נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הפתרון לבעיות מול מס הכנסה

חשבוניות

אין ספק שאחד מהדברים שכל אזרח ישראלי מנסה להימנע מהם במהלך חיוו הוא הסתבכות עם רשויות המס הנחשבות לקשות ומחמירות ביותר. במידה ומצאתם את עצמכם נתקלים בכמה בעיות מולם, בין אם זה מבחינת גבייה, תשלום או כל בעיה אחרת שצצה לך מול אחת הרשויות המסובכות במדינה, אל דאגה – יש לנו כמה פתרונות עבורכם

היום, שאלת המיסוי היא שאלת הקריטיות ביותר, בין אם אתה עצמאי או אתה שכיר, כך שיש חשיבות למיסוי שהמדינה מטילה על כל אזרח ועל מה היא מוציאה את כספה. ניתן לראות גם סיבוכים של מפורסמים מול מס הכנסה כמו בר רפאלי ומה פרץ למשל, שהעלימו מס ומצאו את עצמם מתמודדים עם אחת הרשויות הבעייתיות בישראל שאף אזרח לא רוצה להסתבך איתם. אם מצאתם את עצמכם נתקלים בבעיה של תשלום מס גבוהה מס הצפוי או כל בעיה אחרת, ואתם מחפשים את האדם הנכון להתייעץ איתו – קיימים היום יועצי מס רבים בשוק היכולים להציע לכם מגוון שירותים כמו "כל מה שרציתם לדעת על החזרי מס", על מיסוי בינלאומי או כל ייעוץ אחר שיכול להוביל לתגליות כדוגמת תשלום מס גבוה מן הצפוי למשל.

שוטר כסף ועורך דין
שוטר כסף ועורך דין

הקלות, פטורים והחזרי מס הכנסה

כפי הידוע, יש אנשים שיכולים לקבל הקלות מס או פטורים ממס כמו חיילים או גימלאים למשל, שכל הדרוש הוא למשל טופס שניתן למצוא באתר רשות המיסים ולהגיש בקשה. בין בקשות הטפסים תוכלו למצוא "זיכוי ממס הכנסה לחיילים משוחררים" , "הטבות במס להורים עם ילדים קטנים" , "הקלות במס הכנסה לעולים ולתושבים חוזרים" , "הקלות במס לשכירים" או "הקלות במס הכנסה לגמלאים או לבעלי הכנסות נמוכות" בנוסף למדריך להגשת בקשה להחזרי מס, במידה ואתם נמנים מאחת מהקטגוריות המצוינות למעלה.

באיזה סוג בעיות אני עלול להיתקל מול מס הכנסה?

במידה ומדובר בפן האזרחי, ישנן בעיות קלות של התמודדות מול מס הכנסה בגין החזרי מס למשל או תשלום מס גבוה מן הצריך, כך שבעזרת הגשת טפסים והוכחות שונות, אתה תוכל להראות כי מגיע לך ההחזר הזה לאחר שתעבור את שלבי הבירוקרטיה השונים. אך, מצדו השני של המטבע, ישנן גם בעיות רציניות יותר כמו למשל בעיות פליליות מול מס הכנסה אשר יכולות אף להכניס אותך לכלא ומהן צריך להיזהר בהחלט, כפי שמכונה הדבר "עברייני מס" – בין אם מדובר בכאלה שעושים זאת ביודעין או כאלה שעשו זאת בשוגג ויש להוכיח את חפותם ושזה נעשה בתום לב למשל בצורת אנשים אשר לא מילאו דוחות או לא שילמו את חובם במלואו, כך כל אלו נבעו מתוך אי הבנה. בעיה מסוג זה נקראת "עבירת מס טכנית" שבה מס הכנסה עלול להגיש תביעה נגד הנאשם במטרה להסדיר את הליכי הנאשם.

האם אני פותר בעיות מול מס הכנסה באופן עצמאי או יש אפשרות להיעזר באיש מקצוע?

כמו שכבר הזכרנו לפני, ועתה נרחיב, יש אפשרות להיעזר בפתירת בעיות מול מס ההכנסה באנשי מקצוע אשר יש להם ניסיון של שנים בהתמודדות מול הבירוקרטיה המייאשת שיש למקומות כמו מס הכנסה להציע, כך שאת כאב הראש ואת העבודה הקשה יעשו בשבילכם, במידה ואתם אכן זכאים להחזרים או להקלות ופטורים מסוימים – דבר שגם עליו תוכלו לקבל ייעוץ חינמי ולבדוק האם אכן מגיעה לכם אחת מן האפשרויות האלה ותוכלו לעשות זאת אצל מספר רואי חשבון, יועצי מס או עורכי דין המתעסקים בנושאי המיסים ומס הכנסה בישראל. מדובר על חברות המתמחות בעימותים מול רשויות המס, בין אם מדובר במישור האזרחי, בבעיות שכל אזרח מן השורה מתמודד עימם, או בבעיות הפן הפלילי – שהן כבר חמורות יותר וכמובן שדורשות באופן די חד משמעי שימוש באנשי מקצוע וחוות דעתם.

בסופו של דבר עניין, הדרך הכי טובה לפתור בעיות מול הכנסה, אפילו מבלי להיעזר באנשי המקצוע הטובים ובעלי הניסיון שיש בשוק, היא לדעת את הזכויות שלך, לשים לב לזמני תשלום המס, לכמות הכסף שאתם מחויבים לשלם ובכך להתעסק עם מס ההכנסה כמה שפחות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא משפטי
הלוואה לטווח ארוך
המדריך המלא לדיני בנקאות

שירותי בנקאות הם שירותים חיוניים לכל אדם. רוב הכסף העולמי אינו נמצא במצב נזיל ככסף מזומן, אלא מאוחסן בשרתים

שעון ומגדל מטבעות
איך פותחים תביעה כספית

בעולם שמלא בחילוקי דעות ובאי הסכמות, פעמים רבות אנשים עומדים בפני תביעה כספית. במידה ונתקלתם בעצמכם במצב שבו אתם