נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

עוד תחרות לנטפליקס – הכירו את הסטרימינג דיסני פלוס 

טלוויזיה ושלט

אם גם אתם, כמו לא מעט אנשים אחרים, אוהבים לראות טלוויזיה, ברור שכבר יש לכם מנוי לנטפליקס. עם זאת, כדאי שתדעו: היום נטפליקס היא כבר לא היחידה בתחומה שכן עכשיו זה הרגע להכיר את הסטרימינג של דיסני פלוס, כי בהחלט יכול להיות שגם אתכם זה יעניין.

 

מה כולל השירות?

כשמדברים על הסטרימינג של דיסני פלוס מדברים למעשה על שירות נפלא שמאפשר לצופים לראות מאות סרטים של וולט דיסני. בנוסף, מי שמנוי לשירות כזה יכול ליהנות מצפיה בתוכן ב4 מכשירים שונים בו זמנית ואף להוריד תוכן לצפייה בנייד ב 10 מכשירים! יש כאן לא פחות מ 500 סרטים שונים שתוכלו לראות ועוד 7,500 פרקים של תכניות טלוויזיה מסוגים שונים, כך שאם יש משהו ברור, זה שמדובר על שירות מאוד מגוון ומעניין. לכן זה לא משנה איזה סוג של סרטים אתם אוהבים לראות, כי בכל מקרה השירות הזה יחשוף אתכם לאפשרויות רבות.

 

מה יותר משתלם?

באתר smartcut ניתן לקרוא סקירה מלאה אודות המוצר ואודות ההשוואה שלו מול אפשרויות אחרות. מה שבטוח זה שאם אתם מחפשים את הדרך הכי טובה ליהנות מטלוויזיה, מפרקים ומסרטים שונים ולא לשלם על כך הון עתק, דיסני פלוס זו אפשרות לא רעה בכלל. בפועל אנחנו רואים שהשירות של נטפליקס יותר יקר ולא במעט, כך שאם חשוב לכם לדעת שאתם לא משלמים יותר מידי על הטלוויזיה שאתם מכניסים הביתה, שווה לבדוק את המחירים. כמו כן, בעידן שבו יש אתרים שונים שמאפשרים לכם לעשות השוואת מחירים במהירות שיא, למה לחשוב פעמיים? אין שום סיבה טובה שבגללה אתם צריכים להסכים לשלם מחירים יותר גבוהים, ובטח שלא אם התוכן יכול להתאים לכם גם במקום שבו המחיר יותר אטרקטיבי. כמו כן, העובדה שאתם יכולים ליהנות מצפייה במספר רב של מכשירים הופכת את השירות הזה למשתלם וכדאי.

 

איפה התוכן יותר מגוון ומעניין?

ראשית, הנושא של עניין בתוכן הוא אישי, כך שקשה לענות על השאלה הזאת ושנית, אין ספק שנטפליקס עדיין מהווה תחרות משמעותית ביותר. אומנם זה נכון שגם בספרייה של דיסני פלוס תוכלו למצוא מגוון רחב של סרטים וסדרות, אך עלול להיות שהילדים שלכם יתחברו לעניין הזה יותר. אי אפשר להתעלם מהעובדה שהחלק הארי כאן כולל תוכן מצויר ולכן חשוב לקחת את העניין הזה בחשבון. מדהים לראות כיצד כל שירות חדש שיוצא לשוק, בין אם זה ברמת הסלולר, הטלוויזיה או האינטרנט, הופך להיות מיד מצע לתחרות אצל החברות השונות. אתם, הלקוחות, יכולים ליהנות מהתחרות הזאת אם רק תשוו מחירים, אז למה אתם מחכים? השוואת המחירים מאוד מהירה ויעילה בימינו כך שתמיד לפני שאתם נרשמים לשירות כזה או אחר, כדאי להשוות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה