נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לבחור ספריה שילדים אוהבים

הילדים שלכם כבר גדלו ואתם רוצים לבנות עבורם ספריה לחדר הילדים? רוצים שהם ישבו ללמוד בנחת ושיהיה להם מקום לכל החפצים שהם צריכים? אם כך, כדאי שתדעו שעולם הספריות לילדים הוא עולם כמעט אינסופי.

יש מגוון אדיר של אפשרויות שביניהן אתם יכולים לבחור ולכן אחד מהטיפים הכי טובים שנוכל לתת לכם, הוא לקחת את הזמן ולראות מה יתאים לכם יותר.

 

שימו לב לשילובי הצבעים

בבואנו לנסות ולהבין איזה ספריה תוכל למצוא חן יותר בעיני הילדים, יש משמעות כמובן לשאלת הצבעים. נסו לדמיין את צבעים ימצאו חן יותר בעיני הילדים שלכם, ונסו גם לבדוק איך נראה היום החדר שלהם. האם יש רק צבע אחד ששולט בחדר?

או שאולי יש מגוון רחב של צבעים ולכן זה לא באמת משנה באיזה צבע תהיה הספרייה? זה נכון שאתם יכולים לקנות ספריה בצבע לבן או בצבע שמנת, הצבעים שבוודאי הייתם בוחרים לחדר העבודה שלכם, אך אל תשכחו שמדובר על ספריה שמיועדת לחדר הילדים.

לכן יש משמעות לצבעוניות ולמען האמת, אם תוכלו לבחור ספריה שיש בה כמה צבעים שונים, כדאי יהיה לחשוב על כך בחיוב.

 

באיזה גודל תרצו את הספרייה?

עוד דבר שצריך לקחת בחשבון כאשר חושבים על ספריה לילדים, זה הנושא של הגודל. מצד אחד זה נכון שככל שהספרייה תהיה יותר גדולה יהיה לילדים יותר נוח להשתמש בה, אך מצד שני, אתם הרי לא רוצים שזה יהיה הדבר היחיד שתופס את כל חדר הילדים.

בדרך כלל חדרי ילדים כוללים גם מיטה, מקום למשחקים, ארון בגדים ועוד, כך שהספרייה לא יכולה לתפוס את כל החדר. למעשה, בנקודה הזאת כדאי לעצור ולבצע מדידה מדויקת, כי בצורה כזאת תוכלו להיות בטוחים בגודל הדרוש לכם. לא כדאי להזמין ספריה גדולה מידי ואחר כך לבצע בה תיקונים ולכן רצוי למדוד מראש את המקום שבו היא תעמוד.

 

איך הספרייה תהיה מחולקת?

כמובן שאם תיכנסו לקישור ספריות תוכלו לראות ספריות שמחולקות למדפים שונים. אנחנו מאוד ממליצים לכם לעצור ולבחון גם את הנושא הזה לעומק, כי לפני הכול, הספרייה החדשה צריכה להיות כמה שיותר פרקטית.

לכן יש משמעות לנקודה הזאת, ובהחלט כדאי יהיה לבחור ספרייה שמחולקת בצורה נכונה. זה אומר שצריכות להיות בה גם מגרות, שכן בכל מגירה הילדים יוכלו לשים דברים אחרים. כמו כן, רצוי שגם יהיו מדפים בספרייה החדשה, כאשר כל מדף צריך להיות כמובן בגובה אחר.

שימו לב שכדאי יהיה להשאיר גם מקום לשילוב של אלמנטים דקורטיביים בספרייה, בין אם זה בובה שהילד אוהב, תמונה כלשהי או כל דבר אחר. חשוב לשלב גם אלמנטים כאלה כי בסופו של דבר, זה מה שיגרום לילד להרגיש שהספרייה באמת שייכת לו ושהוא יכול להשתמש בה בהנאה.

 

האם ספריות לילדים זה יקר?

מעבר לכל הטיפים שהצגנו כאן לבחירת ספריה לילדים, ברור מדוע תרצו גם לדעת על איזו הוצאה כלכלית מדובר. האמת היא, שלא תמיד זה חייב לעלות הרבה, ואם אתם חוששים מהעלות, כדאי יהיה לעצור לרגע ולהשוות מחירים. בנוסף, אם אתם יכולים להחליט מראש כמה סביר מבחינתכם לשלם על הספרייה החדשה, זה כדאי.

כך תוכלו להימנע ממצב שבו אתם משלמים יותר מידי ואחר כך מתחרטים. בנוסף לכל אלה, אם חשבתם לרגע לבנות את הספרייה לבד, וותרו על האתגר, כי היום תמצאו מחירים נהדרים ותוכלו לקבל שירות אדיב בחנויות כמו אוליווד רהיטים, אז למה אתם מחכים?

 

ספריית עץ עם ספרים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים