נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

השפעת מיקום הריהוט בבית על חווית האירוח שלכם

רהיטים ראשית

בימים בהם אתם רוצים להיפגש עם חברים אך לא רוצים לצאת מהבית אירוח הוא הפתרון המושלם. עיצוב הבית ושימוש בחלל בצורה נכונה יצור מרחב שכיף ונעים לארח בו. אז איך עושים זאת בצורה נכונה? סיכמנו עבורכם כמה כללים חשובים ליצירת חלל אירוח נעים.

 

כללים ליצירת חלל אירוח

 

בחירת חדר האירוח

השלב הראשון הוא לבחור את החדר בו תארחו, בדרך כלל רוב האנשים יבחרו בסלון כחדר האירוח. שטח הסלון צריך להיות גדול על מנת שהאנשים שתארחו בו ירגישו לא ירגישו צפיפות. במידה ואין לכם מרחב גדול מספיק בחרו ברהיטים וחפצים קומפקטים המתאימים למרחב הנתון לכם. בחירת חנות רהיטים נכונה בעלת ותק וניסיון שתוכל לעזור לכם לבחור את הרהיטים המתאימים לגודל החלל שלכם.  חנות הרהיטים uliwood רהיטים היא חנות בעלת ניסיון של 30 שנה המעניקה ללקוחותיה ייעוץ חינם תוכלו להעזר בה בבחירת הרהיטים https://uliwood.co.il.

 

הגדרת חלל האירוח

הגדירו את החלל לאירוח בלבד, חשוב כי לכל חדר בבית תהיה את מטרתו. חדר האירוח צריך לשמש לאירוח בלבד, אין להשתמש בשולחן הסלון כפינת אוכל אלא להגדיר כל מקום בבית למטרה מסויימת ולהשתמש בו למטרתו בלבד.

 

לא ליצור תחושת עומס

בעת עיצוב הבית ובחירת הרהיטים וחפצי הנוי המשלימים לפעמים נמצא המון דברים שימצאו חן בעינינו ונרצה לשלב את כולם בחלל, אך מצב כזה עלול לגרום לעומס. לפי הפאנג שוואי צריכה להיות תחושת מרחב ולכן אסור להשתמש בפריטים רבים מדי לעיצוב החלל על מנת לא לעצור את זרימת האנרגיה. צריכה להיות בחירה מאוזנת של רהיטים וחפצים משלימים על מנת ליצור זרימת אנרגיה ותחושה נעימה בחלל.

 

צמחים

שימוש בצימחייה בחלל האירוח תעשה את כל ההבדל על פי תורת הפאנג שוואי צמחים בבית הם דבר מאוד חיובי שייצור אנרגיה טובה לבית, חשוב לבחור בצמחים נושמים ולא צמחים מפלסטיק. ניתן להוסיף כדים בצבעים וטקסטורות מיוחדות בהם יונחו הצמחים שבחרתם על מנת שיכניסו צבע ואנרגיה נעימה לחלל האירוח.

 

שימוש בצבעים נכונים

בחירת הצבעים שיהיו בחדר האירוח מאוד חשובה לאווירה שבסופו של דבר ניצור בחלל. הצבעים צריכים להתכתב עם עיצוב הבית כולו ובכל זאת לייחד את חדר האירוח. שימוש בצבעים בהירים יצרו אווירה זורמת נעימה ורגועה בחדר האירוח ואם בכל זאת אתם רוצים טוויסט מעניין לחדר האירוח תוסיפו תמונות וחפצים מעניינים בצבעים וטקסטורות שיגרמו לשינוי.

 

לסיכום

חדר האירוח בין אם הוא הסלון או חדר אחר צריך להיות מעוצב בצורה נכונה על מנת ליצור אווירה נעימה בעת האירוח. ישנם כמה כללים שחשוב לעקוב אחריהם ויעזרו לכם רבות בעיצוב הנכון של חדר האירוח. בחירת המקום בו תארחו חשובה מאוד וצריכה להיות בחירה בחלל כמה שיותר גדול על מנת ליצור הרגשה נעימה ומרווחת לאורח, במידה והחלל שברשותכם לא גדול בחרו רהיטים קומפקטים ולא גדולים מדי על מנת לא ליצור תחושת צפיפות בחלל.

תגדירו את החלל שבחרתם כחלל אירוח בלבד ואל תעשו בו שימושים נוספים כמו פינת אוכל וכדומה. דבר נוסף שחשוב מאוד הוא לא להעמיס בפריטים מיותרים בחרו כל רהיט וחפץ בקפידה וכך תשמרו על אנרגיה טובה וזורמת בחלל. הוסיפו צמחים חיים בחלל, צמחים חיים יוצרים אנרגיה חיובית בחלל ומוסיפים צבע נעים לחלל. דבר נוסף הוא בחירת צבעים בהירים בצבע הקירות והרהיטים השולטים בחדר ועל מנת להכניס צבע מעניין בחרו בפריטים בצבעים וטקסטורות מיוחדות כך תוסיפו טאץ' אישי.

רהיטים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה