נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הכירו את מרכז הלימודים שאסור לכם לפספס

הכירו את מרכז הלימודים שאסור לכם לפספס

מי שמחפשים מרכז לימודים איכותי, מוצאים את עצמם לא פעם תרים אחר מידע ברחבי הרשת. עובדה זו התגלתה לנו לאחר שקיבלנו אינספור פניות מצד גולשים שביקשו לדעת מה הוא מרכז הלימודים שאסור לפספס. החלטנו לקחת את האתגר בידיים ויצאנו לבחון מה התשובה הנכונה לשאלה זו. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות מה הוא מרכז הלימודים שנמצא כמעניין ומקצועי ביותר.

 

תכירו את סטרונגר – מרכז הלימודים שאתם לא תפספסו

נציין כי הגענו אל מרכז הלימודים לאחר ששוחחנו עם בעלי מקצועות מתחומים שונים שציינו בפנינו כי הם למדו שם לאחרונה. כשראינו שקיבלנו הרבה המלצות על מרכז זה, ביקשנו לדעת מה צריך להכיר אודותיו והבנו בתור התחלה שצריך לדעת מה לומדים בו. אז בואו נכיר ביחד את התחומים שנלמדים בסטרונגר:

  • תזונה
  • מדיטציה
  • קואצ'ינג
  • NLP
  • זיכרון
  • אימוני כושר

כפי שאתם וודאי רואים, מדובר בתחומים שונים שנוגעים לעולם הגוף והנפש. אם מדובר בתחום שקרוב אליכם, כדאי שתקראו גם את הפסקה הבאה, בה תגלו את הקורסים המרתקים ביותר שמוצעים במרכז.

תכירו את סטרונגר – מרכז הלימודים שאתם לא תפספסו

הקורס הנבחר ה – 1 שנלמד בסטרונגר: קורס מדיטציה

בחרנו להציג בפניכם בתחילה את הקורס שרבים בחרו ללמוד. מדובר בקורס שיאפשר לכם ללמוד כבר מהצעד הראשון את עולם המדיטציה. מי מכם שניסו למדוט בעבר, וודאי יודעים שמדובר בעניין לא פשוט שמצריך הרבה תשומת לב וסבלנות.

בקורס תוכלו לקבל את הכלים שיאפשרו לכם לבצע מדיטציה שתוריד את מפלס הלחץ ותעלה את מפלס ההנאה. בנוסף לכך, אתם תוסמכו בתחום ותוכלו להיות מדריכים בעצמכם. היכנסו אל האתר של סטרונגר וקראו עוד אודות מרכז לימודים וקורסים שמוצעים בו.

הקורס הנבחר ה – 1 שנלמד בסטרונגר קורס מדיטציה

הקורס הנבחר ה – 2 שנלמד בסטרונגר: קורס קאוצ'ינג

יש אנשים שנועדו להיות קאוצ'רים. מדובר במי שתמיד יודעים לתת את המילה הנכונה וההכוונה עבור מי שזקוקים להם באותו רגע. אם אתם מרגישים שאין לכם את זה, כדאי שתדעו שבסטרונגר ילמדו אתכם את התחום ויהפכו אתכם לקאוצ'רים מוסמכים. הקורס יאפשר לכם להבין אילו מטרת אתם רוצים להציב לעצמכם ולפתח הרגלים נכונים.

 

הקורס הנבחר ה – 3 שנלמד בסטרונגר: קורס מיינדפולנס

מי שלמדו את תחום המיינדפולנס מקרוב ציינו בפנינו כי עלינו להרחיב אודותיו במדריך זה. מסתבר שמדובר בקורס המוביל ביותר בארץ, שמאפשר לכל לומד להכיר את הגוף שלו מבפנים. הכוונה היא להביא לפיתוח של הדברים הבאים:

  • סובלנות
  • הקשבה
  • אהבה עצמית

חשוב לציין כי אלו דברים שקשה לרבים מאתנו לפתח באופן עצמאי, ללא סיוע חיצוני.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את מרכז הלימודים שאסור לכם לפספס. בשלב זה יש בידיכם את כל האינפורמציה הדרושה, כך שנשאר לכם רק לבחור את הקורס המתאים לכם ביותר ולפנות אל נציג מטעם המרכז כדי להירשם ללימודים.

הכירו את מרכז הלימודים שאסור לכם לפספס

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי