נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

יתרונות של מיטה עם ריפוד מובנה

מיטה גדולה

היום כאשר אנחנו בוחרים מיטה זוגית אנחנו יודעים שאסור להתפשר. מיטה איכותית תעלה לכל הפחות כמה אלפי שקלים, וזהו סכום משמעותי שאנחנו לא מוציאים כל יום ולכן המיטה תלך איתנו לאורך שנים. המיטה משפיעה על אספקטים שונים בחיינו: איכות השינה, התחושה הפיזית וקיומן או אי קיומן של בעיות גב וכמובן עיצוב חדר השינה. על דברים משמעותיים כל כך אסור להתפשר ולכן יש להשקיע מחשבה רבה בבחירת המיטה.

 

מהן מיטות עם ריפוד מובנה?

מיטות מרופדות או מיטות עם ריפוד מובנה הן מיטות שראש המיטה שלהן מרופד בבד, עור או דמוי עור ובדרך כלל הוא גם מעוצב בסגנון מסוים שמעניק למיטה מראה מרשים ויוקרתי. מיטות מרופדות קיימות בעיצובים, גדלים ודגמים שונים ומשמשות הן בחדרי שינה של הורים והן בחדרי שינה של ילדים ונוער.

 

מהם היתרונות של מיטות מרופדות?

מיטות מרופדות הן בעלות לא מעט יתרונות שהופכים אותן לאפשרות אטרקטיבית עבור רבים. נביא מספר דוגמאות ליתרונות שכאלו:

  1. הנוחות

כאשר מדברים על נוחות של מיטה מתרכזים בעיקר במזרן, וזה הגיוני סך הכל כי המזרן אכן המאפיין החשוב ביותר בכל מה שנוגע לנוחות המיטה. עם זאת הוא לא המאפיין היחיד, וגם קיומו או אי קיומו של ראש מיטה מרופד יכול להשפיע מאוד על הנוחות. כאשר ראש המיטה נוקשה או שלא קיים בכלל ומה שתוחם את המיטה הוא קיר, הראש יכול לפגוע באופן כואב באותו משטח קשה וממש לא נוח להישען עליו. לעומת זאת, כאשר ראש המיטה מרופד אנחנו יודעים שיש מגן נוח לראש וניתן להישען עליו בכל תנוחה.

 

  1. העיצוב

תחילה נגיד כאן – עיצוב הוא עניין של טעם: יש מי שאוהבים עיצוב מודרני עם קווים פשוטים ומעודנים, אחרים אוהבים עיצוב קלאסי עם גילופים וגימורים יוקרתיים ואחרים בכלל מעדיפים עיצוב כפרי שהאלמנט השולט בו הוא עץ כהה. תוכלו למצוא מיטות עם ראש מרופד בסגנונות רבים, כאשר הראש המרופד מוסיף לסגנון נפח נוסף וכשהוא מעוצב נכון הוא גם נראה נהדר.

 

  1. בלי קצוות חדים

מיטות מרופדות שמות דגש על נוחות מקסימלית והגנה מכל דבר שיכול לגרום לחוסר נעימות עבורנו. מסיבה זו מיטות מרופדות יגיעו בדרך כלל ללא קצוות חדים, והקצוות שלהן יהיו מרופדות בבד או עור. תחשבו לרגע על כל הפעמים שדפקתם את הזרת ברהיט כלשהו, ותבינו מה היתרון בריפוד שכזה בקצוות.

 

לא לשכוח את המזרן

כבר ציינו את חשיבותו של המזרן בשורה וחצי, אבל כאשר מדברים על נוחות של מיטה אי אפשר להתעלם מכך שכן בסופו של דבר המזרן הוא הגורם התורם ביותר לנוחות או אי נוחות של מיטה. בדרך כלל מיטות מרופדות מגיעות ללא המזרן ויש לרכוש אותו בנפרד. זכרו כי מזרן נוח תורם לתחושה פיזית טובה יותר ושינה איכותית יותר, ומומלץ מאוד לא לחסוך בהיבט זה.

חלל מעוצב

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא רהיטים
כמה עולה מיטה יהודית
כמה עולה מיטה יהודית?

מיטה יהודית היא לא מיטה רגילה, היא בנויה לפי עיצוב ייחודי, המאפשר הפרדה וחיבור מחדש של שני צדדי המיטה.

ארון פתיחה
4 יתרונות של ארון פתיחה

ארון פתיחה נחשב לאחד הארונות הנפוצים ביותר שקיימים בבתי אב, בתי מלון ובתים מסוגים שונים אחרים. המומחים בתחום הריהוט