נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הילד שלי צריך ניתוח ואין לי כסף

קופת חיסכון

ילד שצריך לעבור ניתוח זוהי סיטואציה קשה וכואבת, גם לילד וגם להוריו. ייתכן כי הילד עוד קטן והוא עדיין אינו מבין את המשמעות וההשלכות של ניתוח, אך ההורים מבינים את ההשלכות היטב.

זהו לא רק הפחד מהניתוח עצמו ומסיכויי ההצלחה שלו, אלא גם אשפוז, תרופות וכל הדברים שנלווים לו.

כל אלו, בנוסף למעמסה הרגשית והתחושות הקשות שהם גורמים – גם עולים לא מעט כסף, שלא לכולם יש דרך לשלם.

כיצד תוכלו לגייס את הכסף הדרוש?

 

בדיקת הכיסוי הביטוחי שלכם ושל ילדיכם

כל תושבי ישראל נדרשים להיות מבוטחים בביטוח בריאות ממשלתי, שמקנה להם זכאות לשירותים רפואיים בעת הצורך. נוסף על כך, רבים בוחרים לבטח את עצמם גם בביטוח בריאות פרטי, שמאפשר לקבל שירותים שלא מוצעים בסל השירותים הרגיל.

לפני שאתם מבצעים כל פעולה אחרת, עליכם לבדוק האם הניתוח של הילד נכלל בביטוח הבריאות שלו. במידה והניתוח אכן נכלל בסל הבריאות, מרבית התשלום מוטל על קופת החולים – ואתם תידרשו לשלם רק השתתפות עצמית בסכום שלרוב הוא נמוך משמעותית מסכום הניתוח.

 

אולי מגיעים לכם החזרי מס שיוכלו לכסות את עלות הניתוח?

דרך נוספת שתוכלו לבדוק ולקבל כסף דרכה, היא זכאותכם להחזרי מס. במידה ואתם עובדים שכירים, אתם משלמים מס באופן קבוע דרך תלוש השכר שלכם. אם השתנה פרמטר כלשהו בחייכם (בכל תחום בחייכם – זה יכול להיות החל משינוי תפקיד בעבודה ועד לידה או גירושים), ייתכן כי מגיעים לכם החזרי מס, שדרכם תוכלו לשלם את עלות הניתוח של ילדכם.

לבדיקת זכאותכם להחזרי מס תוכלו להיכנס לאתר האינטרנט https://www.hagana.co.il. בדיקת הזכאות נערכת תוך מספר דקות, על ידי מילוי שאלון קצר על חייכם (שם מלא, מספר טלפון, האם אתם גרושים ומשלמים מזונות, האם אתם מתגוררים ביישוב שזכאי להקלות מס ועוד) ועל המשכורת החודשית הממוצעת שלכם.

באתר תוכלו למצוא מידע רב לגבי כל הדרכים והנסיבות בהם תוכלו להיות זכאים להחזרי מס. נסיבות אלו חולשות על כל תחומי החיים – תחום תעסוקתי, פיננסי, בריאותי, משפחתי. הסיכוי שתוכלו לקבל החזר מס לפחות על אחד מהמקרים שמתוארים באתר הוא גבוה.

 

קמפיין איסוף תרומות

במידה וכל השלבים הקודמים לא הועילו, תוכלו לפתוח בקמפיין איסוף תרומות למימון הניתוח והדברים שנלווים אליו. תוכלו להתחיל באיסוף התרומות מבני משפחה, חברים ומכרים, ולבדוק האם הסכום שהצלחתם לגייס מספיק למטרתכם.

במידה והסכום אינו מספיק, תוכלו להפיץ את הקמפיין אל כלל הציבור. אמנם זוהי סיטואציה לא נעימה להיות תלויים כספית באנשים זרים, אך המטרה היא חשובה ומקדשת את כל האמצעים. הדבר החשוב ביותר הוא שיהיה לכם מספיק כסף על מנת שילדכם יוכל לעבור את הניתוח בשלום, ויש להתמקד בכך בזמן קמפיין התרומות.

 

מזוודה עם דולרים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא Uncategorized
זה הכל סיפור אהבה
זה הכל סיפור אהבה

והנה שוב הרגשתי את הדחף הזה להיכנס למנוע חיפוש של כרטיסי טיסה לחו"ל. לרוב, את הדחף הזה אני מרגישה