נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

המדריך המלא ליחסי מין ארוכים וטובים

זוג מחובק

בין אם יחסי המין שלכם פשוט מעולים ואתם לא רוצים לשנות אותם בכלל, בין אם אתם מחפשים דרך לפלפל את העניינים בחדר המיטות או בין אם אתם נמצאים בתקופת יובש ומחשפים דרך לצאת מזה, אין ספק שכולנו מסכימים כי יחסי מין הם דבר טריקי שיש לשים עליו את הדעת, לשם כך הכנו את המדריך המלא עבורכם ליחסי מין ארוכים, טובים וממושכים, תיהנו!

אחד הדברים החשובים והאינטימיים ביותר בין בני זוג הם העניינים שנמצאים בחדר המיטות. אין ספק שלא תמיד מדובר בדבר קל; אם אתם כבר הרבה זמן ביחד, קשה לפעמים למצוא את הדברים שמדליקים אותנו יותר או יכולים להכניס קצת עניין לחדר השינה, בין אם התפקוד יורד או החשק קצת נעלם לפעמים עקב שגרה קדחנית וחוסר מציאת זמן אחד לשני בין ההתרוצצויות של היומיום וההתעסקויות עם הילדים או אם אתם מרגישים קצת ריחוק מבני הזוג ויחסי המין הם כבר לא הדבר הראשון שעולה לכם לראש כשמדובר בקרבה ובתיחזוק הקשר, זהו דבר שגרתי וטבעי שקורה לכולם בשלבים שונים של החיים ומדובר במחשבה שמטרידה רבים מהאנשים. אם כך, האם יש סוד כלשהו שבאמת חושף את הפתרון ליחסי מין ארוכים וטובים לתקופה ארוכה? כמובן שלא, אך הנה כמה מהדברים החשובים שיוכלו לגרום לכם להגיע לשם, או לפחות לנסות.

לגעת, לגעת, לגעת

עצרו הכל, סקס הוא לרוב התחנה הסופית של כל הפור פליי שקורה לפניו. אם ככה, אל תאבדו את התשוקה בדברים הקטנים כמו הליטוף, הנשיקות, המגע, ההתנסויות, הגילויים האחד של השני, העינוג אחד של השני – עוד לפני קיום יחסי המין. כן, לרוב יש שיגידו שהם רוצים לגשת לעיקר, אך אם אתם מחפשים משהו ארוך טווח, משהו יותר אוהב ומעורר תשוקה יותר, זה בדיוק הדבר; המגע לאורך זמן, ההיכרות עם בני הזוג שלכם ומה שהם אוהבים יותר, מענג אותם יותר ועושה להם טוב – הסיפוק שלהם יביא את הסיפוק שלכם ולזה בדיוק אתם רוצים להגיע. אם ככה, תיהנו מההתרכבלויות הליליות והכפיות, מהנשיקות המפתיעות, אפילו בציבור, הם לא פחות מלהיבים מכל דבר אחר.

גבר ואישה במיטה
גבר ואישה במיטה

אם תדברו, זה יעשה את ההבדל

אנחנו לא מדברים על דיבורים יומיומיים, התקשורת הזאת חשובה ביותר וכמובן שמתחזקת הקשר, אך כמו שאנו מדברים על הדברים של היומיום, חשוב גם לדבר על היחסים בינו לבינה; מה מענג אתכם במיוחד? מה אתם רוצים לעשות ועוד לא עשיתם? מה באלכם לנסות? אילו תנוחות חדשות שמעתם ויכולות לשרדג את חדר המיטות? לדבר על סקס בין בני זוג הוא מזמן לא טאבו. לא מדובר רק בפעולה שצריך לבצע אותה הלכה למעשה, אלא מדובר בפעולה שצריך גם לפעמים לדבר אליה גם לדעת, בצורה הפתוחה ביותר, מה בני הזוג שלכם מחפשים ורוצים לעשות בחדר המיטות – אם לא תשאלו ותבדקו, איך תדעו ? הנוחיות לדבר עם בני הזוג שלכם לגבי ההעדפות שלהם והחשקים יכולה להיות המפתח המידי להבנת הדברים ולהוצאתם לפועל.

החברות והרומנטיקה לא נעלמה מהעולם

אם אתם כאן, כנראה שלא מדובר בזוג צעירים חביב שרק התחילו לגלות את עולמם המיני והאחד את השני, אלא בזוג אוהב, יציב, ארוך טווח שמנהל זוגיות תומכת ומתקשרת במשך שנים ארוכות וכנראה מחפש קצת להוסיף עניין ליחסי המין – מעולה! אם ככה, למה לא לחשוב על הסיבות שהביאו אתכם להיות ביחד ולהקים בית בישראל יחדיו? מה עם כל שנות החברות והרומנטיקה ששניכם עברתם יחד וכל החוויות שחלקתם? טיפוח החלק הרומנטי, החזרת הניצוץ ומתן תשומת הלב לבני הזוג שלנו דרך הבאת פרחים הביתה איזה ערב, הכנת ארוחה טעימה שהם אוהבים או כל מחשבה רומנטית אחרת שיכולה לגרום להתעניינות מחודשת ולתת במה למערכת היחסים שלכם דרך האפשרות לשים אותה במרכז, יכולה להיות טריגר לא קטן להגברת הרצון לתשוקה ואהבה שמתבטא הכי טוב, כפי שכולנו יודעים, בחדר המיטות. להיות קשובים האחד לשני, לבלות זמן מה ביחד, לדבר, להכיר מחדש מבלי הסחות דעות או טרדות יומיות, זה המפתח.

ולקינוח – מה עם חופשה זוגית?

אין דבר יותר כיפי ומחייב בזמן איכות טוטאלי מאשר חופשה זוגית – כל מה שיש לכם הוא האחד את השנייה, טיולים, חוף ים, (שקיעות רומנטיות עדיפות) הרבה אלכוהול ומוזיקה טובה. איזו תצוגה יכולה להיות טובה יותר מזו? כנראה שאף אחת. אז למה לא לקחת קצת טיים אאוט ולצאת לחופשה יחדיו על מנת לבלות זמן האחת עם השני רחוק מכולם ומבודדים מהעולם? עשיית השטויות בחופשה, הרומנטיות המשתפכת, ההפתעה שבעניין וכמובן הגיוון מהשגרה היומיומית יכולים ליצור את האפקט המצוין להחזרת התשוקה והסקרנות בחיי המיטות. אם כבר עסקנו בגיוון, שווה לכם גם לנסות, באותה ההזדמנות, בתנוחות חדשות או כל מיני התנסויות חדשות שרציתם לנסות ואף פעם לא יצא לכם – לכו תדעו, אולי ממש תאהבו את זה…

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא למבוגרים
שמן
מה הן קפסולות CBD?

כולנו שמענו על יתרונות שמן הקנביס CBD כמקל על חרדות וכאבים אך רבים עדיין תוהים עד כמה המוצר בטוח

ויאגרה טבעית
סודות המיטה שלא מכירים

מיניות ומה שמתרחש בחדר המיטות הוא לרוב אפוף מיסתורין וסודיות, ביישנות ולעיתים מבוכה – מה שמביא לכך שלעיתים נוטים

כדורים
ויאגרה גנרית – מה זה אומר?

לפי המילון העברי, "גנרי" משמע "כללי". בעולם התרופות, אפשר גם להגיד שתרופות גנריות הן תרופות שאינן בעלות השם המסחרי