נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך להכין המבורגר מושקע ב4 שלבים

המבורגר עם ירק וגבינה

מי לא אוהב המבורגרים? ההמבורגר, המאכל האמריקאי שנכנס אל חיינו אי שם במאה הקודמת ומופיע היום כמעט בכל תפריט של מסעדה – גם של הטבעוניות מביניהן, הוא המנה המושלמת. שתי לחמניות, קציצה עסיסית וירקות טריים, ובטח כשהוא מגיע ליד צ'יפס פריך ורטבים מעולים. במאמר הקרוב נבדוק איך להכין המבורגר מושקע ב4 שלבים, ותאמינו לנו – כשתגיעו לסוף הקריאה הבטן שלכם כבר תתחיל לקרקר.

 

הסוד הוא בבחירת הבשר

כשמדברים על איך להכין המבורגר מושקע ב4 שלבים, חשוב לדעת שהשלב הראשון הוא בחירת הבשר. זה נכון שבשר אפשר לקנות בכל מיני מקומות, אבל כדי להכין המבורגר מושקע צריך לקנות בשר איכותי ביותר, בלי פשרות.

בין אם מדובר בארוחת המבורגרים ביתית ומשפחתית ובין אם מדובר בארוחת שחיתות שהזמנתם אליה את כל החברים והמשפחה, בשר איכותי יעשה את ההבדל בין המבורגר מושקע לבין המבורגר בינוני.

קנו את הבשר שלכם באטליזים מובחרים שיוכלו לספק לכם את הקציצה המושלמת, שתהיה עד כדי כך טובה שלפעמים אפילו לא תצטרכו תוספות מעל או ליד. כן, עד כדי כך.

 

שני המבורגרים

 

איך להכין המבורגר מושקע ב4 שלבים

השלב השני באיך להכין המבורגר מושקע ב4 שלבים הוא התיבול. אחרי שקניתם את הבשר האיכותי, נותר לכם לתבל אותו בצורה שתחמיא לו, ומצד אחד לא תשתלט על טעם הבשר, ומצד שני תהיה מספיקה כדי לתת לו טעמים טובים ומיוחדים.

יש מי שאוהב לתבל במלח ופלפל בלבד, ויש את מי שמגדיל ומכניס לתוך עיסת הבשר גם רוטב ברביקיו, גבינת צ'דר או אמנטל ועוד. בחרו את הטעמים שיעשו לכם כיף ותבלו את ההמבורגר בנדיבות.

 

ירקות טריים, רטבים טעימים, תוספות מושקעות

חלק בלתי נפרד מאיך להכין המבורגר מושקע ב4 שלבים הוא כמובן לדאוג למה שבא מעל או בצד. הרבה אנשים אוהבים להוסיף להמבורגר שלהם פטריות, בצל מטוגן, חמאת שום, גוואקמולי ועוד, זאת לצד הירקות הטריים שמגיעים כמעט על כל המבורגר – מלפפון חמוץ, חסה, עגבניה ובצל חי.

בנוסף, תמיד כיף שליד ההמבורגר יש רטבים מעניינים חוץ מקטשופ ומיונז, רטבים כמו ספייסי מיונז וברביקיו לדוגמה, וכמובן שגם צ'יפס, טבעות בצל או תפוחי אדמה בתנור. אל תקלו ראש בתוספות – לפעמים הן אפילו יותר ממכרות מההמבורגר עצמו.

 

צלייה נכונה של ההמבורגר

אנחנו מגיעים לשלב האחרון בכל מה שקשור באיך להכין המבורגר מושקע ב4 שלבים – שלב הצלייה. שלב הצלייה הוא אולי השלב הקריטי ביותר, שכן מידת הבשר יכולה להכריע אם ההמבורגר שלכם הוא בינוני או מושלם.

כדי לצלות בצורה מיטבית כדאי להצטייד בגריל פחמים או גריל גז, שיוכלו להעניק ארומה של טעמים להמבורגר שלכם ולגרום לכל האורחים שלכם ללקק את האצבעות. בהצלחה ובתאבון!

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אוכל