרים על תכשיטים ומתכות שונים ולא הבנתם מה המשמעות שלהם? אולי זה ברקוד? מספר מזל? במאמר הזה נסביר לכם את

מהות המספרים הללו, ההבדל בין טווח המספרים, מהו הטווח, מהו כסף סטרלינג ואיך נוודא שהכסף שאנחנו קונים הוא באמת איכותי ולא פחות חשוב

אמיתי? על כל השאלות האלו נענה מיד:

 

הסימונים באמצעותם מזהים את כמות המתכת

הדרך המקובלת בעולם לסמן כלים ומוצרים שונים מכסף כמו למשל תכשיטים היא באמצעות הטבעת חותם של מספר המעיד על כמות הכסף ממנו עשוי החפץ. למשל, במידה ואתם רואים שעל מתכת מסוים המוטבעת עליה המספר 999, במידה ואתם רואים כי היא לא של אף אחד אנחנו ממליצים לכם לקחת אותה שכן המשמעות של 999 היא בעצם 99% כסף, שזה הכמות הגבוה ביותר ממנה משהו יכול להיות עשוי מכסף, נדיר מאוד. הטווח נע בין 800 ל999, 80% ל99% שכן סוג הכסף הפופולרית ויוקרתית ביותר היא כסף 925, כסף סטרלינג, סגסוגת, העשוי מ92.5 אחוז כסף והשאר מנחושת.

 

כסף 925 – תכירו את כסף סטרלינג

כסף 925 הוא סוג הכסף הפופולרי ביותר ונחשב לאחד מהמתכות היותר יוקרתיות כשזה מגיע למשל לעולם התכשיטים. כסף סטרלינג היא בעצם תרכובת סגסוגת העשויה ברובה מכסף וחלק קטן ממנה עשוי מנחושת. כמובן שהיא לא רלוונטית להערכתנו לרוב הקוראים כאן במאמר שכן רוב מוצרי הכסף שירכשו בעתיד יהיו באזור ה80 או שיהיו עשויים מציפוי כסף בלבד מה שבהחלט מספיק עבור רוב האנשים וכמובן שזה לגיטימי.

איך אני יכול לוודא שהכסף שאני קונה הוא לא רק איכותי אבל לכל הפחות שיהיה אמיתי?

 

איך לדעת שאתם רוכשים כסף אמיתי?

ישנם מס' דרכים פופולריות לבדוק אם הכלי כסף שקניתם אמיתיים או לא ותוכלו למצוא באינטרנט בקלות מספר שיטות לא מזיקות שיכולו לאשש עבורכם אם הכסף שקניתם אמיתי, אך אנחנו לא רוצים להיכנס לזה שכן אנחנו חושבים שעצה אחת מאיתנו אמורה בהחלט להספיק עבורכם.

תקנו תכשיטים או דברים יקרים רק ממקומות מוכרים, במחירים שמרגישים לכם הגיוניים. שהעסק יהיה מוכר מהבחינה שיש לכם חבר טוב שהוא מישהו שאתם סומכים עליו שהמליץ לכם על החנות. רשת חנויות מוכרת כמובן זאת הדרך הבטוחה ביותר. השתלבות ברשתות החברתיות בקבוצות ופורומים הדנים בנושאים הקשורים במתכות ותכשיטים שיוכלו לכוון אתכם על עסקי התכשיטים הטובים ביותר באזור המגורים שלכם.

לכו למקום אמין עם עדויות שהשירות והמוצרים שתקבלו יהיו ברמה הגבוה ביותר.

 

סיכום

אנחנו מקווים שהצלחנו לעזור לכם ועכשיו אתם יודעים באמת מה משמעות המספרים על המתכות השונות והכי חשוב, איך והיכן לקנות מוצרים הבנויים ממתכות יקרות.

אנחנו ממליצים לכם להתחיל את מסע החיפושים שלכם בחנות של חדד כסף טהור, חנות המציעה מגוון של מוצרים, תכשיטים ותשמישי קדושה מכסף טהור ומתכות שונים, במחירים שונים ואטרקטיביים האמורים בהחלט לספק את הצרכים שלכם.

שיהיה לכם בהצלחה!

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תכשיטים