נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הובלות קטנות בחולון

ארגזים ארוזים

חולון הפכה בשנים האחרונות לאחת הערים העמוסות בגוש דן והמרכז. לא בהכרח בגלל התנועה הרבה והעומס בכבישים, אלא בהיותה עיר הנמצאת בפיתוח תמידי וניתן למצוא בה שכונות חדשות לצד ישנות, כשלכל שונה אופי בנייה שונה, מה שמשפיע בהכרח על ההובלה אל השכונות ומחוץ להן.

בין אם מדובר בהובלה של פריט בודד או מספר פריטים כמו מקרר, ספות, מיטה, כורסא ודוגמאות נוספות, הובלת הפריטים האלו חשובה לחברת ההובלות כאילו היו שייכים לה כמו ללקוח.

 

מהי הובלה קטנה?

כמו שניתן להסיק משמה, הובלה קטנה היא הובלה של פריטים בודדים ולא מדובר בהובלת תכולה שלמה של דירה פרטית או משרד עסקי. מבחינת אורך הזמן, הובלה קטנה קצרה יחסית ומהירה.

בנוסף, הובלה קטנה היא לא בהכרח הובלה לצורך מעבר דירה – העברה למחסן, לדירה אחרת או בחזרה לחנות גם נחשבים להובלה קטנה.

 

מי קהל היעד של הובלות קטנות?

מכיוון שמדובר בהובלה של פריטים בודדים ובטווח זמן קצר יחסית, קהל היעד הוא כל מי שמעוניין להעביר רכוש, חפץ או פריט כלשהו בצורה מהירה. למשל, סטודנטים הגרים בחולון ומעוניינים להעביר מספר פריטים בודדים כמו מיטה, מזרן ושולחן, יכולים להיעזר בשירותי הובלות קטנות בחולון להעברה בטוחה ומהירה של הפריטים האלו ובמחיר משתלם במיוחד.

מי שמעוניין להעביר מספר פריטים רב, כדוגמת סלון או חדרי מגורים שלמים, ייאלץ להזמין הובלה גדולה, כזאת שעלולה לקחת קצת יותר זמן מהובלה קטנה וככל הנראה תעלה יותר מהובלה קטנה.

ישנן חברות המעדיפות שלא לבצע עבודת הובלה קטנה אחת מכיוון שייתכן ולא משתלם לה. מנגד, שירות זמין ונוח של הובלה קטנה מאפשר ליצור קשר עסק בין חברת ההובלה לבין הלקוח לעומת שירות עתידי – לקוח אשר "מתנסה" פעם אחת עם חברת הובלה ויוצא בסופו של דבר מרוצה, יחזור לחברת ההובלה פעם נוספת, גם אם מדובר בעוד מספר שנים קדימה.

 

כמה עולה מחירי הובלות קטנות בחולון?

מרכיבי המחיר להובלות קטנות בחולון משתנה ממקרה למקרה והוא תלוי התזמון והגמישות למועד ההובלה. למרות שמדובר בפריטים קטנים המיועדים להובלה קטנה, אסור לכם להתפשר בחברת הובלות שאינה מוכרת או מומלצת או במישהו שזמין עם טנדר פנוי להובלה. היכנסו לאתר https://iritmoving.biz לקבלת הצעת מחיר ותיאום הובלה לפי האילוצים שלכם.

חשוב לזכור שמכיוון שמדובר בהובלה קטנה בהיקפיה, ולא מדובר בהובלה של בתים שלמים או משרדים עתירי ציוד, עלות ההובלה תהיה נמוכה משמעותית מהובלה גדולה שכזו. הובלה של מספר מצומצם של פריטים, יעלה בין 600 ₪ ל-900 ₪. הובלה של דירה שלמה, יעלה בין 2,600 ₪ ל-3,500 ₪.

כך שבין אם מדובר בסטודנטים המעוניינים להעביר את הציוד שלהם לדירה החדשה, או זוג צעיר שמעביר ספות ישנות מבית ההורים לדירה החדשה, חברת ההובלות תנקוט בזהירות יתרה בעת המעבר ותדאג להעברת הפריטים בשלום.

איש שרות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
קלף בשרוול
אמן חושים בנהריה

אתם מחפשים פעילות שתוכל להיות מוצלח עבור האירוע הקרוב שאתם עושים בנהריה? חשבתם לארגן לעובדים שלכם יום גיבוש או