נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מהם היתרונות של מנוף סל?

היתרונות של מנוף סל

מנוף סל מהווה את אחד מפתרונות ההרמה לגובה הנפוצים ביותר ויש לכך סיבות טובות. מנופי הסל מתאפיינים ביכולתם לשמש למגוון רחב של עבודות הרמה, תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת ובמחירים זולים יחסית לאלטרנטיבות האחרות. במאמר זה נרחיב על היתרונות של מנופי הסל, כמו גם על השימושים השונים בהם.

 

מנוף סל, מה זה בכלל?

בשונה מפתרונות הרמה כבדים במיוחד כמו מנופים ענקים ועגורנים אשר מיועדים להרמה לגובה של משקלים כבדים, מנוף סל הוא כלי הרמה שמיועד לפעולות יותר פשוטות. כאמור, מנוף סל נותן פתרון טוב יעיל לפעולות פחות מורכבות אך יחד עם זאת הוא מצליח להגיע לתוצאות מצוינות בתחומו.

מבחינה טכנית, מדובר במנוף שבקצהו ממוקם סל, ובתוך הסל ניתן להכניס ציוד עבודה או פועלים. הסל עצמו מחובר לזרוע שאותה ניתן לחבר לתשתיות שונות וזאת בהתאם לצורך העבודה, גובה העבודה והמשקל אותו צריך לשאת. כל אלו מחוברים למשאית או כלי תחבורה גדול אחר באופן שניתן להעביר ולשנע ממקום למקום.

 

מנופי סל – שימושים נפוצים

כאמור, מנופי סל משמשים לעבודות בהן יש צורך בהרמה של משקל לגובה, לרוב של פועלים אשר צריכים לבצע את עבודתם בגובה. מנוף הסל משמש גורמים פרטיים, עירוניים ועסקיים לסוגי עבודות מגוונים:

  • שיפוצים ובנייה בגובה
  • תחזוקה עירונית לרבות תליית שילוט גבוה, התקנת גופי תאורה וכדומה
  • עבודות של התקנת תשתיות כמו תשתיות חשמל ורשתות
  • עבודות גינון מגוונות

 

יתרונות של מנופי סל

במידה והעבודה הטומנת בחובה עבודה בגבהים, אינה עולה על גובה של 50 מטר, ובמידה והמשקל אותו תרצו להניף אינו כבד מידי – מנוף סל ככל הנראה יהיה הפתרון המושלם. כאמור, היתרון הבולט ביותר נוגע למחיר הזול ביחס לשאר גופי ההרמה. ניתן לשכור או לרכוש מנוף סל במחירים זולים בהרבה מיתר הפתרונות האחרים בשוק. כמו כן, מנוף סל מאופיין ביכולות תמרון מרשימות בגובה, יציבות טובה וכושר העמסה מפתיע ביחס לגודלו.

כמו כן, יתרון נוסף של מנופי הסל טמון בעובדה שבמקרים רבים הפועל שבתוך הסל יכול לתמרן את הסל בגובה. פרט זה מפחית בעיות תקשורת בגובה ומצמצם נזקי בטיחות. יתרון נוסף של מנופי הסל נוגע לכך, שניתן להשתמש בנופי הסל גם בתוואי שטח שלא מאפשר עבודה לפתרונות הרמה אחרים.

 

השתכנעתי ואני רוצה להיעזר במנוף סל, מה עליי לעשות?

ובכן, במידה ובחנת את האפשרויות העומדות בפניך והבנת שמנוף סל יהווה את הפתרון האידיאלי עבורך, השלב הבא יהיה להבין מה משך הפרויקט שבשבילו יידרש לך המנוף. השאלה הזאת היא חשובה משום שהתשובה אליה תוביל להחלטה – לקנות או לשכור.

לסיכום, מנופי סל מהווים פתרון מצוין, אך רק במידה והעבודה שבשבילה יש צורך בפתרון הרמה, היא כזאת שמנוף הסל יכול להתמודד איתה בצורה טובה.

היתרונות של מנוף סל

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא שיפוצים ובניה