נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מהם אחוזי ההצלחה בתביעות בנושא לידה?

רשלנות רפואית בלידה

אם אתם אנשים מחושבים, אתה כנראה מעדיפים להבין את התמונה המלאה לפני שתנקטו בפעולה מסוימת, ולחשב מה הסיכויים שלכם להצליח. כאשר מדובר על לידה, אם נגרם נזק רפואי לתינוק או ליולדת, ניתן להגיש תביעת פיצויים המכונה תביעת רשלנות רפואית. ישנם גורמים רבים שעשויים להשפיע על ההצלחה של תביעות כאלו, כאשר גם מידת ההצלחה עצמה יכולה להשתנות בין מקרה למקרה. במאמר הבא נבין מה משפיע על הצלחה בתביעה כזו

 

תביעות בנושא לידה

תביעה לאחר לידה? הדבר הזה בהחלט יכול להתרחש. לידה אמורה להיות אירוע משמעותי ומרגש, אך ישנם מצבים בהם השמחה מתחלפת בעצב, בעקבות נזקים משמעותיים שעשויים להיגרם ליולדת או לתינוק במהלך הלידה עצמה. אירועים כאלו עשויים להיחשב לאירועי רשלנות רפואית בלידה.

רשלנות רפואית במהלך הלידה יכולה להצדיק הגשת תביעת רשלנות רפואית. מדובר על תביעת פיצויים שעשויה להעניק לתובע פיצוי כספי משמעותי. מטרת הפיצוי היא לסייע לנפגע להתמודד עם הנזקים שנגרמו לו באמצעות יכולות כלכליות שלא היו בידיו.

 

מתי בכלל ניתן להגיש תביעה כזאת?

ניתן להגיש תביעת רשלנות רפואית כאשר עומדים בתנאים השונים של החוק. בין היתר, יש להוכיח שאכן נגרם נזק משמעותי לתובע. כמו כן, יש להוכיח שהרופא גרם לנזק בעקבות פעולה מסוימת, בה הוא נקט או לא נקט. הטעות שביצע הרופא תחשב לרשלנות רק במידה ולא נעשה שימוש באמצעי זהירות שונים, או שלא הייתה פעולה בהתאם לנורמות סבירות.

 

מה עשוי להשפיע על ההצלחה?

ישנם כמה גורמים שעשויים להשפיע על הצלחה של תביעת רשלנות רפואית. חשוב להבין קודם כל שהצלחה עשויה להיחשב לדבר שונה בין תובעים שונים. תובע מסוים עשוי להיות מרוצה מסכום כספי כלשהו, בעוד שתובע אחר לא יתרצה מסכום פיצויים זה. לכן, הצלחת התביעה נעמדת לרוב בהשגת סכום כספי שירצה את התובע. מה שישפיע על הכרעת השופט בין היתר, יהיה איכות עורך הדין שייצג אתכם במהלך התביעה וכן ההכנה שלכם לקראת התביעה.

 

אחוזים משתנים

לכן, קשה מאוד להעריך מבחינה מספרית מהו אחוז התביעות המוצלחות בעת רשלנות רפואית במהלך הלידה. מכיוון שהגדרה של הצלחה לא זהה בין כל תובע ותובע, מוטב להבין מראש מה הסיכוי לקבלת פיצויים מסוימים בעקבות נזק מסוים.

 

הצלחה לא מובטחת

חשוב להזכיר שאין דבר כזה הצלחה מובטחת בעולם המשפט. כל תביעה יכולה להסתיים בכל תוצאה אפשרית. לכן, כשאתם ניגשים לתביעת רשלנות רפואית בעקבות לידה, אתם צריכים לדעת שאתם עושים זאת בעקבות עוול אמיתי ומוצדק שנגרם לכם.

 

קבלת סיוע מאיש מקצוע

כדי להבין האם המצב שלכם מאפשר הגשת תביעת רשלנות רפואית עם סיכויי הצלחה גבוהים וכדי להעלות את סיכויי ההצלחה, מוטב לקבל סיוע מאיש מקצוע מיומן ומנוסה. פנו אל עורך דין רשלנות רפואית שיוכל לסייע לכם לאורך כל הדרך.

רשלנות רפואית בלידה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין