נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה זמן לוקח להחלים מניתוח הגדלת חזה?

אישה לאחר הניתוח

ניתוחי הגדלת חזה, ניתוחים להרמת חזה והשתלות סיליקון, הם הליכים פלסטיים שנהפכו מאוד פופולאריים בעשרים השנים האחרונות. בעקבות ה עובדה שההחלמה מהירה למדי וגם לא מאוד מורכבת או כואבת, נשים רבות בוחרות לעבור ניתוח הגדלת חזה. אז כמה זמן לוקח תהליך ההחלמה?

אין ספק, בעבר הרבה יותר מרוחק, נשים רבות חלמו על ניתוח פלא כלשהוא שיגרום להן להרגיש נשיות יותר, בטוחות יותר בעצמן ומלאות מבחינה רגשית. ייתכן שבשנים עברו, לפני המצאת הניתוחים הפלסטיים להגדלת חזה, נשים בכלל לא דמיינו שיהיה כל כך קל להעצים את תחושת הביטחון העצמי. מעוניינת לעבור הליך פלסטי של הגדלת חזה אצל מנתח מקצועי? בואי נדבר על זה.

 

במה תלויה ההחלמה וההתאוששות מהגדלת חזה?

ההתאוששות מתהליך של ניתוח הגדלת חזה תלויה מפרמטרים שונים, לרבות פרמטרים בריאותיים ורפואיים של המטופלת. בעוד שישנן נשים אשר יחוו התאוששות מאוד מהירה, נשים אחרות אכן עשויות לחוש בכאבים בגוף, בבחילות וסחרחורות, בכאבי ראש ועוד.

חשוב להבין כי ישנם ניתוחים מסוגים שונים עבור הגדלת חזה, בעוד שסוג השתל הוא שונה מניתוח לניתוח, גם הגודל שלו משתנה, המישור בו הוא הונח, מיקום החדרת השתל משתנה ועוד. ניתן להכניס את השתל ממיקומים שונים, לרבות מיקום בית השחי, וגם החדרת השתל דרך חיתוך קטן המתבצע תחת האזור הפיטמתי.

 

חיתוך בבית השחי להחדרת שתל מצריך התאוששות מורכבת?

ברוב המקרים, ההתאוששות מניתוח אשר כלל חיתוך בבית השחי תהיה מורכבת יותר, וכן גם מלווה בכאבים מוגברים יותר. בכל מקרה, ההתאוששות גם תמיד תהיה מורכבת יותר, ככל שהשתל המוחדר יהיה יותר גדול. בבואך לבחור מנתח פלסטי מומלץ לניתוח הגדלת חזה, אף פעם אל תוותרי על ייעוץ רפואי מקצועי, שגם מרגיש לך נכון.

סמכי על תחושת הבטן שלך ואל תתפשרי על הייעוץ, גם אם את בטוחה שאת מעוניינת בשתלים מאוד גדולים. במקרים בהם המנתח מייעץ לך להחדיר שתלים קטנים יותר בעקבות חשש להתאוששות מאוד מורכבת, כדאי יהיה לקחת בחשבון את הייעוץ הרפואי שניתן לך מתוך דאגה מקצועית.

 

תהליך ההחלמה מניתוח הגדלת חזה

לסיכומו של עניין, זהו תהליך ההתאוששות עבור מרבית הנשים, והוא מתחיל ביומיים הראשונים אשר כוללים לבישת חזיית ספורט. חשוב מאוד להקפיד על כך, היות וזו התקופה הכי רגישה למעשה. בשבוע הראשון ועד השבוע השלישי והרביעי, את עדיין תחווי כאבים, אך השימוש במשככי הכאבים ילך ויפחת.

במהלך השבועיים הראשונים לאחר הניתוח, התחושה של כאבים קלים עד בינויים היא תחושה נפוצה, אך לאחר חודש את כבר אמורה לחזור לשגרה מלאה (רוב הנשים חוזרות לשגרה לפני כן). בסופו של דבר, קחי בחשבון שתהליך ההתייצבות של החזה ארך כמספר חודשים ועד חצי שנה. רק לאחר חצי שנה, תוכלי להיווכח בתוצאות האמיתיות בד"כ. בהצלחה!

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
פנים של ילדה
יובש בעיניים

יובש בעיניים זוהי תופעה ממנה סובלים אנשים רבים ואשר הופכת לנפוצה יותר ויותר עם השנים. הסיבות שגורמות לתופעה הן