נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לבחור חברה שמספקת דוכני מזון?

דוכני מזון לאירועים

שריינתם כבר מזמן את התאריך. שמתם על המקרר פתק, ותזכורת בטלפון מהבוקר – היום  לא אוכלים משהו מפוצץ, כי "יש אירוע בערב ואני רוצה לבוא על בטן ריקה". אירועים מכל סוג שהם – חתונה, בר מצווה או מסיבות חברה, יתנו את הבמה הראויה לחלק של האוכל. אך איך יודעים איזה סוג של דוכני מזון כדאי להזמין לאירוע? אילו סוגים בכלל קיימים בשוק? על השאלות האלו ועוד, ענינו במאמר הבא.

 

אילו סוגים של דוכני מזון קיימים?

עד לשנים האחרונות, רוב רובם של דוכני מזון לאירועים הציעו אחד משלושה סוגים – דוכן חלבי עם פיצות/דגים, דוכן בשרי הכולל המבורגרים/בשר מפורק או דוכני קינוחים. עם גדילת האירועים ומספר המוזמנים, ההיצע הרקיע שחקים – ודוכני מזון נוספים נכנסו לשוק: דוכני שקשוקה, דוכנים בסגנון מקסיקני המציעים נאצ'וס וטורטיות, דוכני ג'חנון, דוכנים מיוחדים לצמחוניים/טבעוניים/רגישים לגלוטן ועוד עשרות רבות.

 

איך לבחור דוכן מזון שיתאים לאירוע שלי?

כאשר צריכים לבחור את דוכן המזון המתאים לאירוע שלכם, כדאי לשים לב לכמה דגשים. הראשון שבהם הוא סוג האורחים. אם מדובר בבת מצווה לילדה, עדיף להזמין דוכני קינוחים ודוכן חלבי המגיש פיצות ופסטות, מאשר דוכני אנטריקוט או שקשוקה. נסו להתאים את הדוכן לקהל היעד, וכך לא תצטרכו לדאוג האם אנשים אוכלים או לא.

אם זוהי חתונה טבעונית, אסאדו על הגריל פחות יתאים – אך בר סלטים יכול להיות מושלם. דגש שני שחשוב לשים לב אליו הוא הכשרות. אם לאירוע שלכם מגיעים אנשים רבים השומרים כשרות, השתדלו להזמין קייטרינג בעל תעודת כשרות. בכך תמנעו את חוסר הנעימות כשכולם נהנים מהאוכל והם מסתגפים להם בצד עם כוס מים ונשארים רעבים.

דגש שלישי הוא כמות המוזמנים. עדכנו מראש את בעל הקייטרינג על כמות האורחים הצפויה להגיע. יכול להיות שאירוע מהסוג שלכם גדול/קטן מידי, ואינו רלוונטי עבורם.

 

כמה זמן כדאי להזמין מראש את דוכן המזון?

מאחר ואינכם רוצים להגיע למצב לא נעים מול האורחים, השתדלו לשים את שריון דוכן המזון בראש מעיינותיכם. שריון חודשיים-שלושה מראש ייתן שקט לכם ולבעל הקייטרינג, מאחר ורוב האנשים קובעים כמה שבועות מראש בלבד. מצב שכזה לא מבטיח מיקום ביומן, למרות שהמקום יכול למצוא חן בעיניכם מאוד. על ידי שריון מוקדם, תוכלו לשים את המחשבה על האוכל לאירוע מאחוריכם בשלב מוקדם, ולהבטיח את מיקומכם ביומן הקייטרינג.

 

לסיכום

האירוע התחיל. אחרי החיבוקים והנשיקות, והמשפטים האלמותיים כמו "אוי איך שגדלת" – כולם רצים לדוכני האוכל. וכשתראו צלחות ריקות על השולחנות ואנשים שמחים שבאים לפרגן על הבחירה הנבונה והמדויקת שלכם – תדעו שהעבודה הקשה השתלמה. היה שווה לעשות השוואת מחירים, להתאים את האוכל לפי קהל היעד ולשריין מקום כבר מפסח לאירוע בחודש אוגוסט – בשביל המחמאות הבלתי-פוסקות.

דוכני מזון לאירועים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אוכל