נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כנגד אלו מזיקים יעילה הדברת מזיקים?

עכבר

בין אם מדובר על חצר הבניין, על המבטח, על המשרד או אפילו על עסק מסחרי, מזיקים אינם מועילים לשגרת החיים שלנו, ויתרה מכך אף גורמים לעיתים למחלות וזיהומים שונים. ובכן אם גם אתם נתקלתם במזיק כזה או אחר בטריטוריה שלכם ואינכם בטוחים האם ניתן להדביר אותו בעזרת הדברת מזיקים, המאמר הבא מיועד במדוייק עבורכם.

 

הדברת מזיקים – כל מה שצריך לדעת

הדברת מזיקים היא למעשה הדרך הנוחה ביותר על מנת לקטול או ללכוד מזיקים שונים. לשם ביצוע הדברה, ישנם מספר דברים שחשוב לוודא, על מנת למנוע נזק הן לרכוש והן לבריאותכם:

  1. רישיון הדברה – על מנת למנוע פגיעה בבריאות בשל שימוש בחומרי הדברה רעילים יתר על המידה, המשרד להגנת הסביבה מעניק רישיונות הדברה אך ורק למדבירים אשר עומדים בתנאים מסוימים, ובכך שומרים על הסביבה ועל התושבים.
  2. פינוי שטח ההדברה – במקרים בהם ההדברה מתבצעת בשטח בנוי, בו יש רהיטים או מכשירים שונים, מומלץ לפנות את שטח ההדברה. זאת, על מנת למנוע מחומרי ההדברה לגרום נזק לחפצים.
  3. התרחקות מאזור ההדברה – מאחר שההדברות השונות עושות שימוש בחומרים רעילים, בעת ההדברה יש צורך להתפנות מהאזור, ואף לשהות מחוצה לו גם לאחר ההדברה. עם זאת, משך השהות משתנה בהתאם לסוג ההדברה.

 

אילו סוגי הדברה קיימים?

כאמור, מסך השהות מחוץ לאזור ההדברה עם סיומה, משתנה בין הדברה להדברה בהתאם לסוג ההדברה. אם כך, כפי שניתן להבין ישנם מספר סוגי הדברות, או שני סוגים ליתר דיוק:

 

הדברה ירוקה

ההדברה הירוקה היא למעשה ההדברה הידידותית ביותר לסביבה. הדברה זו אינה עושה שימוש בחומרים רעילים כמעט כלל, ובמקרים שכן, חומרים אלו מופקים מצמחים שונים. כך למעשה, מובטחת השמירה על הבריאות.

 

הדברה כימית

סוג ההדברה השני והקטלני מבין השניים, הוא ההדברה הכימית. הדברה זו מבוססת על שימוש בחומרים כימיים, אשר רמת הרעלנים בהם גבוהה מאוד, ובכך הם קוטלים והורגים את המזיקים. כפי שניתן להבין, הדברה זו מסוכנת לבריאות האדם והחי.

 

כנגד אילו מזיקים יעילה הדברת מזיקים?

הדברת מזיקים, בין אם מדובר על הדבר הירוקה ובין אם הדברה כימית, יעילה כמעט כנגד כל המזיקים הקיימים. אי לכך, מאחר שישנם עשרות סוגים שונים של מזיקים, ניתן לחלק אותם לכדי קבוצות שונות:

  • מזיקים קטנים – קבוצה זו מכילה מזיקים כגון נמלים, קרציות, פרעושים, פשפשים, עכבישים ועוד.
  • מזיקים בינוניים – בקבוצה זו ניתן למצוא את המזיקים המעט יותר גדולים כגון זבובים, יתושים, מקקים, תיקנים, צרעות וכדומה.
  • מזיקים גדולים – קבוצת מזיקים זו, מכילה את המזיקים הגדולים כגון עטלפים, עכברים, חולדות, נחשים וכו'.

 

רוצים לשמוע עוד על הדברת מזיקים, ואף לקבל שירותי הדברה מקצועיים? היכנסו עכשיו לקישור – https://www.hadbarott.co.il.

עכבר מכסה את העיניים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
קלף בשרוול
אמן חושים בנהריה

אתם מחפשים פעילות שתוכל להיות מוצלח עבור האירוע הקרוב שאתם עושים בנהריה? חשבתם לארגן לעובדים שלכם יום גיבוש או