נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

לאילו עסקים קידום אורגני בגוגל יתאים יותר מממומן?

לאילו עסקים קידום אורגני בגוגל יתאים יותר מממומן?

קידום אורגני מצריך משאבים מבעל האתר ולכן לא לכל עסק יתאים להשקיע בקידום אורגני. כאן סיקרנו עבורכם את המאפיינים של קידום אורגני וכך יהיה קל יותר להבין עבור אלו עסקים מתאים לקדם את האתר שלהם בקידום אורגני ועבור אלו עסקים קידום ממומן יתאים יותר. אז בוא נתחיל.

 

מה ההבדל בין קידום אורגני לקידום ממומן?

קידום אורגני הוא קידום "טבעי" יותר. האתר מתקדם בזכות עצמו, בזכות ההשקעה בו ולא בגלל שבעל האתר שילם למנוע החיפוש כדי לקדם את עצמו… קידום אורגני מצריך עבודה עקבית ומתמדת, אופטימיזציה מקצועית לאתר, העלאת בלוגים בעלי מילות מפתח רלוונטיות והשקעה בתוכן המועלה לאתר. מוזמנים ללמוד איך עושים קידום אורגני בגוגל בבלוג המצורף.

לעומת זאת, קידום ממומן הוא קידום שיצריך תקציב ותו לא. משלמים כסף למנועי החיפוש ובאופן מידי האתר מקודם ונראה בתוצאות החיפוש הראשונות בהתאם לרלוונטיות הנושא.

מה ההבדל בין קידום אורגני לקידום ממומן

מה מאפיין את הקידום האורגני?

הקידום האורגני הוא קידום המצריך הרבה משאבים:

השקעה כספית – תשלום למקדם אתרים שיפעל לקידום האתר ללא הרף.

השקעה בתוכן מקצועי – תצטרכו להשקיע בתכנים המועלים. בסופו של דבר התוכן הוא המלך וכדי שהאתר יתקדם צריך להשקיע בהבאת תכנים מקוריים ורלוונטיים לגולשים. אם יש לכם יכולת כתיבה כדאי לנצל אותה, מקדם האתרים שלכם יכוון אתכם מה יהיה נכון לשלב בטקסטים המועלים לצורך קידומם. כך תוכלו לחסוך לא מעט כסף.

השקעה לטווח ארוך – קידום אורגני הוא השקעה לכל דבר. בהתחלה לא רואים את הקידום. אך עם הזמן האתר מקודם יותר ויותר. גוגל מזהה את האתר כאתר בעל תוכן רלוונטי לגולשים והיא מפנה את הגולשים דווקא לתכני האתר שלכם. כך אתם מרוויחים מחשיפה ללא תשלום על כל כניסה.

מה מאפיין את הקידום האורגני

לאילו עסקים קידום אורגני יתאים?

בגלל שקידום אורגני הוא קידום שאורך זמן, הוא פחות יתאים לעסקים העוסקים בעיסוקים תקופתיים. אך אם יש לכם עסק מבוסס בתחומו והוא מצריך נוכחות בדיגיטל, כדאי שתשקיעו בקידום אורגני שיביא לכם תוצאות.

אנשי מקצוע העוסקים במקצועות חופשיים כמו יועצי מס, רואי חשבון, עורכי דין וכל איש מקצוע עצמאי הצריך לשווק את עצמו, יכול לקדם את עצמו בקלות באמצעות קידום האתר שלו. ניקח לדוגמא עורך דין מקרקעין בו גולש מתעניין יוכל למצוא מידע על חוקי מקרקעין עליהם הוא מחפש מידע, הוא יתרשם מאמינות המידע המובא באתר והוא לא יהסס להשאיר פרטים לקבלת שירות.

קידום אורגני מתאים לבעלי עסקים המנהלים אתר אינטרנט שמבינים את הפוטנציאל הקיים בהשקעה בקידום אורגני.

 

לסיכום

כדי להיות נוכחים בדיגיטל חייבים להקים אתר לעסק. כדי שהאתר יניב לכם רווחים, תצטרכו להשקיע בו ולקדם אותו. כפי שסיכמנו כאן קידום אורגני הוא קידום מומלץ למי מעוניין לקבל תוצאות איכותיות (לידים חמים) לטווח הארוך.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי