נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

טיפים לתחזוקת הבריכה בחודשי הקיץ הלוהטים

איש שוחה בבריכה

בריכה ביתית היא חלום שהתגשם.

בין אם יש לכם מרפסת קטנה, או גדולה, חצר, או גינה, אם יש לכם ילדים, או לא, אתם יודעים שבריכה היא תוספת נפלאה לבילוי ביתי מושלם בימי הקיץ החמים בישראל.

אז איך שומרים על הבריכה שלכם נקיה ונעימה לשימוש גם ימים רבים לאחר שמילאתם מים ומה אפשר לעשות כדי להקל על התחזוקה של המקום הכי נעים בקיץ?

 

תחזוקה מקצועית לעומת תחזוקה ביתית של בריכה

בעיקר אם הבריכה אינה מיועדת לשימוש פרטי, אלא מסחרי, או ציבורי – מפעיל מקצועי יוכל לבצע את כל העבודות הנדרשות באופן מיטבי ולקחת אחריות על תקלות, או בעיות.

אך אם יש לכם בריכה ביתית, קטנה יחסית, תצטרכו לתחזק אותה בכוחות עצמכם ולכן, כדי שתוכלו להנות מהבריכה הביתית שלכם בלי להתאמץ יותר מדי, הכנו לכם כמה טיפים חשובים, שיעשו לכם סדר:

 

טיפים לתחזוקה טובה של בריכה ביתית

  1. כיסוי לבריכה – זהו כנראה הטיפ החשוב מכולם, כאשר מדובר על בריכה ביתית, אך גם כאשר מדובר על בריכה גדולה – מסחרית או ציבורית. כיסוי איכותי מספק מחסום מינימלי למניעת כניסה של ילדים לבריכה ללא השגת מבוגר. כניסת ידים למים ללא השגחה עלולה להיות מסכנת חיים, גם כאשר מדובר על בריכה קטנה ורדודה ולכן חשוב ליישם כל אמצעי שימנע התרחשות של תאונות לא נעימות. בנוסף, בייחוד כאשר מדובר על בריכה מחוממת, כדאי לרכוש כיסוי תרמי לבריכה, שישמור על חום המים, ימנע בריחה של חום ויחסוך בעלויות החימום ומנגד, יצמצם למינימום את תופעת האידוי של המים ויחסוך לכם בהוצאות המים. לבסוף, כיסוי איכותי לבריכה שומר עליה מפני כניסת לכלוך, בעלי חיים וחרקים תועים, שנכנסים לבריכה כאשר היא לא בשימוש ומוצאים את מותם במים, כאשר הם משאירים אחריהם לכלוך ועבודת ניקוי מיותרת. כיסוי לבריכה כמובן מונע את כל אלה ומאפשר לכם לחסוך בתחזוקה וניקוי לבריכה שלכם.
  2. מילוי הבריכה – לפני שאתם פותחים את הברז וממלאים מים בבריכה, בדקו היטב את הקרקעית – אם יש לכם בריכה ניידת, או מתנפחת, חשוב לבדוק שהיא מונחת כראוי, ללא שיפועים שאין חפצים חדים מתחתיה, שיכולים לפגוע בשלמותה. כמו כן, חשוב לבדוק שאין בתחתית הבריכה סדקים, או קרעים, היכולים להוביל לזליגה של מים ועלויות גבוהות. גם ניקוי תחתית הבריכה הוא פעולה חשובה, שתסייע לכם לשמור על היגיינה לאורך זמן.
  3. אביזרים וחומרים מקצועיים לניקוי בריכות – אלה יכולות להיות טבליות כלור, או רובוט ניקוי לבריכה, מתאימים במיוחד לבריכות גדולות, אך גם לבריכות ביתיות בעלות נפח גדול, שאתם לא רוצים לרוקן ולמלא מחדש מדי יום. אביזרים וחומרי מקצועיים לניקוי הבריכה יסייעו לכם לשמור על מים צלולים, נקיים ובריאים לטווח ארוך.

 

לסיכום

תחזוקה של בריכה ביתית אינה עניין מסובך במיוחד, אך ללא ספק כדאי להצטייד בציוד מקצועי וחומרים מתאימים לניקוי הבריכה, כדי שתוכלו לחסוך בעלויות המים לטווח הארוך ולהנות משימוש בבריכה נקיה וצלולה.

 

רובוט לניקוי בריכה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא Uncategorized לבית ולגינה
זה הכל סיפור אהבה
זה הכל סיפור אהבה

והנה שוב הרגשתי את הדחף הזה להיכנס למנוע חיפוש של כרטיסי טיסה לחו"ל. לרוב, את הדחף הזה אני מרגישה