נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

למה נרצה להזמין מופע סטנדאפ לאירוע משפחתי?

אירוע משפחתי

יום הולדת, בת מצווה, בר מצווה, סתם אירוח גדול של משפחה וחברים לכבוד חג כזה או אחר עומד בפתח ואתם רוצים שיהיה אירוע מעלף, מענג ומצחיק? אתם תקועים דווקא בתכנים שהייתם רוצים שירכיבו וייחדו את האירוע שלכם? יש לכם כבר מוזיקה טובה שתנוגן על ידי די ג'יי, מזון ומשקאות כיד המלך ואתם תוהים מה חסר, מה יהיה הדבר שיהפוך את האירוע שלכם לאירוע שקשה יהיה לשכוח? למה שלא תזמינו סטנדאפיסט שיצחיק אתכם ואת האורחים שלכם, יעלה את התדר של האירוע וישאיר זיכרונות לזמן ארוך?

 

למה כדאי לכם סטנדאפיסט לאירוע משפחתי?

אירוע פרטי על פי רוב מתוכנן למספר לא מאוד גדול של משתתפים, בין 40 ל- 80 איש לערך. מרבית האירועים הפרטיים נמצאים בתוך הטווח הזה של כמות משתתפים. בשל העובדה שאירוע פרטי הוא בדרך כלל אירוע אינטימי, עומדת בפניכם האפשרות לתכנן יחד עם הסטנדאפיסט שבחרתם לאירוע, את כל קטעי המופע, לרבות קטעים שישלבו בצורה הומוריסטית את בעל או בעלת השמחה. תוכלו לשבת עם אמן הסטנדאפ ולתכנן יחד אתו את הליין אפ של המופע שיבצע, כך שיתאים לאורחים שלכם ויכלול קטעים אישיים על הנפשות הפועלות, דבר שייצור אווירה משעשעת ומקרבת לבבות.

 

מה עוד יגרום לנו לרצות להזמין סטנדאפיסט לאירוע משפחתי?

 אלתור ידוע מראש

 

אמני סטנדאפ הם אנשים מצחיקים וזו מטרתם, להצחיק אותנו עד דמעות ומרביתם אכן יודעים לעשות זאת בצורה טובה ביותר. סוד ההצלחה של מופע סטנדאפ באירוע פרטי טמון בתחקיר המקדים. אמן הסטנדאפ בין אם הוא אמן מוכר בתחום ובין אם לא, ישב אתכם לפני האירוע וישאל אתכם שאלות אודות בעל השמחה, המשפחה שלו, החברים שלו, במה הוא עוסק בחייו וכן הלאה. המטרה של האמן היא לשלב במופע אלתורים אודות בעל השמחה. אחד הדברים המופלאים שאמן סטנדאפ יודע לעשות זה לאלתר וחלק גדול מהמופע שלו בעיקר באירועים פרטיים כולל אלתורים.

 

אלתור כמו שכתוב בספר

בחלק אחר של המופע יאלתר אמן הסטנדאפ עם הקהל, כשלקהל אין שמץ של מושג מה עומד לקרות ובעצם גם האמן לא יודע. האלתורים שלרוב מתבצעים בשיתוף פעולה בין האמן לבין הקהל, מצחיקים יותר מכל מערכון שנכתב מראש וזה חלק מכוחו הבלתי מעורער של אמן הסטנדאפ. זה גם כנראה יהיה החלק שאנשים יזכרו מהאירוע יותר מכל דבר אחר.

 

האקס פקטור

אמני סטנדאפ שאינם מוכרים ובעלי מוניטין במדיות התקשורתיות אלא, ידועים כאמני אירועים מוצלחים יציעו לכם דבר נוסף ומטריף. בקבלת הפנים לאירוע, מכיוון שאף אחד לא מכיר אותם, הם יסתננו לתוך קבוצות אנשים קטנות ובלי שאלה יודעים שמדובר באמן, יקיים האמן סטנדאפ אישי, קצר ומפתיע שעשוי להשאיר את האורחים שלכם פעורי פה, עם צחוק גדול ותחושה שמשהו טוב עוד יקרה באירוע הזה.

 

צחוק בריא לבריאות

הצחוק הוא דבר בריא גם רופאים יגידו לכם את זה ולכן, הזמנה של סטנדאפיסט לאירוע המשפחתי הבא שלכם היא בחירה טובה מאוד ובריאה.

אירוע משפחתי

 

 

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים
קוסם עם קלפים
4 הפעלות בימי הולדת

כל הורה מכיר את הרגע המלחיץ הזה, שבו הוא צריך להחליט מה תהיה ההפעלה של יום ההולדת של הילד

ערכת קסמים
קוסם לפורים

פורים הינו חג שלם של ניסים וקסמים. לפי האגדות והסיפורים של פורים ובמיוחד לפי המסורת הדתית, חג פורים הינו